یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

آموزش پایتون

"رویکردی که مدرس در طول این دوره اتخاذ کرده  آموزش پایتون است همان چیزی است که من در هر دوره ای که در آن حضور داشته ام به دنبال آن بوده ام. مجمع عمومی تعدادی از بهترین معلمان را در زمینه برنامه نویسی و توسعه و اگر همه کلاس های دیگر را به دست آورده است. ساختاری مشابه دوره پایتونی که من گذراندم است، پس احتمال بسیار بالایی وجود دارد که برای مطالب بیشتر برگردم."

مهندس تست سیستم، ASMLنزار الطاروتی، GA آنلاینمربیان نخبه

این متخصصان پایتون هر روز تجربه عمیقی را از این زمینه به کلاس درس می آورند و بینش ارزشمندی را برای موفقیت در کار ارائه می دهند.

مربیان GA متعهد به ارائه بازخورد و  آموزش پایتون پشتیبانی شخصی برای کمک به شما در به دست آوردن اعتماد با مفاهیم کلیدی و همچنینls

مری ناگلمربی، آنلاینمهندس نرم افزار در Warby Parker

تقی کریممربی، شهر نیویورکمهندس نرم افزار کارکنان در Pelotonجیانلوکا کامپانلامربی، لندندانشمند داده در مایکروسافتمطالعه موردی: بلومبرگ با GA برای آموزش پایتون همکاری می کند

مشکل: بلومبرگ برای باقی ماندن یک رهبر صنعت داده، به دنبال تکامل مهارت های کارکنان خود بود و آنها را قادر می ساخت تا فرآیندها را خودکار کرده و تجزیه و تحلیل های پیشرفته را به روش های جدید به کار گیرند.

راه حل: بلومبرگ از طریق برنامه Leading With Data - که از ایرانیان سایبر برنامه درسی برنامه نویسی پایتون مجمع عمومی استفاده می کند - صدها تحلیلگر را به ابزارهای فنی برای بحث و بررسی داده ها مجهز می کند.

تأثیر: «من ابتکارات تجاری را دیده‌ام که در طول کلاس نمونه‌سازی شده بودند و به تولید رسیدند. این برنامه منجر به نتایج ملموس تجاری و همچنین ایجاد یک مجموعه مهارت اساسی مشترک شده است که همه ما باید در آینده داشته باشیم. رایانه ها، تلفن های هوشمند و سیستم های هوش مصنوعی عناصر ضروری در زندگی روزمره ما هستند و مهارت های برنامه نویسی نیز همین طور است. خواه خودکارسازی کارهای تکراری، انجام تجزیه و تحلیل داده ها، یا انجام اتوماسیون خانگی، توانایی  آموزش پایتون درک و حتی نوشتن کد خود برای کنترل سیستم ها به طور فزاینده ای مرتبط است. علاوه بر این، برنامه نویسی نیز یک فعالیت سرگرم کننده است. آیا تا به حال به توسعه بازی کامپیوتری خود فکر کرده اید؟ استفاده از زبان برنامه نویسی و ابزار مناسب، آنقدرها هم که به نظر می رسد پیچیده نیست.

در این دوره، با پایتون، محبوب ترین زبان برنامه نویسی در حال حاضر در جهان، طبق IEEE Spectrum آشنا خواهید شد. برخلاف سایر زبان‌های رایج، پایتون دارای یک نحو ساده است و زبان‌آموزان را قادر می‌سازد تا شروع سریعی در برنامه‌نویسی داشته باشند. اما پایتون همچنین توسط توسعه دهندگان حرفه ای در سراسر جهان برای توسعه هر چیزی از سیستم ها و بازی های جاسازی شده تا سیستم های یادگیری ماشینی در مقیاس بزرگ استفاده می شود. این انعطاف‌پذیری به دلیل اکوسیستم پایتون است که تعداد زیادی کتابخانه برای وظایف و نیازهای مختلف فراهم می‌کند.

در این دوره از نوت بوک های Jupyter برای آموزش پایتون استفاده می کنیم. نوت بوک های Jupyter یک محیط برنامه نویسی است که به ویژه برای آموزش برنامه نویسی مناسب است. علاوه بر این،  آموزش پایتون نوت بوک های Jupyter نیز ابزار انتخابی برای دانشمندان داده است. تمام اطلاعات و ابزار مورد نیاز شما در هفته آماده سازی قبل از شروع محتوای آموزشی واقعی به تفصیل توضیح داده خواهد شد.

این دوره برای مبتدیان طراحی شده است. ما انتظار هیچ تجربه برنامه نویسی قبلی را نداریم. با این وجود، این دوره برای افرادی که تجربه برنامه نویسی قبلی دارند نیز مناسب است. پس از معرفی مفاهیم اولیه برنامه نویسی مانند متغیرها، انواع داده ها و حلقه ها، موضوعات پیچیده تری مانند توابع، کتابخانه ها و ورودی و خروجی فایل نیز در هفته های بعدی پوشش داده خواهد شد. در پایان دوره شما قادر خواهید بود پایتون ساده ای بنویسید که داده ها را می خواند و می نویسد تا مشکلات برنامه نویسی روزمره شما را حل کند.

این دوره با یک پروژه تحقیقاتی همراه خواهد بود که با شروع دوره  پایتون معرفی خواهد شد. اگر نظرسنجی را کامل کنید، برخی از داده‌های آماری ناشناس درباره شما و رفتار یادگیری شما در طول این MOOC برای اهداف علمی ارزیابی می‌شوند.

  • ۰۱/۰۵/۲۲
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی