یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

یاد خواهید گرفت:نحوه نصب و استفاده از پایتونمتغیرها و آموزش رایگان پایتون عبارات چیست؟توابع پایه پایتونحلقه ها و تکرار.این یک دوره آموزشی پایتون بسیار خوب است. اگر به من شک دارید، شاید 2 میلیون نفری که در آن ثبت نام کرده اند شما را متقاعد کنند. Coursera بسیاری از دوره های پایتون ارزشمند را ارائه می دهد. ارزش وقت گذاشتن را دارد تا بهترین مورد را برای خود پیدا کنید.

در اولین کلمات توضیحات دوره، واضح است که این چیزی برای کسانی است که قبلاً تجربه برنامه نویسی دارند. و همینطور است. اگر یک مبتدی مطلق هستید، احتمالاً بهتر است دوره دیگری را انتخاب کنید. اما اگر مقداری برنامه نویسی انجام داده اید، این یکی را توصیه می کنم.

GOOGLE'S PYTHON CLASS همان چیزی است که خود کارمندان گوگل برای یادگیری پایتون از آن استفاده می کنند. این بر اساس تعداد زیادی متن و آموزش های آموزش رایگان پایتون ویدیویی YouTube است - واقعاً سخنرانی ها، نه چند دقیقه میانبر و تمرین.

ابتدا یاد خواهید گرفت که چگونه محیط پایتون را بر روی کامپیوتر خود نصب و راه اندازی کنید. شما به این نیاز دارید تا بعداً روی تکالیف دوره کار کنید. سپس نوبت به خواندن و گوش دادن می رسد. مواد واقعا خوب هستند، اگرچه نیاز به تمرکز و توجه دارند. مثل برگشتن به دانشگاه است. کل دوره دو روز طول می کشد. شما می توانید آن را انجام دهید!

من واقعاً دوست دارم که من مجبور نیستم جایی وارد شوم یا رمز عبور را وارد کنم. همه چیز در دوره Google بصری و ساده است. هیچ گرافیک یا تزئینات خاصی وجود ندارد. این متن و پیوند به YouTube است. تمرین ها، یا بهتر بگوییم مینی پروژه ها، جالب هستند و نیاز به کمی کار دارند – و این نکته است. شما نمی توانید آنها را به صورت آنلاین انجام دهید. همانطور که اشاره کردیم، شما باید محیط شخصی خود را بر روی کامپیوتر خود داشته باشید. خوب است که آنها مرحله به مرحله به شما نحوه تنظیم آموزش رایگان پایتون آن را نشان می دهند.

یاد خواهید گرفت:نحوه راه اندازی محیط پایتونمفاهیم پایه پایتونکار ایرانیان سایبر با رشته هافهرست، مرتب‌سازی و تاپل.عبارات منظم پایتونابزارهای کاربردی پایتون

من کلاس GOOGLE's PYTHON را به همه کسانی که تجربه برنامه نویسی کمی دارند (کمی جاوا یا C انجام می دهد) و می خواهند پایتون یاد بگیرند توصیه می کنم.

دوره های رایگان پایتون منتظر چی هستی؟

من می توانم این دوره های رایگان پایتون را توصیه کنم. من خودم آنها را تست کردم. البته موارد دیگری نیز موجود است. نکته کلیدی این است که آنچه برای شما مفید است را پیدا کنید و شروع به یادگیری کنید.

یادگیری پایتون واقعا ارزشش را دارد. اگر به متقاعد کردن بیشتری نیاز دارید، ببینید چرا پایتون را در سال 2021 یاد بگیرید؟ توسط ربکا مک کئون شما خواهید آموخت که چرا پایتون توسط متخصصان آموزش رایگان پایتون انتخاب می شود و چرا استفاده می شود ers به دنبال افرادی با پایتون در مجموعه خود هستند. به علاوه، خواهید دید که به عنوان یک توسعه دهنده پایتون چقدر می توانید درآمد کسب کنید. همچنین ممکن است بخواهید بدانید که مردم برای چه چیزی از پایتون استفاده می کنند. ممکن است شما را شگفت زده کند.

بیشتر از همه، از همین امروز شروع به یادگیری پایتون کنید! در کلاس می بینمت! پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالا است. مانند سایر زبان های برنامه نویسی مانند جاوا یا HTML، برای برنامه های مختلف برنامه نویسان کامپیوتر و توسعه دهندگان نرم افزار استفاده می شود. اگر شما یک برنامه نویس باتجربه با مهارت در سایر زبان های برنامه نویسی هستید،

احتمالاً برای شما آسان خواهد بود که پایتون را سریع انتخاب کنید. با این حال، برای کسانی که تجربه ای ندارند، می توان آن را یک زبان برنامه نویسی دشوار برای یادگیری در نظر گرفت. پایتون تحت یک مجوز منبع باز توسعه یافته است، به این معنی که استفاده و توزیع آن برای هر کسی رایگان است.

برنامه های ویژهتخصص پایتون برای همه دانشگاه میشیگانمحاسبات فناوری جورجیا در پایتونتبدیل شدن به یک توسعه دهنده پایتون

سلب مسئولیت: برخی از دوره ها ممکن است دارای پیوند وابسته آموزش پایتون باشند. دوره ها ابتدا بر اساس روش انتخاب شدند و پیوندهای وابسته فقط پس از تکمیل رتبه بندی اضافه شدند.

  • ۰۱/۰۵/۲۷
  • javad salehi

آموزش رایگان پایتون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی