یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

قبلاً در جای دیگری بحث کرده‌ایم که چرا پایتون زبانی آموزش طراحی سایت با پایتون رایگان است که ارزش یادگیری دارد، نه فقط برای توسعه وب، بلکه برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و هوش مصنوعی. این دوره آموزشی Udemy با زمان کمتر از 2 ساعت، مقدمه ای با دنیای توسعه وب و مبانی آن به شما ارائه می دهد. با معرفی مفاهیمی مانند تصمیم‌گیری و بیانیه‌های حلقه‌ای، بدون هیچ زمینه‌ای برای کاری که انجام می‌دهید، ابتدا وارد کدنویسی نمی‌شوید.

سپس این دوره مقدمه ای عالی برای پایتون ارائه می دهد که به سخنرانی های کوتاه (زیر 10 دقیقه) در مورد جنبه های مختلف زبان تقسیم می شود. در حالی که برای شروع به کار بردن چیزهایی که در اینجا آموخته‌اید باید به جای دیگری بگردید، این یک شروع عالی است و نشان می‌دهد که یادگیری Python چگونه برای تحلیلگران داده و توسعه‌دهندگان وب مفید است.

نکات برجسته دوره:برنامه نویسی شی گرالیست ها، آموزش طراحی سایت با پایتون رایگان مجموعه ها، دیکشنری ها و تاپل های پایتونحل مسائل به صورت الگوریتمیکنجکاو در مورد یک حرفه در توسعه وب هستید؟

شروع به یادگیری رایگان کنید!4. طراحی وب سایت واکنش گرا در 30 دقیقه

هدف این دوره رایگان Udemy این است که شما را در سریع ترین زمان ممکن در یک برنامه "باید" در توسعه وب قرار دهد - طراحی وب پاسخگو (RWD). تقریباً ناگفته نماند که اگر این روزها در حال ساخت یک برنامه وب یا تلفن همراه هستید، باید بتواند به وضوح در همه دستگاه ها نمایش داده شود.

این دوره فوق کوتاه که به عنوان بخشی از بوت کمپ نانو CareerFoundry نیز پوشش داده می شود، نیاز به دانش قبلی از HTML و CSS دارد، اما در غیر این صورت کاملاً برای مبتدیان هدف قرار می گیرد. اگر می خواهید دیدگاه متفاوتی در مورد چیزها داشته باشید، توسعه دهندگان Google یک مقدمه رایگان عالی برای اصول اولیه RWD دارند.

نکات برجسته دوره:داستان های رسانهدر آموزش طراحی سایت با پایتون رایگان کل فقط 30 دقیقه5. برو (گولانگ)Codecademy تعدادی دوره رایگان از جمله توسعه وب و تجزیه و تحلیل داده ها را در سایت ایرانیان سایبر خود ارائه می دهد. اگرچه داشتن دانش قبلی از C کمک می کند، اما این زبان پر صحبت برای یادگیری مبتدیان بسیار عالی است و همچنین طبق StackOverflow سومین زبان مورد علاقه توسعه دهندگان است. این زبان که توسط Google توسعه و پشتیبانی می‌شود، یک زبان منبع باز است که شما را تشویق می‌کند تا برای سرگرمی با آن بازی کنید.

دوره Go رایگان Codecademy با طراحی هوشمندانه به چهار بخش تقسیم می شود که هر بخش شامل درس، مسابقه و اجزای پروژه است. ماهیت تعاملی برای کسانی که سبک‌های یادگیری متفاوتی دارند بسیار عالی است، و همچنین این واقعیت که می‌توانید با چند پروژه کوچک تمام‌شده برای نشان دادن آن کنار بروید.

نکات برجسته دوره:کاوش بسته های fmtپروژه سرقت بانکچیت شیت ها6. HTML5 و CSS3بازگشت به Udemy، این دوره رایگان توسعه وب یکی از بهترین ها است زیرا به جای اینکه مقدمه ای مبتدی برای HTML و سپس CSS باشد، از به روزترین نسخه های هر دو استفاده می کند. این بدان معنی است که شما نیازی به نگرانی در مورد یادگیری آموزش طراحی سایت با پایتون رایگان مطالب منسوخ نخواهید داشت یا مجبور نیستید فوراً دانش خود را اصلاح کنید.

 

توسط Jon Ulliman در طول پنج ساعت ویدئو ارائه شده است، شما بخش به بخش برای ساختن یک صفحه وب بدون کد کار خواهید کرد. برای اطمینان از اینکه غرق نشوید، دروس به 35 قطعه تقسیم می‌شوند و از همان ابتدا شروع می‌کنید—هیچ دانش قبلی یا ابزار خاصی لازم نیست.

نکات برجسته دوره:تگ های HTMLنحوه استفاده از CSS3 در جای دیگر آنلاینبهترین شیوه های کدنویسی7. Node.js & Express.js

اگر این دوره رایگان توسعه وب را پس از یادگیری اصول جاوا اسکریپت در جای دیگری امتحان کنید، در حال حاضر در راه تبدیل شدن به یک توسعه دهنده کامل خواهید بود. این خبر بسیار بسیار خوبی است - به دلیل تقاضای زیاد این مجموعه مهارت، حقوق توسعه دهندگان فول استک به طرز چشمگیری بالاست. اجازه دادن به شما برای کدنویسی به همان زبان در طراحی سایت با پایتون باطن، درهای زیادی را باز می کند. ایجاد برنامه های وب بسیار روان تر خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی