یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

شروع تبلیغات خبرنامهتصویر ذره بین احاطه شده با مواردی آموزش برنامه نویسی با موضوع تحقیق مانند نمودارها، ماشین حساب و کامپیوتربا تحقیقات موزشی همراه باشید

ماندن در صدر اکتشافات مهم در زمینه علوم یادگیری هرگز آسان نبوده است. خبرنامه ماهانه جدید ما، The Research Is In را کشف کنید.من را ثبت نام کنپایان تبلیغات خبرنامهمنابع دیگر

برنامه ScratchEd که توسط محققان آموزش و پرورش هاروارد ایجاد شده است، یک راهنمای رایگان و قابل دانلود برای معلمان K-12 است تا دانش آموزان را در زمینه محاسبات خلاق آموزش دهند. برنامه درسی هفت واحدی برای هدایت دانش آموزان از طریق توسعه پروژه های رسانه ای تعاملی طراحی شده است.

CodeCombat برنامه ای است که آموزش برنامه نویسی از بازی برای آموزش کدنویسی استفاده می کند. این برنامه مبتنی بر بازی دانش‌آموزان 9 ساله به بالا را تشویق می‌کند تا از طریق اکتشاف، کدنویسی را بیاموزند. این برنامه یک دوره مقدماتی رایگان یک تا سه ساعته و یک مرکز منبع برای مربیان ارائه می دهد.

برای معلمان دبیرستانی که علاقه مند به توسعه دوره علوم کامپیوتر AP هستند، Mobile CSP برنامه درسی را برای دانش آموزان ارائه می دهد تا برنامه نویسی را در حین توسعه یک برنامه تلفن همراه یاد بگیرند. دوره رایگان به صورت آنلاین در دسترس است.

برای فهرست جامعی از منابع، لیست طولانی برنامه های حضوری و آنلاین Code.org را بررسی کنید.EDUTOPIA خواندن را پیشنهاد کرد

3 مرحله برای تبدیل شدن به یک معلم کدنویسی این نکات را ایرانیان سایبر از یکی از همکاران Edutopia در مورد نحوه تنظیم برنامه درسی، طراحی کلاس خود و یافتن پشتیبانی برای آموزش علوم کامپیوتر بخوانید.

بیش از 15 روش برای آموزش کدنویسی به هر دانش آموز (حتی بدون کامپیوتر) آموزش برنامه نویسی راه های زیادی برای آموزش کدنویسی وجود دارد، از جمله برخی از آنها که نیازی به کامپیوتر ندارند. این فهرست از منابع Edutopia را در مورد آموزش کدنویسی بررسی کنید، حتی اگر هنوز متخصص نیستید. برنامه نویسی یک موضوع چالش برانگیز برای آموزش است. تعداد کمی از زمینه‌ها بر لایه‌های انتزاعی زیادی قرار دارند. از بستر ترانزیستورها گرفته تا 1ها و 0های باینری، زبان‌های سطح پایین و پرسرعت مانند C، زبان‌های کامپایل‌شده و تفسیر شده مانند پایتون یا جاوا اسکریپت، و در نهایت، به چارچوب‌هایی که در راس همه قرار دارند. این قبل از اینکه حتی به انتشار چیزی در وب فکر کنید.

خیلی سریع حجاب را بردارید و یادگیرنده در این لایه های انتزاعی گم شود. آموزش برنامه‌نویسی به کسی، بیشتر از همه، مربوط به چیزی است که شما آموزش نمی‌دهید. حداقل، تا زمانی که زمان مناسب نیست.

من یک برنامه نویس خودآموز هستم، همچنین به چندین نفر اصول برنامه نویسی را آموزش داده ام. اول، به عنوان دستیار معلم در یک بوت کمپ برای معلمان مدارس دولتی که می خواستند کدنویسی یاد بگیرند. بعداً به‌عنوان مربی به پناهندگان مهارت‌های برنامه‌نویسی را آموزش می‌دهد که امیدواریم به مشاغلی در صنعت فناوری منجر شود. من آموزش برنامه نویسی هم شاگرد و هم معلم بوده ام و در هر دو نقش از اشتباهاتم درس گرفته ام و درس گرفته ام. من این مقاله را می نویسم زیرا آموزش خودکفایی به کسی با برنامه نویسی آسان نیست و می خواهم آنچه را که یاد گرفته ام به اشتراک بگذارم.

"آموزش برنامه ریزی به کسی" به چه معناست؟

واقعاً چه زمانی کسی می داند چگونه برنامه نویسی کند؟ اگر هدف آنها ساخت یک بازی Hangman برای خط فرمان باشد، سطح دانش مورد نیاز بسیار کمتر از کسی است که هدفش ایجاد یک بازی موبایل پرفروش است. اهداف شما به عنوان یک معلم باید بر اساس اهداف دانش آموز هدایت شود.

متوجه خواهید شد که اکثر افرادی که می خواهند برنامه نویسی یاد بگیرند، اهداف بلندپروازانه ای دارند، مانند یافتن شغل به عنوان یک توسعه دهنده جوان، یا ساختن یک اپلیکیشن موبایل پرفروش. دست گرفتن آنها برنامه نویسی در تمام طول راه غیرممکن خواهد بود. در عوض، هدف شما باید کمک به آنها در رسیدن به خودکفایی برنامه نویسی باشد. پس از رسیدن به آن نقطه، آنها می توانند به تنهایی به سمت اهداف خود پیش بروند.

  • ۰۱/۰۵/۲۹
  • javad salehi

آموزش برنامه نویسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی