یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

پاسخ ساده است: با تکامل زبان ها، کتابخانه ها ایجاد می شوند  آموزش پایتون به زبان ساده و ابزارها ارتقا می یابند. دانستن نحوه یادگیری برای همگام شدن با این تغییرات و تبدیل شدن به یک برنامه نویس موفق ضروری است.

در این وبلاگ، ما چندین استراتژی یادگیری را ارائه خواهیم داد که به شما کمک می کند تا سفر خود را برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس متخصص پایتون آغاز کنید!قبل از شروع، اجازه دهید ابتدا شما را با این زبان آشنا کنیم.

پایتون یک زبان همه منظوره است. این برنامه دارای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی از توسعه وب (مانند جنگو و بطری)، یادگیری ماشین، تجزیه و تحلیل داده ها، توسعه بازی های اسکریپت تا رابط های گرافیکی کاربر رومیزی (Pygame، Panda3D) است.

امروزه پایتون در صدر زبان های برنامه نویسی  آموزش پایتون به زبان ساده قرار دارد و یادگیری آن می تواند به شما کمک کند در دنیای برنامه نویسی برجسته شوید.

در اینجا 5 نکته وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا زبان برنامه نویسی پایتون را با کمک یک مربی معتبر به راحتی یاد بگیرید.1) از اصول اولیه شروع کنید

نکته مهم در مورد همه زبان های برنامه نویسی این است که همه آنها از نظر نحوه عملکرد و اجرا بسیار شبیه هستند، اما عملکردها و نحو آنها متفاوت است.بنابراین وقتی شروع به یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون خود می کنید، از اصول اولیه آن بیاموزید که به شما یک پایه محکم می دهد.

اصول اولیه را به عنوان پایه یک خانه تصور کنید. اگر اصول اولیه شما ضعیف باشد، خانه نمی ماند.بنابراین، باید زمان بیشتری را برای یادگیری اصول اولیه زبان برنامه نویسی پایتون صرف کنید.

2) کد هر روزشما مفهوم زبان برنامه نویسی خود را به خوبی درک می کنید، اما وقتی صحبت از برنامه به میان می آید ممکن است دچار مشکل شوید.

این کاملا طبیعی است، اما آیا می دانید چرا؟این به دلیل تمرین کمتر است. ایرانیان سایبر خواندن کد برای درک نحوه عملکرد آن کافی نیست. برای ایجاد یک درک واقعی، باید کد را اجرا کنید و با آن کار کنید تا فرآیند یادگیری آسان شود.

بنابراین، عادت به تمرین هر روز بدون هیچ بهانه ای را در خود  آموزش پایتون به زبان ساده ایجاد کنید. با این حال، شروع آن کمی دشوار خواهد بود، اما به خاطر داشته باشید، هر چه اکنون سخت‌تر کار کنید، بعداً نتیجه بیشتری خواهد داد.

3) از اشکالات بیاموزیداشتباه کردن در کدنویسی کاملا طبیعی است،اشتباه کردن" با "شکست در انجام کاری" یکسان نیست.

ممکن است متوجه شوید که در ابتدا خطاهای زیادی در کدنویسی مرتکب می شوید و اجازه ندهید شما را ناامید کند. خودتان بررسی کنید که کجا اشتباه کرده اید. ممکن است در ابتدا مدتی طول بکشد اما در دراز مدت به یادگیری شما کمک می کند.

4) با پروژه های کوچک شروع کنیدهنگامی که نحو اولیه را یاد گرفتید، می توانید به تنهایی شروع به ساخت پروژه کنید.

همانطور که هر کدنویسی می داند، بهترین راه برای یادگیری یک زبان استفاده از آن در یک پروژه است. کار بر روی پروژه های پایتون ممکن است دشوار باشد، به خصوص اگر مبتدی یا حتی در سطح متوسط ​​هستید، اما پروژه ها یک راه عالی برای یادگیری هستند.

چرا قبل از اینکه بتوانید یک پروژه بزرگ بسازید  آموزش پایتون به زبان ساده از پروژه های کوچک شروع نکنید؟ با در نظر گرفتن این موضوع، با پروژه های برنامه نویسی کوچک شروع کنید تا به منحنی یادگیری پایتون بروید و مزایای استفاده از زبان پایتون را درک کنید.

پروژه ها به شما کمک می کنند بفهمید که چگونه دانش خود را به کار ببرید، چقدر یاد می گیرید. این برای ایجاد مجموعه ای از پروژه ها برای نشان دادن کارفرمایان بالقوه مفید است. سپس می توانید به راحتی بر برنامه نویسی پایتون مسلط شوید.

5) به خود انگیزه دهید

بزرگترین اشتباهی که برخی از مشتاقان مرتکب می شوند این است که  آموزش پایتون  قبل از اینکه واقعاً کاری را شروع کنند، «تسلیم می شوند». آنها فکر می کنند که به اندازه کافی باهوش نیستند که برنامه ریزی کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی