یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

«چند سال پیش، ما یک ربات چت پایتون در شرکت داشتیم  سایت آموزش پایتون که در صورت مصرف برق نظارت می‌کرد. اگر 8 دقیقه یا بیشتر افزایش قدرت می دید، متوجه می شد که قهوه دم کرده است و در نتیجه به همه افراد حاضر در اتاق گفتگو درباره قهوه تازه موجود هشدار می داد.

Felix93 در Hackermoon از پایتون برای جذب فالوورهای بیشتر اینستاگرام استفاده کرد. من یکی از اکانت‌های اینستاگرامم را در عرض دو هفته خودکار کردم و از 0 به 83 فالوور رساندم و تقریباً هیچ وقت صرف نکردم. با کتابخانه InstaBot Python، می توانید فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید یا آمار جالبی در مورد پست های خود پیدا کنید.

اینها تنها چند نمونه از کارهای جالبی است که می توانید با پایتون انجام دهید.پایتون برنامه تقویمی را روی آی پد اجرا می کندچگونه پایتون می تواند به اجرای بهتر کسب و کار شما کمک کند

 علاوه بر زندگی تنبل و سرگرم شدن با کدنویسی، مردم از پایتون برای سایت آموزش پایتون ارتقای شیوه های کاری خود استفاده می کنند. چگونه می توانید از پایتون استفاده کنید تا کار را کمتر شبیه کار کنید و نسبت به رقبای خود برتری پیدا کنید؟ دوباره، بیایید نگاهی به چند مثال واقعی بیاندازیم.

تجزیه و تحلیل داده هابه لطف اینترنت - و به طور فزاینده ای اینترنت اشیا - می توانیم به جریان های نامحدود داده دسترسی داشته باشیم. چگونه این داده ها را برای خود مفید کنیم؟ تجزیه و تحلیل.

تجزیه و تحلیل به ما کمک می کند تا بفهمیم چه چیزی در حال پیشرفت است، مشتریان ما در مورد چه چیزی صحبت می کنند و آیا الگوهای رفتار آنها چیست.

قرار دادن برخی آمارهای کیفی در پشت تصمیمات استراتژیک خود، مزیت رقابتی را برای مشاغل کوچک فراهم می کند.

می‌توانید آنچه را که در صنعت یا محل زندگی خود در رسانه‌های ایرانیان سایبر اجتماعی در حال پیشرفت است پیدا کنید. با هر داده ای که برخورد کردید، می توانید آن را برای الگوها تجزیه و تحلیل کنید. سایت آموزش پایتون توییتر مکانی عالی برای جمع‌آوری داده‌ها است، داده‌های زیادی برای جمع‌آوری احساسات در مورد موضوعات مختلف وجود دارد. برای استخراج داده های توییتر و تجزیه و تحلیل احساسات کاربر خود، باید:

برای دسترسی به API جریان خود، یک برنامه را با Twitter ثبت کنیداز چیزی مانند Tweepy برای فیلتر کردن توییت هایی که می خواهید بکشید استفاده کنید

از ابزاری مانند TextBlob برای محاسبه احساسات توییت ها استفاده کنیدتوییت را از طریق Elasticsearch برای تجزیه و تحلیل محتوا اجرا کنیددر نهایت، روی کیبانا ضربه بزنید تا نتایج را تجسم کنید.فراگیری ماشین

اکثر مردم تصور می کنند که یادگیری ماشین نوعی هنر عرفانی است که بسیار فراتر از دسترس آنهاست. در واقع، هر کسی می‌تواند با کتابخانه‌های پایتون که کدهای عمیق قبلاً مراقبت شده‌اند، از آن استفاده کند. در اینجا چند نمونه آورده شده است.

تجزیه و تحلیل و پیش‌بینی سری‌های زمانی – با این رویکرد، شرکت‌ها سایت آموزش پایتون می‌توانند الگوهای داده‌ها و بسیاری از پدیده‌های دیگر را برای تصمیم‌گیری بهتر تجاری پیش‌بینی کنند. با این مدل ها می توانید هزینه ها را تخمین زده و حجم فروش و سود پیش بینی شده را پیش بینی کنید. پایداری کسب و کار به صحت چنین پیش بینی هایی بستگی دارد.

به عنوان مثال، خرده فروشان می توانند از آن برای پیش بینی حجم فروش روزانه استفاده کنند تا مطمئن شوند که موجودی کافی دارند. معامله گران مالی از آن برای پیش بینی قیمت سهام برای اتخاذ تصمیمات سرمایه گذاری بهتر استفاده می کنند و کارگران کشاورزی از آن برای پیش بینی استفاده می کنند. آب و هوا را برای هدایت تصمیمات کاشت و برداشت خود تعیین کنند. یک دوره رایگان برای یادگیری اصول اولیه تجزیه و تحلیل داده های سری زمانی در Datacamp وجود دارد. می توانید از همین روش تحلیل برای تشخیص روندها و الگوها استفاده کنید

روندها و الگوها را شناسایی کنید - اگر یک کسب و کار کوچک سایت پایتون دارید، به احتمال زیاد دفتر فروش دارید و با جزئیات مشتریان، معاملات فروش، حجم و غیره رکورد دارید. با کمی دقت در مورد پایتون، می توانید رکوردی برای ترسیم الگوهای خرید مشتریان خود ایجاد کنید.

  • ۰۱/۰۶/۰۳
  • javad salehi

سایت آموزش پایتون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی