یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

Blockly یک رویکرد برنامه نویسی مبتنی بر بلوک بهترین آموزشگاه برنامه نویسی برای آموزش اصول برنامه نویسی و معرفی جاوا اسکریپت است. این شبیه به چیدن یک اره منبت کاری اره مویی است، فقط شما همکار هستیدهمچنین در حال همکاری

نمونه کار دانش آموز: همه چیزهایی که باید در مورد بچه ها بدانید، از عملکرد تا تکمیل تکالیف، در یک مکان.کمک به مشتری در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته برای هرگونه سؤال مرتبط با دانش آموز در دسترس است.

شما می توانید دسترسی به جامعه جهانی داشته باشید: با دانش آموزان بیش از ده کشور تعامل داشته باشید.

برنامه درسی و ساختار مطابق با استانداردهای بهترین آموزشگاه برنامه نویسی مدارس ایالات متحده است.

مسابقات کدنویسی: Codeyoung مسابقات کدنویسی مانند کدنویس هفته و هکاتون را برگزار می کند.

مربیان با کالیبر بالا: مربیان ما نه تنها در کدنویسی عالی هستند، بلکه دارای سالها تجربه و گواهینامه از کالج های مشهور هستند. مربیانی که حوصله و ظرفیت لازم برای آموزش به کودکان را دارند، جزو 1 درصد مربیان برتر هستند.

دسترسی مادام العمر به پلتفرم آموزشی: دانش آموزان به همه رویدادها و مسابقات دسترسی عالی دارند

هر دو هفته یکبار در مورد عملکرد و بهبود مهارت بهترین آموزشگاه برنامه نویسی های فرزندتان به روزرسانی دریافت کنید. خدمات Codeyoung همیشه برای اطمینان از تجربه کلاسی بدون دردسر برای کودکان وجود دارد.

دسترسی به دوره ها و ضبط های کلاس از هر کجا و در هر زمان.امیدوارم از این مقاله چیزهای زیادی در مورد بهترین وب سایت های برنامه نویسی رایگان و پولی برای کودکان یاد گرفته باشید. علایق، اهداف و ایرانیان سایبر سبک یادگیری ترجیحی فرزندتان را در حین سنجش امکانات خود در نظر داشته باشید. وب سایت های متعددی می توانند در آموزش علوم، توسعه بازی ها و اپلیکیشن ها کمک کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساخت بازی برای کودکان می توانید روی این لینک کلیک کنید!

سوالات بهترین آموزشگاه برنامه نویسی متداول

بهترین زبان برنامه نویسی برای کودکان چیست؟

برنامه های کدنویسی به ما این امکان را می دهند که دستورالعمل هایی را به رایانه ها و ربات ها برای ارتباط با آنها ارسال کنیم. برخی از زبان های برنامه نویسی کودکان، مانند پایتون و اسکرچ، برای تازه کارها مناسب تر هستند. اما، اگر فرزند شما از قبل به کدنویسی علاقه مند است، ممکن است آماده باشد تا برخی از برنامه های پیچیده تر، مانند HTML یا CSS را بررسی کند. Scratch، Java، Python و Lua تنها تعدادی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی هستند. برای یادگیری کدنویسی برای کودکان، اینها برخی از بهترین زبان ها هستند.

چرا کودک من باید کدنویسی را یاد بگیرد؟

آموزش برنامه نویسی اصولی به کودکان، به ویژه در سنین پایین، دنیایی از امکانات را برای رشد و شکوفایی آنها باز می کند. ما معتقدیم که همه کودکان باید این فرصت را داشته باشند، بنابراین ما در Codeyoung دوره هایی را برای کودکان ارائه می دهیم تا کدنویسی را به روشی سرگرم کننده و مفید بیاموزند.

چگونه به فرزندم کدنویسی را یاد بدهم؟

با فرزندان خود گفتگو کنید، در مورد اینکه کدنویسی دقیقا چیست و چگونه برای آنها مفید و دلنشین است. این فرآیند آموزش رایانه برای انجام یک کار، توسعه یک بازی یا برنامه با استفاده از یک سری دستورات است. به آن‌ها بگویید که از کدنویسی برای اطلاع دادن به گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود که کدام برنامه‌ها را راه‌اندازی کنند و کنسول‌ها چه بازی‌هایی آموزشگاه برنامه نویسی را اجرا کنند. سپس در مورد وب‌سایت‌های کد رایگان برای بچه‌ها تحقیق کنید که برای فرزند شما مناسب‌تر هستند.

برنامه نویسی برای بچه ها را از کجا شروع کنم؟

گام اولیه می تواند آموزش خراشیدن به فرزندتان باشد. رابط گرافیکی ساده Scratch برای کودکان 8 تا 13 ساله مفید خواهد بود. سپس پایتون گام بعدی عالی است اگر کودک شما از Scratch پیشی گرفته باشد. یک زبان برنامه نویسی دنیای واقعی مانند پایتون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی