یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

آموزش اپ اینونتور1

طبق PayScale، میانگین حقوق 74 هزار  آموزش اپ اینونتور دلار در سال.

مزایا قدرتمند و قادر به مدیریت حجم زیادی از داده ها. در تقاضای بالا، مدیریت پایگاه داده تقریباً برای هر وب سایت مورد نیاز است.معایب تسلط بر آن دشوار است. برخورد با داده های آرشیو شده می تواند خسته کننده باشد.C ++لوگوی C ++لوگوی C ++

زبان C اولیه هنوز در حال استفاده است، اما امروزه بیشتر توسعه دهندگان به C ++ تغییر داده اند. این زبان برنامه نویسی همه منظوره بیش از همه به دلیل همه کاره بودن شناخته شده است. می توانید از آن برای ایجاد انواع برنامه ها استفاده کنید.

برنامه های کامپیوتری، برنامه های کاربردی موبایل، بازی های ویدئویی، سیستم عامل ها، کل مرورگرها، تا حدی حتی توسعه وب - اگر می توانید به هر چیزی فکر کنید، C ++ می تواند آن را انجام دهد. آموزش اپ اینونتور و به سرعت آن را اجرا خواهد کرد.پلت فرم عمدتا توسعه نرم افزار. می تواند در شرایط مختلف استفاده شود.

دشواری یادگیری نسبتاً دشوار است، به خصوص برای مبتدیان.

محبوبیت # 5 در شاخص محبوبیت PYPL در فوریه 2021. # 4 در شاخص TIOBE در فوریه 2021. # 4 در میان زبان های اصلی سال 2019 توسط IEEE. مورد علاقه 43 درصد از توسعه دهندگان StackExchange در سال 2020.

میانگین حقوق 70 هزار دلار در سال طبق PayScale.

مزایا تطبیق پذیری خالص. شما واقعا می توانید آن را برای هر چیزی استفاده کنید. مهارت ها به خوبی به زبان های دیگر ترجمه می شوند. سریع و قدرتمند.

معایب این زبان برای کسانی که تازه شروع به برنامه نویسی کرده اند زبان مناسبی نیست. بسیار آموزش اپ اینونتور پیچیده برای قدیمی بودن و در کاربردهای بسیار جهانی. برای توسعه وب ایده آل نیست.C #لوگوی C#لوگوی C#

در حالی که C ++ یک بسط مستقیم از C است، C # به سادگی از آن الهام گرفته شده است. مانند C ++، C # به دلیل اینکه نسخه مدرن و همه کاره‌تر زبان اصلی است که اکنون منسوخ شده است، شناخته می‌شود. ایرانیان سایبر پس تفاوت این دو چیست؟

برای یک چیز، C # بسیار ساده تر برای یادگیری است. این پیچیدگی کمتری دارد، اما همچنان می توان از آن برای ایجاد برنامه های مختلف استفاده کرد. همچنین برای توسعه وب بسیار بهتر از C ++ است. این زبان برای توسعه بازی بسیار محبوب است و در میان پردرآمدترین زبان ها قرار دارد.

کدام یک از این دو را انتخاب کنیم؟ آموزش اپ اینونتور بستگی دارد. اگر به برق خام نیاز دارید C ++ بهترین است. C # ساده تر است، اما هنوز یک راه حل همه کاره است.پلت فرم عمدتا نرم افزار و توسعه وب.دشواری یادگیری نسبتاً آسان.

محبوبیت شماره 4 در شاخص محبوبیت PYPL در فوریه 2021. شماره 5 در شاخص TIOBE در فوریه 2021. شماره 7 در میان زبان های اصلی IEEE در سال 2019. مورد علاقه 60 درصد از توسعه دهندگان StackExchange در سال 2020.

میانگین حقوق 68 هزار دلار در سال طبق PayScale.

مزایا یادگیری نسبتا آسان، به خصوص در مقایسه با C ++. همه کاره. می توان از آن در برنامه های مختلف استفاده کرد.

معایب آن به اندازه C ++ قدرتمند و سریع نیست. این بسیار به ویندوز و دات نت گره خورده است زیرا عمدتاً توسط مایکروسافت نگهداری می شود.سریع لوگوی سویفت لوگوی سویفت

وقتی صحبت از توسعه iOS و macOS می شود، سوئیفت استاندارد طلایی است. مدرن، سریع و متمرکز بر امنیت است. همه اینها باعث شده است که محبوبیت آن منفجر شود. توسعه دهندگان عاشق کدنویسی با سوئیفت آموزش اینونتور هستند زیرا نوشتن آن آسان است، به همین دلیل است که توانسته توسعه iOS را در انحصار خود درآورد.

آیا می خواهید بدانید که چگونه ترافیک خود را بیش از 1000٪ افزایش داده ایم؟به 20000+ نفر دیگر بپیوندید که خبرنامه هفتگی را با مشاوره تخصصی در مورد وردپرس دریافت می کنند!

  • ۰۱/۰۶/۱۳
  • javad salehi

آموزش اپ اینونتور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی