یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

در این مرحله، اگر هرگز حساب مایکروسافت خود آموزش بازی ماینکرافت را با فروشگاه ویندوز مرتبط نکرده اید، اعتبار خود را برای تکمیل عملیات وارد کنید. حساب مایکروسافت ندارید؟ نگران نباش! توصیه می کنم از راهنمای من که به موضوع اختصاص داده شده است، مشورت کنید.

مراحل نصب Minecraft در ویندوز و macOS یکسان است، چه نسخه آزمایشی را دانلود کرده باشید و چه بازی را خریداری کرده باشید. وقتی دانلود کامل شد، در واقع در ویندوز، باید فایل اجرایی Minecraft.msi را راه اندازی کنید و باید با دو بار فشردن پشت سر هم Next و سپس Install، Yes و Finish، بازی را نصب کنید.

اگر پیغام خطایی به شما نشان داده می‌شود، احتمالاً به این دلیل است که نرم‌افزار جاوا را روی رایانه خود نصب یا به‌روزرسانی نکرده‌اید: در این صورت، با پیروی از دستورالعمل‌هایی که در آموزش بازی ماینکرافت این آموزش به شما داده‌ام، آن را برطرف کنید.

از طرف دیگر، برای نصب Minecraft در macOS، منتظر بمانید تا فایل Minecraft.dmg دانلود شود، روی آن دوبار کلیک کنید و نماد Minecraft را به پوشه MacOS Applications بکشید تا مراحل تکمیل شود. سپس، بازی را با کلیک راست روی آن و دو بار متوالی فشار دادن گزینه Open از منوی کشویی آن شروع کنید (این کار برای دور زدن محدودیت‌های اپل در نرم‌افزار از سوی توسعه‌دهندگان غیرمجاز ضروری است).

در صفحه اصلی Minecraft، جزئیات حسابی را که در وب سایت بازی های ویدیویی ایجاد کرده اید وارد کنید و روی Log in و سپس Play کلیک کنید. در صورتی که متعاقباً باید منوهای بازی را به ایتالیایی ترجمه کنید، به قسمت Options> Language رفته و مورد ایتالیایی (ایتالیا) را در صفحه ای که می بینید انتخاب کنید.

در این مرحله، یک بازی جدید را شروع کنید و یک دنیای جدید را انتخاب کنید. سه حالت بازی وجود دارد: حالت خلاقانه که در آن منابع نامحدودی وجود دارد، حالت Survival که در آن باید منابع را بدست ایرانیان سایبر آورید و حالت Extreme که بسیار دشوار است و تنها یک زندگی را به بازیکن می بخشد.

Minecraft Classic را از مرورگر آموزش بازی ماینکرافت وب بازی کنید

اگر نمی خواهید Minecraft را روی رایانه خود نصب کنید، می توانید سعی کنید نسخه کاملا رایگان و قابل استفاده را از یک مرورگر وب بازی کنید: Minecraft Classic. این یکی از اولین نسخه های منتشر شده در سال 2009 است، سالی که این بازی ویدیویی در دسترس قرار گرفت.

به همین دلیل، Minecraft Classic به هیچ وجه به تجربه بازی فعلی ارائه شده توسط جدیدترین نسخه های این بازی ویدیویی نزدیک نیست. با این حال، این بدان معنا نیست که عناصر اصلی خود را به اشتراک می گذارد: در واقع، می توان با استفاده از 32 بلوک موجود، دنیای بازی را نابود کرد و ساخت.

به‌علاوه، به لطف پشتیبانی WebRTC از مرورگرهای وب، می‌توانید تنها با اشتراک‌گذاری یک URL اختصاصی، حداکثر نه دوست را به جلسه بازی خود دعوت آموزش بازی ماینکرافت کنید.

اگر به Minecraft Classic علاقه دارید، به صفحه وب رسمی بروید و دکمه کپی را فشار دهید تا URL جلسه را کپی کنید و می توانید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. پس از انجام این کار، یک نام مستعار را در کادر مربوطه مشخص کنید و دکمه Start را فشار دهید تا پخش شروع شود.

Minecraft را بر روی گوشی های هوشمند و تبلت ها دانلود و نصب کنید

همانطور که پیش بینی می شد، Minecraft برای خرید در اندروید از طریق Play Store و iOS از طریق App Store نیز در دسترس است، اما در این مورد، در دستگاه های تلفن همراه، نمی توان بازی را با نسخه p امتحان کرد. تست رایگان

در هر صورت، مراحل دانلود پس از خرید بازی در اندروید و iOS مشابه  بازی ماینکرافت همان چیزی است که معمولاً برای دانلود یک بازی یا اپلیکیشن رایگان امکان پذیر است. در پایان خرید و دانلود، می توانید با زدن دکمه Open از پلی استور یا اپ استور بازی را شروع کنید یا نماد آن را که به صفحه اصلی دستگاه شما اضافه شده است فشار دهید.

Minecraft را روی کنسول دانلود کنید

  • ۰۱/۰۶/۱۵
  • javad salehi

آموزش بازی ماینکرافت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی