یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

هشدار روند: در طول سال‌ها، بوت‌کمپ‌های برنامه‌نویسی بسیار آموزش برنامه نویسی طولانی‌تر شده‌اند: از کمتر از ۱۱ هفته در سال ۲۰۱۵ به بیش از ۱۵ هفته در سال ۲۰۱۹. حقوق: متوسط ​​حقوق بعد از یک بوت کمپ 8 هفته ای 58248 دلار است در مقابل متوسط ​​حقوق بعد از یک بوت کمپ طولانی تر از 16 هفته که 71103 دلار است. در حالی که بیشتر بوت کمپ ها 12 تا 14 هفته طول می کشند، مدارسی مانند مدرسه تورینگ (7 ماه)، آکادمی توسعه دهندگان آدا و هولبرتون (تا 2 سال) نمونه هایی از بوت کمپ های طولانی تر هستند.

شرکای وام دهی بوت کمپ کدنویسی

در آخرین تحقیقات ما، متوجه شدیم که 26٪ از فارغ التحصیلان بوت کمپ 2019 از وام های خارجی برای پوشش شهریه استفاده می کنند (این رقم در سال 2018 23٪ افزایش یافته است). محبوب ترین شرکای وام مورد استفاده Ascent Funding (که قبلاً Skills Fund) و Climb Credit بودند. 45 درصد از بوت کمپرهایی که از وام خارجی استفاده کردند، Ascent Funding/Skills Fund را انتخاب کردند. 24 درصد از وام اعتباری صعود استفاده کردند. دیگر شرکای وام دهی در این فضا آموزش برنامه نویسی عبارتند از Upstart، Quotanda، Sallie Mae، Earnest و Pave.

مکان های بوت کمپ: ایالات متحده + بین المللی

از اول ژوئن 2019، دوره های بوت کمپ کدنویسی در 71 شهر ایالات متحده و 38 ایالت، و 14 مورد به صورت آنلاین وجود دارد. داده های مکان از نمونه 180 دوره از همه 96 مدرسه واجد شرایط است.

6 بوت کمپ کانادایی 888 دانش آموز را در سال 2018 فارغ التحصیل کردند، در سال 2019 حدود 1057 دانش آموز فارغ التحصیل خواهند شد و در سال 2019 درآمدی معادل 12056406 دلار خواهد داشت. محبوب ترین زبان آموزشی در بوت کمپ های کانادا به طور مساوی بین Ruby on Rails و MEAN Stack تقسیم می شود. آموزش برنامه نویسی از 1 ژوئن 2019، دوره های بوت کمپ کدنویسی در 7 شهر و 4 استان کانادا برگزار می شود.

اینفوگرافیک نقشه بوت کمپ کدگذاری برنامه درسی در Bootcamps کدنویسی

توسعه وب Full-Stack همچنان بر برنامه های درسی بوت کمپ تسلط دارد - 90٪ از فارغ التحصیلان بوت کمپ کدنویسی توسعه وب Full-Stack را یاد می گیرند. بوت کمپ های برنامه نویسی توسعه وب از گذشته ایرانیان سایبر با استفاده از Ruby on Rails، Full-Stack JavaScript، .NET/C#، Java، Python یا PHP آموزش داده شده اند. در سال 2020، جاوا اسکریپت Full-Stack جایگاه خود را به عنوان زبان اصلی تدریس حفظ کرده است. 50٪ از دوره ها، جاوا اسکریپت Full-Stack را به عنوان زبان برنامه نویسی اصلی گزارش کردند. نه تنها مدارس تازه وارد بازار شده اند که جاوا اسکریپت را انتخاب می کنند، بلکه بوت کمپ های تاسیس شده نیز برنامه های درسی خود را برای تأکید بر جاوا اسکریپت تغییر می دهند.

بوت کمپ های کدنویسی بستری برای نوآوری  آموزش برنامه نویسی هستند. از آنجایی که بوت کمپ ها 3 ماه طول می کشند، می توانند به سرعت برنامه درسی خود را بر اساس روند بازار و نیازهای کارفرما تکرار کنند. مهارت هایی که در یک بوت کمپ یاد می گیرید می تواند متفاوت باشد – احتمالاً HTML/CSS، جاوا اسکریپت، یک زبان پشتیبان مانند Rails یا Java را یاد خواهید گرفت. اما بسیاری از مدرسان و افراد صنعت به شما خواهند گفت که خود زبان برنامه نویسی مهم نیست. چیزی که واقعاً یاد می گیرید این است که چگونه یک زبان جدید یاد بگیرید. و این مهارتی است که کارفرمایان به ما می گویند بارها و بارها از آن قدردانی می کنند.

برنامه درسی شغل

در بالای برنامه درسی فنی، بیشتر بوت کمپ ها خدماتی را برای کمک به آماده سازی دانش آموزان برای بازار کار ارائه می دهند. تقریباً همه دانش‌آموزان گزارش می‌دهند که نوعی کمک دریافت می‌کنند: روزهای شغلی، آمادگی رزومه، کارآموزی، مصاحبه در محل، و موارد دیگر. محبوب ترین خدمات ارائه شده، کمک رزومه و رویدادهای شبکه است.

حقوق پس از کدنویسی بوت کمپ

اکثر فارغ التحصیلان بوت کمپ کدنویسی شغل تمام وقت برنامه نویسی پیدا می کنند و 83 درصد از فارغ التحصیلان مورد بررسی می گویند که در شغلی استخدام شده اند که نیاز به مهارت های فنی آموخته شده در بوت کمپ دارد، با افزایش متوسط ​​حقوق 56 درصد یا 25000 دلار. متوسط ​​حقوق اولیه یک درجه بوت کمپ 69079 دلار است. نتایج سالانه و مطالعه جمعیت‌شناسی گزارش دوره به موفقیت

  • ۰۱/۰۶/۱۹
  • javad salehi

آموزش برنامه نویسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی