یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

پایتون یک زبان برنامه نویسی همه منظوره، یادگیری برنامه نویسی پایتون همه کاره و محبوب است. این زبان به عنوان زبان اول عالی است زیرا مختصر و خواندنی است و همچنین زبان خوبی برای هر برنامه نویسی است زیرا می توان از آن برای همه چیز از توسعه وب گرفته تا توسعه نرم افزار و برنامه های علمی استفاده کرد.

مهارت های برداشتن:

این دوره مقدمه ای عالی برای مفاهیم اساسی برنامه نویسی و زبان برنامه نویسی پایتون است. در پایان، برنامه‌نویسی در پایتون راحت خواهید بود و مهارت‌های خود را از پلتفرم Codecademy و روی رایانه شخصی خود خواهید برد. این آموزش پایتون برای مبتدیان نوشته شده است تا به آنها در درک مفاهیم اولیه تا پیشرفته زبان برنامه نویسی پایتون کمک کند. پس از تکمیل این آموزش، خود را در سطح بالایی از تخصص در پایتون خواهید دید، از جایی که می توانید خود را به سطوح بعدی ببرید یادگیری برنامه نویسی پایتون تا یک مهندس نرم افزار در کلاس جهانی شوید.

پایتون چیست؟

پایتون یک زبان برنامه نویسی تفسیری، تعاملی، شی گرا و سطح بالا برای همه منظوره است. پایتون یک زبان برنامه نویسی با تایپ پویا و جمع آوری زباله است. این کد توسط Guido van Rossum طی سال‌های 1985-1990 ایجاد شد. کد منبع پایتون نیز مانند Perl، تحت مجوز عمومی عمومی گنو (GPL) در دسترس است.

پایتون از چندین پارادایم برنامه نویسی از جمله زبان برنامه نویسی Procedural، Object Oriented و Functional پشتیبانی می کند. فلسفه طراحی پایتون بر خوانایی کد با استفاده از یادگیری برنامه نویسی پایتون تورفتگی قابل توجه تأکید دارد.

این آموزش درک کاملی از زبان برنامه نویسی پایتون از مفاهیم اولیه تا مفاهیم پیشرفته را ارائه می دهد. این آموزش شما را با رویکردهای ساده و کاربردی در حین یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون راهنمایی می کند.

جابز پایتون

امروزه تقاضای پایتون بسیار زیاد است و همه شرکت‌های بزرگ به ایرانیان سایبر دنبال برنامه‌نویسان عالی پایتون برای توسعه وب‌سایت‌ها، اجزای نرم‌افزاری و برنامه‌های کاربردی یا کار با فناوری‌های Data Science، AI و ML هستند. هنگامی که ما در حال توسعه این آموزش در سال 2022 هستیم، کمبود برنامه نویس پایتون زیاد است، زیرا بازار به دلیل کاربرد آن در یادگیری ماشین، هوش مصنوعی و غیره، تعداد برنامه نویسان پایتون بیشتری را می طلبد.

امروزه یک برنامه نویس پایتون با 3-5 سال تجربه، حدود 150000 دلار بسته سالیانه درخواست می کند و این زبان برنامه نویسی پرتقاضا در آمریکا است. اگرچه بسته به محل کار می تواند متفاوت یادگیری برنامه نویسی پایتون باشد. فهرست کردن همه شرکت‌هایی که از پایتون استفاده می‌کنند غیرممکن است، برای نام بردن از چند شرکت بزرگ عبارتند از:

گوگلاینتلناساپی پالفیس بوکIBMآمازوننتفلیکسپینترستاوبرخیلی بیشتر...

بنابراین، شما می توانید کارمند بالقوه بعدی برای هر یک از این شرکت های بزرگ باشید. ما یک ماده آموزشی عالی برای یادگیری برنامه نویسی پایتون برای شما ایجاد کرده ایم که به شما کمک می کند برای مصاحبه های فنی و آزمون های گواهینامه بر اساس پایتون آماده شوید. بنابراین، یادگیری پایتون را با استفاده از این آموزش ساده و موثر از هر کجا و در هر زمان کاملاً با سرعت خود شروع کنید.

چرا پایتون یاد بگیریم؟

پایتون همواره به عنوان یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در جهان رتبه بندی می شود. یادگیری پایتون نسبتاً آسان است، بنابراین اگر شروع به یادگیری هر زبان برنامه نویسی کرده اید، پایتون می تواند انتخاب عالی شما باشد. امروزه مدارس، کالج ها و دانشگاه های مختلف پایتون را به عنوان زبان برنامه نویسی اصلی خود آموزش می دهند. دلایل خوب برنامه نویسی پایتون دیگری وجود دارد که پایتون را به بهترین انتخاب هر برنامه نویسی تبدیل می کند:

پایتون منبع باز است که به معنای در دسترس بودن آن رایگان است.پایتون ساده است و یادگیری آن بسیار آسان استپایتون همه کاره است و می توان از آن برای ایجاد چیزهای مختلف استفاده کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی