یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

مانوئل دوره‌ها را جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون رتبه‌بندی کرد و من مقاله‌ای را که الان می‌خوانید نوشتم. در طول این فرآیند، ما ایده‌ها را از یکدیگر حذف کردیم و بهبودهای تکراری انجام دادیم تا زمانی که هر دو از نتیجه نهایی راضی بودیم.

سوم، در طول تحقیقات خود، با دوره‌هایی مواجه شدیم که احساس می‌کردیم خوب ساخته شده‌اند، اما شناخته شده نیستند. اگر ما یک رویکرد صرفاً داده‌محور را اتخاذ می‌کردیم، باید آن دوره‌ها را از رتبه‌بندی خارج می‌کردیم، حتی به این دلیل که ثبت‌نام کمتری داشتند.

در عوض، ما طرفدار یک رویکرد کل نگر بودیم. ما این فهرست را با گنجاندن آن دوره‌ها تقویت کردیم: انتخاب‌های شخصی‌تر که امیدواریم آن‌هایی از شما را که قبلاً دوره‌های محبوب‌تر پایتون را دیده‌اند یا گذرانده‌اند و به دنبال چیزی متفاوت هستند شگفت‌زده کند.

پس از گذراندن این فرآیند - ترکیب داده های Class Central، تجربه ما ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون به عنوان یادگیرنده مادام العمر و ویرایش های زیاد - به رتبه بندی نهایی خود رسیدیم. تا کنون، ما بیش از 16 ساعت را صرف ساختن این رتبه‌بندی کرده‌ایم و قصد داریم در آینده به‌روزرسانی آن را ادامه دهیم.

آمار رتبه بندی دروس در اینجا برخی از آمارهای کلی در مورد رتبه بندی آورده شده است:در مجموع، دوره های این رتبه بندی 9 میلیون ثبت نام کرده اند که 4 رشته دارای بیش از 1 میلیون ثبت نام هستند.Coursera، با چهار دوره، ارائه دهنده ترین ارائه دهنده در رتبه بندی است.

محبوب ترین دوره در این رتبه بندی حدود 4 میلیون ثبت نام دارد.هشت دوره کاملاً رایگان یا ممیزی رایگان هستند. دو تا پرداخت می شود.این دوره ها 38 هزار بررسی در کلاس مرکزی ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون جمع آوری کرده اند.

حالا پس بیایید به انتخاب های خود برویم!1. برنامه نویسی برای ایرانیان سایبر همه - شروع با پایتون (دانشگاه میشیگان)دکتر چاک، مدرس دوره

انتخاب شماره 1 من برای بهترین دوره آموزشی پایتون برای مبتدیان باید برنامه نویسی برای همه باشد که توسط دانشگاه میشیگان در Coursera ارائه شده است. این دوره محبوب ترین دوره پایتون در Coursera است، با نزدیک به 2.5 میلیون ثبت نام - و دلیل خوبی هم دارد.

این دوره به عنوان یک مقدمه دوستانه برای دنیای برنامه نویسی عمل می کند. از همان ابتدا فرض بر این است که شما هیچ تجربه ای در کدنویسی ندارید و نمی دانید برنامه ها چگونه کار می کنند. سپس از مفهومی به مفهوم دیگر حرکت می کند و به شما کمک می کند تا درک جامعی از زبان پایتون ایجاد کنید.

برای گذراندن این دوره، تنها چیزی که نیاز دارید حسابی اولیه است. پس از اتمام دوره،شما آماده گذراندن دوره های برنامه نویسی پیشرفته تر خواهید بود.

این دوره بلافاصله با برنامه نویسی شروع نمی شود، بلکه با چیزی که شما روی آن برنامه نویسی خواهید کرد شروع می شود: کامپیوتر.

اجزای اصلی یک کامپیوتر چیست؟ برنامه چیست و کامپیوتر چگونه آن را درک می کند؟ چرا برای کامپیوتر اینقدر آسان است که کاری را که شما به آن می گویید انجام ندهد؟ اینها سوالاتی هستند که می توانید  ثبت نام کلاس برنامه نویسی پایتون تا پایان قسمت اول دوره به آنها پاسخ دهید.

پس از آن، نحوه نصب و اجرای پایتون بر روی دستگاه و نحوه انتخاب یک ویرایشگر کد مناسب به شما نشان داده خواهد شد. و سپس، شما باید کد بنویسید! واژگان پایتون، "گرامر" منحصر به فرد آن و همچنین مفاهیم برنامه نویسی سطح بالاتر به شما آموزش داده خواهد شد.

شما می دانید که چگونه متغیرها و عباراتی را برای ذخیره و محاسبه مقادیر بنویسید، که می توانند از انواع داده های مختلف باشند. شما می دانید که چگونه و چرا می توانید از دستورات شرطی برای تعیین شرایط انشعاب در کد خود استفاده کنید. در مورد توابع و آرگومان ها و نحوه استفاده از آنها برای استفاده مجدد از کد به شما آموزش داده می شود. آخرین  کلاس برنامه نویسی پایتون اما نه کم اهمیت، شما متوجه خواهید شد که حلقه ها و تکرارها چه می کنند.

در پایان دوره، می‌دانید که چگونه برنامه‌ای بنویسید که ورودی کاربر را می‌پذیرد، نتیجه را محاسبه می‌کند و خروجی را به کاربر برمی‌گرداند. یک تجربه کامل در واقع!چگونه یاد خواهید گرفت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی