یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

هر برنامه نویسی باید از جایی شروع کند. اگر هزینه دوره پایتون به دنبال بهترین دوره پایتون برای مبتدیان هستید، Complete Python Bootcamp مقدمه ای فوق العاده برای این زبان برنامه نویسی قدرتمند ارائه می دهد.

Bootcamp با پوشش همه چیزهایی که برای استفاده حرفه ای از Python باید بدانید، نیازی به دانش قبلی ندارد، فقط به اتصال به اینترنت و رایانه نیاز دارد.

این دوره جامع و در عین حال ساده شامل بیش از 100 سخنرانی و 21 ساعت ویدئو می باشد تا شما را از طبقه همکف مطلق در برنامه نویسی به تعالی کد نویسی برساند.

چه چیزی یاد هزینه دوره پایتون خواهید گرفت؟

Complete Python Bootcamp یک دوره فشرده همه در یک برای هر کسی است که به دنبال ایجاد مهارت های عالی پایتون در کمترین زمان است. شما با اصول اولیه شروع می‌کنید، مانند نحوه نصب و استفاده از پایتون، سپس به کشف تفاوت‌های بین پایتون 2 و پایتون 3، و همچنین نحوه استفاده از ماژول‌ها و کار با مهرهای زمانی می‌پردازید.

Bootcamp که در قالبی آسان برای دنبال کردن ارائه می شود، موضوعات پیچیده مانند ایجاد رابط کاربری گرافیکی را قابل مدیریت و ساده می کند.

در طول دوره، شما یاد خواهید گرفت که چگونه:کدهای پایتون را تنظیم، نصب و اجرا کنید و همچنین از Git و GitHub استفاده کنید.همه انواع داده های پایتون و عملگرهای مقایسه را بدانید.از توابع پایتون برای ایجاد برنامه های خودکار استفاده کنید.

از توابع مختلف پایتون، Booleans و برنامه نویسی شی گرا استفاده کنید.خطاها هزینه دوره پایتون و استثناها را در برنامه های پایتون مدیریت کنید.هزینه و مدت

برای پوشش دادن همه ویدیوها و محتوای ضبط شده اختیاری، ایرانیان سایبر حداقل به 22 ساعت زمان نیاز دارید. با این حال، منابع اضافی مختلفی وجود دارد که می توانید دانلود کنید و به آنها نیز دسترسی داشته باشید. هزینه این دوره برای شما حدود 94 دلار خواهد بود.

بهترین ویژگی دوره

Python Bootcamp برای نشان دادن نحوه استفاده از آموزش پایتون برای مقابله با وظایف دنیای واقعی بسیار عالی است. در طول دوره، پروژه‌های مختلفی وجود دارد که به شما امکان می‌دهند از مهارت‌های خود برای ساخت اپلیکیشن‌ها و حتی طراحی بازی‌های سرگرم‌کننده پایتون استفاده کنید.

فروشنده: Udemyهزینه: 94 دلارمدت زمان: 22 ساعتین دوره را بررسی کنید4. اصول پایتونآموزش آنلاین Pluralsightآموزش آنلاین Pluralsight

دوره "مبانی" برای افرادی که هیچ دانش هزینه دوره پایتون قبلی از برنامه نویسی پایتون ندارند عالی است، شما را با همه چیزهایی که باید در مورد کدنویسی با پایتون بدانید آشنا می کند.

رابرت اسمالشر و آستین بینگهام از Sixty North مقدمه‌ای ساده و آسان در مورد آنچه پایتون می‌تواند انجام دهد و برنامه‌نویسان چگونه می‌توانند از این زبان استفاده کنند، ارائه می‌کنند.

هدف این دوره این است که حتی پیچیده‌ترین جنبه‌های پایتون را سرگرم‌کننده و جذاب کند و شما را از طریق انواع مؤلفه‌ها، از رشته‌ها و مجموعه‌ها گرفته تا آبجکت‌ها و مدولار بودن راهنمایی کند.

چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

یکی از دوره‌های جامع‌تر برای کسانی که می‌خواهند پایتون را از ابتدا یاد بگیرند، درس‌های Python Fundamentals از همان ابتدا با نحوه نصب پایتون 3 بر روی سیستم عامل انتخابی خود و وارد کردن از دوره پایتون کتابخانه استاندارد پایتون شروع می‌شود.

مربیان همچنین به جنبه اداری پایتون نگاه می کنند، مانند مستندسازی کد شما با استفاده از Docstrings، و نحوه مدیریت فایل ها و منابع. برخی از موضوعات تحت پوشش عبارتند از:

  • ۰۱/۰۸/۲۹
  • javad salehi

هزینه دوره پایتون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی