یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

با تایپ کد زیر می توانید بررسی شروع برنامه نویسی جاوا کنید که متغیر JAVA_HOME به درستی تنظیم شده است:این دستور باید موارد زیر را چاپ کند:

سپس باید متغیر محیطی PATH خود را به روز کنید تا فهرست bin دایرکتوری JDK خود را به آن اضافه کنید. این کار با دستور زیر قابل انجام است:

هنگام تنظیم این دو متغیر باید بسیار محتاط باشید، زیرا یک اشتباه مانند یک فضای سفید اضافه شده در نقطه ویرگول از دست رفته منجر به شکست می شود.این خط فرمان را نبندید. اگر آن را ببندید و دوباره باز کنید، باید دوباره این دو متغیر را ایجاد کنید.

اجازه دهید نسخه لینوکس را دانلود کنیم. آنچه دریافت می کنید یک فایل آرشیو با پسوند tar.gz است که باید آن را گسترش دهید.برای گسترش آن، باید آن را کپی کنید یا به دایرکتوری سمت راست شروع برنامه نویسی جاوا منتقل کنید. سپس می توانید دستور زیر را تایپ کنید:

لطفاً توجه داشته باشید که در این مثال و سایر مثال‌ها، $ پیشرو وجود دارد تا به شما نشان دهد که باید این دستور را تایپ کنید یا آن را در یک فرمان قرار دهید. شما نباید این کاراکتر را تایپ کنید یا آن را بچسبانید، زیرا بخشی از دستور tar نیست.

این دستور تمام فایل هایی را با پسوند tar.gz که در فهرست فعلی دارید گسترش می دهد. اگر فقط نیاز به گسترش آن دارید می توانید از نام دقیق این فایل استفاده کنید.

اجرای این دستور بسته به سیستم شما ممکن است چند ثانیه یا بیشتر طول بکشد. یک دایرکتوری جدید در فهرست فعلی با محتوای JDK در آن ایجاد می کند.

پس از انجام این کار، باید یک متغیر محیطی به نام JAVA_HOME ایجاد ایرانیان سایبر کنید که به دایرکتوری که در آن JDK را گسترش داده اید اشاره می کند. اگر یک فایل بایگانی JDK 19 را در پوشه گسترش دهید، دستوری که باید در این شروع برنامه نویسی جاوا پوسته تایپ کنید به صورت زیر است:

دایرکتوری دقیق به فایل توزیعی که شما گسترش داده اید بستگی دارد.با تایپ کد زیر می توانید بررسی کنید که متغیر JAVA_HOME به درستی تنظیم شده است:این دستور باید موارد زیر را چاپ کند:

سپس باید متغیر PATH خود را به روز کنید تا فهرست bin فهرست JDK خود را به آن اضافه کنید. این کار با دستور زیر قابل انجام است:

هنگام تنظیم این دو متغیر باید بسیار محتاط باشید زیرا یک اشتباه واحد مانند فضای سفید اضافه شده در نقطه ویرگول از دست رفته منجر به شکست می شود.

این پوسته را نبندید. شروع برنامه نویسی جاوا اگر آن را ببندید و دوباره باز کنید، باید دوباره این دو متغیر را ایجاد کنید.با تایپ دستور زیر می توانید بررسی کنید که آیا همه چیز درست است:

پوسته شما باید مسیر کامل فایل اجرایی جاوا را در آن چاپ کندbin دایرکتوری توزیعی که به تازگی گسترش داده اید. در این مثال چاپ خواهد شد:

اجازه دهید نسخه macOS را دانلود کنیم. آنچه دریافت می کنید یک فایل آرشیو با پسوند tar.gz است که باید آن را گسترش دهید.برای گسترش آن، باید آن را کپی کنید یا به دایرکتوری سمت راست منتقل کنید. سپس می توانید دستور زیر را تایپ کنید:

لطفاً توجه داشته باشید که در این مثال و سایر مثال‌ها، $ پیشرو وجود دارد تا به شما نشان دهد که باید این دستور را تایپ کنید یا آن را در یک فرمان قرار دهید. شما نباید این کاراکتر را تایپ کنید یا آن را بچسبانید زیرا بخشی از دستور tar نیست.

این دستور تمام فایل هایی را با پسوند tar.gz که در فهرست فعلی دارید گسترش می دهد. اگر فقط نیاز به گسترش آن دارید می توانید از نام دقیق این فایل استفاده کنید.

اجرای این دستور بسته به سیستم شما ممکن است چند ثانیه یا بیشتر برنامه نویسی جاوا طول بکشد. یک دایرکتوری جدید در فهرست فعلی با محتوای JDK در آن ایجاد می کند. این دایرکتوری پسوند jdk. دارد.

  • ۰۱/۰۸/۳۰
  • javad salehi

شروع برنامه نویسی جاوا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی