یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

همچنین می‌توان ماژول‌هایی برای نمایش داده‌های کتاب‌های آموزش برنامه نویسی جاوا پروژه محور موجود در کتابخانه، دکمه جستجو برای جستجوی کتاب مورد نیاز و روش پرداخت نهایی برای هزینه‌های کتاب یا جریمه‌ای وجود داشته باشد.

فن آوری های مورد نیاز: جاوا، جاوا Swing Library، MySQL JDBC Connector، MySQL Community Server و rs2xml.jar (برای نمایش داده ها در قالب جدول استفاده می شود).

8. کلمه شمار

یک پروژه ساده برای مبتدیان برای شروع خوب است. می توان آن را با استفاده از Swing در جاوا ساخت. در اینجا، برنامه به شما می گوید شماره کلمات، پاراگراف وارد شده است.

چکیده: این برنامه جاوا برای شمارش کلمات مناسب است. به یاد داشته باشید، روزهای کودکی ما زمانی که از ما خواسته شد در مورد یک موضوع خاص مقاله بنویسیم که طول کلمه آموزش برنامه نویسی جاوا پروژه محور باید 500 یا 1000 باشد. این برنامه دارای ویژگی است که می تواند به شما کمک کند.

 همراه با شمارش کلمات، تعداد کاراکترها، کلمات و پاراگراف های خود را نیز به شما می گوید. همچنین، استفاده از آن کاملا رایگان است و محدودیتی برای تعداد کلمات وجود ندارد.فن آوری های مورد نیاز: جاوا، جاوا سوئینگ، جاوا فریم ورک (JFrame) و اپلت.

9. سیستم شبیه سازی ATM

سیستم شبیه سازی ATM یک پروژه جاوا ساده برای مبتدیان است. این یک نوع سیستم بانکی شخصی است که در آن کاربران می توانند تراکنش های مختلفی مانند برداشت، سپرده گذاری و بررسی موجودی حساب را تنها با یک کلیک انجام دهند. دارای یک رابط کاربری گرافیکی (GUI) برای کاربرپسند کردن فرآیند.

چکیده: در معرفی اپلیکیشن دو ویژگی ارائه شد که دارای حالت مدیریت ایرانیان سایبر و حالت کاربری هستند. حالت مدیریت مسئول کنترل کل سیستم مانند افزودن و حذف حساب ها و به روز رسانی سوابق کاربر است. حالت کاربر از واریز، برداشت وآموزش برنامه نویسی جاوا پروژه محور بررسی موجودی حساب مراقبت می کند. کل فرآیند این سیستم، از اعتبارسنجی پین (شماره شناسایی شخصی) تا تراکنش، خودکار است.

اطلاعات کارت با رمزگذاری جزئیات در پایگاه داده به اندازه کافی ایمن شده و فقط برای کاربر مجاز قابل دسترسی خواهد بود. رابط کاربری برنامه شامل مشخصات کاربر، حساب های اضافه شده به آن و گزینه ای برای برداشت، واریز و به روز رسانی جزئیات حساب است.فن آوری های مورد نیاز: جاوا، J2EE، وب سرور آپاچی تامکت و اوراکل.

10. سیستم رزرواسیون هواپیمایی

این پروژه جاوا برای کمک به مشتریان برای رزرو آنلاین بلیط، بررسی در دسترس بودن صندلی ها، دریافت جزئیات ورود پرواز، انتخاب کلاسی که می خواهند انتخاب کنند، و رزرو صندلی های آموزش برنامه نویسی جاوا پروژه محور خروجی برای پروازهای داخلی یا بین المللی ساخته شده است.

چکیده: این پروژه جاوا مبتنی بر وب به شما کمک می کند تا از محل دریافت تا مقصد جستجو کنید و فیلتر کنید. جزئیات پرواز را با زمان بندی و صندلی های موجود مشخص می کند. این داده ها را از تمام خطوط هوایی با استفاده از سیستم های توزیع شده در سطح جهانی ادغام می کند. پس از وارد کردن تمام مشخصات مورد نیاز مشتری، از شما می‌خواهد پروازی را با بازه زمانی ترجیحی انتخاب کنید، پرداخت را تکمیل کنید و بلیط را رزرو کنید.

 این نرخ ها را در زمان واقعی به مشتریان و همچنین آژانس های مسافرتی ارائه می دهد. همچنین دارای دو بخش است که می توانید یک پرواز داخلی و یک پرواز بین المللی را رزرو کنید که در آن می توانید پرواز داخلی یا بین المللی را به انتخاب خود رزرو کنید.فن آوری های مورد نیاز: Java Core، HTML، JavaScript و پایگاه داده SQL.

11. پروژه شهر هوشمند (پروژه راهنمای شهر)

شهر هوشمند یک برنامه مبتنی بر وب است که با استفاده از جاوا برنامه نویسی جاوا پروژه محور ساخته شده است. جزئیات یک شهر را ذخیره می‌کند و اطلاعاتی درباره شهر مانند هتل‌ها، بازارهای خرید، رستوران‌ها، مکان‌های توریستی، حالت‌های حمل‌ونقل و همچنین برخی اطلاعات عمومی را نمایش می‌دهد. این به عنوان راهنمای بازدیدکنندگان جدید عمل می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی