یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

جاوا را درک کنند. پس از تکمیل این آموزش، خود  آموزش کامل جاوا رایگان را در سطح متوسطی از تخصص در جاوا خواهید دید که از آنجا می توانید خود را به سطوح بعدی ببرید.

جاوا چیست؟

جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا سطح بالا و کلاس محور محبوب است که ابتدا توسط Sun Microsystems توسعه یافت و در سال 1995 منتشر شد. در حال حاضر جاوا متعلق به Oracle است و بیش از 3 میلیارد دستگاه جاوا را اجرا می کنند. جاوا بر روی پلتفرم های مختلفی مانند ویندوز، مک او اس و نسخه های مختلف یونیکس اجرا می شود. جاوا برای توسعه برنامه های موبایل، برنامه های وب، برنامه های دسکتاپ، بازی ها و موارد دیگر استفاده می شود.

جاوا یک زبان برنامه نویسی همه منظوره است که به برنامه نویسان اجازه می دهد یک بار بنویسند، هر جا اجرا شوند (WORA). این بدان معنی است که کد جاوا کامپایل شده می تواند بر روی تمام پلتفرم هایی که جاوا را پشتیبانی می کنند بدون نیاز به کامپایل مجدد اجرا شود.

این آموزش درک کاملی از جاوا از مفاهیم اولیه تا مفاهیم پیشرفته را ارائه می دهد. این آموزش شما را با رویکردهای ساده و کاربردی در حین یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا راهنمایی می کند.

تقاضای جاوا بسیار زیاد است آموزش کامل جاوا رایگان و همه شرکت های بزرگ برنامه نویس جاوا را برای توسعه برنامه های دسکتاپ، وب و موبایل خود استخدام می کنند.

امروزه یک برنامه نویس جاوا با 3 تا 5 سال تجربه، حدود 120000 دلار بسته سالانه درخواست می کند و این زبان برنامه نویسی پرتقاضا در آمریکا است. اگرچه بسته به محل کار می تواند متفاوت باشد. شرکت‌های بزرگی که از جاوا استفاده می‌کنند و به برنامه‌نویسان خوب جاوا نیاز دارند در زیر آمده است:

بنابراین، شما می توانید کارمند بالقوه بعدی برای هر یک از این ایرانیان سایبر شرکت های بزرگ باشید. ما یک ماده آموزشی عالی برای جاوا ایجاد کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند برای مصاحبه‌های فنی و آزمون‌های گواهینامه بر اساس جاوا آماده شوید. بنابراین، یادگیری جاوا را با استفاده از این آموزش ساده و موثر از هر کجا و در هر زمان کاملاً با سرعت آموزش کامل جاوا رایگان خود شروع کنید.

چرا جاوا یاد بگیریم؟

جاوا برای دانش‌آموزان و متخصصان حرفه‌ای ضروری است تا به یک مهندس نرم‌افزار عالی تبدیل شوند، مخصوصاً زمانی که در دامنه توسعه نرم‌افزار کار می‌کنند. اگر می خواهید در مورد بهترین زبان برنامه نویسی سروی داشته باشید، جاوا مطمئناً ارائه خواهد شد.

یادگیری جاوا نسبتاً آسان است، بنابراین اگر شروع به یادگیری هر زبان برنامه نویسی کرده اید، جاوا می تواند انتخاب عالی شما باشد. همچنین ابزارهای جاوا زیادی وجود دارد که استفاده از آن را برای توسعه دهندگان و مبتدیان آسان می کند. دلایل خوب دیگری وجود دارد که جاوا را به عنوان اولین انتخاب هر برنامه نویسی تبدیل می کند:

جاوا منبع باز است که به این آموزش کامل جاوا رایگان معنی است که به صورت رایگان در دسترس است.جاوا ساده است و یادگیری آن بسیار آسان استجاوا بسیار مورد تقاضا است و حقوق بالا را تضمین می کند

جاوا جامعه پر جنب و جوش بزرگی داردجاوا ابزارهای توسعه قدرتمندی داردجاوا مستقل از پلتفرم استکامپایلر آنلاین جاوا

ما کامپایلر آنلاین جاوا را ارائه کرده ایم که به شما کمک می کند کد را مستقیماً از مرورگر خود ویرایش و اجرا کنید. سعی کنید روی دکمه اجرای نماد کلیک کنید تا کد جاوا زیر را برای چاپ معمولی "Hello, World!" اجرا کنید.

جعبه کد زیر به شما امکان می دهد مقدار کد را تغییر دهید. آموزش کامل جاوا سعی کنید مقدار داخل println() را تغییر دهید و دوباره آن را اجرا کنید تا نتیجه را تأیید کنید.

برنامه های کاربردی جاوا

  • ۰۱/۰۹/۰۳
  • javad salehi

آموزش کامل جاوا رایگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی