یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

در اینجا ما پنج منبع عالی برای آموزش کدنویسی آموزش برنامه نویسی کودکان به بچه ها داریم. طیف وسیعی از ابزارهای رایگان و پولی آنلاین وجود دارد، اما یافتن چیزی که بر اساس علایق کودک شما ساخته شده و توسط یک معلم عالی هدایت می شود بهترین گزینه است.

1. کلاس های برنامه نویسی رایگان با Create & Learn

«ایجاد و بیاموز» با مأموریتی هدایت می‌شود که برنامه‌نویسی را برای بچه‌ها سرگرم‌کننده و قابل دسترس کند. ما مجموعه‌ای از کلاس‌های آزمایشی رایگان و همچنین دوره‌ها و اردوهای ماهرانه‌ای داریم که می‌تواند برای اولین بار مقدمه‌ای برای کدنویسی باشد یا پایه‌ای کامل باشد که بچه‌ها را با اصول اولیه کدنویسی به سمت کسب تسلط در زبان‌های برنامه‌نویسی حرفه‌ای هدایت کند.

سن: 5 تا 18 سال

2. کد با گوگل

گوگل یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های فناوری در جهان است، اما آن‌ها همچنین یک محرک اصلی در دسترسی به آموزش علوم کامپیوتر برای دانش‌آموزان جوان هستند.

Code with Google و CS First با همکاری مربیان و بچه‌ها طراحی شده‌اند تا به هر کودکی آموزش برنامه نویسی کودکان که می‌خواهد کدنویسی را یاد بگیرد، اجازه می‌دهد تا بتواند مشارکتی، تفکر انتقادی و مهارت‌های خلاقانه لازم برای رشد به‌عنوان یک مهندس نرم‌افزار را توسعه دهد. آنها همچنین با Scratch شروع می شوند، اما همچنین شامل آموزش نحوه استفاده

 از ابزارهای Google Workspace مانند Gmail، Docs و Slide هستند که ابزارهای عالی برای هر دانش آموزی هستند. آنها حتی منابعی برای تسهیل این فرآیند برای دانش آموزان دارای ناتوانی جسمی و یادگیری ایرانیان سایبر دارند. کدنویسی یک بخش ضروری از جهان است و گوگل می‌خواهد اطمینان حاصل کند که هر کودکی فرصتی برای یادگیری آن دارد.

سن: 8 تا 18

3. Blockly Games

Blockly Games مجموعه ای از ابزارهای آموزشی است که از بازی ها برای آموزش کدنویسی استفاده می کند. این برای بچه هایی ساخته شده است که تجربه قبلی در برنامه نویسی کامپیوتری ندارند. بازی‌های پازل، پیچ و خم‌ها، ویدیوها و موارد دیگر وجود دارد که هر کدام مفهوم خاصی را آموزش می‌دهند و همه آنها علایق و توانایی‌های آموزش برنامه نویسی کودکان کودک را برآورده می‌کنند.

بازی‌ها از کدنویسی بصری برای بالا بردن سرعت بچه‌ها استفاده می‌کنند و تا پایان، کدنویس‌های جوان آماده پیشرفت به زبان‌های مبتنی بر متن سنتی خواهند بود.

سن: 7 تا 13

4. بازی های کدنویسی

برنامه های برنامه نویسی زیادی در iOS و Android وجود دارد که انتخاب آن دشوار است. بسیاری از آنها برای بازی با گزینه های پولی اختیاری و مقرون به صرفه رایگان هستند. در حالی که برخی از بازی‌ها بهتر از بقیه آموزش برنامه نویسی کودکان هستند، ما عاشق بازی‌هایی مانند Code Karts، Daisy the Dinosaur، Block Island،

 و CodeSpark Academy هستیم که همگی از بازی‌ها و ویدیوهای متحرک رنگارنگ برای جلب توجه کودک و سرگرم کردن برنامه‌نویسی استفاده می‌کنند. شما حتی می توانید برخی از بازی های کدنویسی رایگان را بررسی کنید.

سن: 5 تا 13 سال5. ایجاد و یادگیری کمپ ها و دوره ها

اگر برخی از برنامه‌ها یا یک کلاس آزمایشی رایگان را امتحان کرده‌اید برنامه نویسی کودکان و از فرزندتان چراغ سبز دریافت کرده‌اید، در یک دوره کدنویسی ثبت‌نام کنید. در Create & Learn، دوره‌های ما به صورت دسته‌ای از چهار کلاس جداگانه در هر جلسه اجرا می‌شوند که از داربست برای ایجاد دانش گام به گام استفاده می‌کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی