یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

سخت است که دانش‌آموزان را به خاطر بازی Fortnite سرزنش آموزش برنامه نویسی کنید، اگر آنها تمام تکالیف را انجام داده باشند و شما کار دیگری برای انجام آنها نداشته باشید. بنابراین مطمئن شوید که فعالیت‌های پشتیبان زیادی برای کسانی که زودتر تمام می‌شوند، دارید!

چالش‌های اضافی در تکالیف روزانه می‌تواند به تمایز کلاس شما کمک کند و به دانش‌آموزان فرصتی دهد تا مهارت‌های کدنویسی خود را ایجاد کنند. منابعی برای تمرین بیشتر، مانند CodingBat برای جاوا و پایتون، گزینه عالی دیگری برای تکمیل کنندگان اولیه است.

همچنین به داشتن پروژه‌های در حال انجام یا مجموعه‌های مشکلی کمک می‌کند که دانش‌آموزان بتوانند هر زمان که تکالیف روزانه خود را به پایان رساندند، روی آنها کار کنند.

فراتر از برنامه درسی، می‌توانید از آموزش برنامه نویسی دانش‌آموزان دعوت کنید تا هر مسیری را که به آنها علاقه دارد در Codecademy یا SoloLearn دنبال کنند و حتی اگر یک آهنگ کامل را به پایان برسانند، با یک جایزه (مثلاً برچسب‌های مرتبط با برنامه‌نویسی یا جاکلیدی) به آنها پاداش دهید.

همچنین می‌توانید به آن‌ها اجازه دهید به هر زبان برنامه‌نویسی که در حال حاضر استفاده می‌کنید، آزادانه ایجاد کنند. در حالی که برخی از دانش آموزان در این گزینه پیشرفت می کنند، برخی دیگر به ساختار بیشتری نیاز دارند، بنابراین مجموعه ای از گزینه ها مفید است.

8. با سایر معلمان علوم کامپیوتر ارتباط برقرار کنید.

این احتمال وجود دارد که شما تنها معلم علوم کامپیوتر در مدرسه خود باشید و ارتباط شما با معلمان دیگر ضروری است. شما بیشترین خرد را از سایر معلمان با تجربه تر علوم کامپیوتر به دست خواهید آورد. پس چگونه با این افراد ارتباط برقرار می کنید؟

ملاقات حضوری با افراد بسیار عالی است، بنابراین در رویدادهای توسعه حرفه ای آموزش برنامه نویسی در منطقه خود شرکت کنید. اگر حسابی در توییتر ندارید، ایجاد کنید و با مربیانی که در آنجا ملاقات می کنید در تماس باشید (تویتر در بین معلمان بسیار محبوب است).

هنگامی که در توییتر هستید، سایر معلمان K-12 CS را جستجو کنید. در چت های توییتر مانند #ethicalCS و #csk8 شرکت کنید تا با معلمان دیگر ملاقات کنید و دانش را به اشتراک بگذارید.

اگر در فیس‌بوک هستید، به گروه مربیان علوم کامپیوتر بپیوندید و اگر به APs تدریس می‌کنید، به گروه‌های معلمان علوم کامپیوتر AP و معلمان اصول علوم کامپیوتر AP بپیوندید.

بخش مهم اینجاست: راهنمایی بخواهید! تحقیقات نشان می‌دهد که مشورت خواستن باعث می‌شود که شما شایسته‌تر به نظر برسید، بنابراین چیزی برای ترسیدن وجود ندارد. جامعه معلمان آموزش برنامه نویسی  علوم کامپیوتر سخاوتمند است و احتمالاً پاسخ‌های زیادی دریافت خواهید کرد.

9. ذهنیت رشد داشته باشید.

شما از طریق تجربه در تدریس بهتر می شوید، به این معنی که وقتی برای اولین بار تدریس یک موضوع را شروع می کنید، احتمالاً هنوز در آن شگفت انگیز نیستید... اما رشد خواهد کرد و از طریق تجربه و توسعه حرفه ای به یک معلم علوم کامپیوتر افسانه تبدیل خواهد شد!

گاهی اوقات درس‌های برنامه‌ریزی شده شما با شکست مواجه می‌شوند. هر زمان که این اتفاق افتاد، آن را یادداشت کنید و تغییراتی را که دفعه بعد آن را آموزش می دهید، یادداشت کنید. اگر وقت دارید، حتی می توانید برنامه و مواد درسی خود را همان موقع اصلاح کنید! ببینید، شما در حال تبدیل شدن به معلم بهتری هستید.

10. سرگرمی غیر محاسباتی داشته باشید.

تدریس تقریباً همه کاره است و همیشه چیزهای بیشتری برای آموزش برنامه نویسی  یادگیری در مورد علوم رایانه وجود دارد. اما اجازه ندهید آموزش علوم کامپیوتر زندگی شما را تحت الشعاع قرار دهد، در غیر این صورت دچار سوختگی خواهید شد.

  • ۰۱/۱۰/۲۵
  • javad salehi

آموزش برنامه نویسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی