یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

به گفته دانشگاه هاروارد، داشتن سطح تحصیلات بالاتر آموزش برنامه نویسی  به طور کلی با عملکرد ذهنی بهتر در آینده مرتبط است. نویسندگان این پلتفرم خاطرنشان می‌کنند: «کارشناسان فکر می‌کنند که آموزش پیشرفته ممکن است با ایجاد عادت ذهنی فعال به تقویت حافظه کمک کند. اعتقاد بر این است که به چالش کشیدن مغز با ورزش ذهنی، فرآیندهایی را فعال می کند که به حفظ سلول های مغزی فردی کمک می کند و ارتباط بین آنها را تحریک می کند.

در درازمدت، ادغام یک سرگرمی کدنویسی در روال روزانه شما می تواند به طور قابل ملاحظه ای برای سلامت شناختی کلی شما مفید باشد.مهارت هایی که برای هر رشته به آن نیاز دارید

در زیر، فهرست کوتاهی از برخی از مهم ترین زبان های برنامه نویسی که توسط توسعه دهندگان حرفه ای و علاقمندان به طور یکسان مورد استفاده قرار می گیرند، ارائه کرده ایم. به یاد داشته باشید، ترکیبی از زبان هایی که انتخاب می کنید باید با اهداف و انتظارات یادگیری شما هماهنگ باشد. ما توصیه‌های زبانی خود را بر آموزش برنامه نویسی  اساس دلایل یادگیری ذکر شده در بالا سازماندهی کرده‌ایم - اما از انجام تحقیقات بیشتر به تنهایی نترسید!

ساختمان شغلی

آیا قصد دارید تغییر شغلی را به یک موقعیت فنی تر تغییر دهید؟ شما می خواهید روی زبان هایی که کارفرمایان برای آنها استخدام می کنند تمرکز کنید.

در حالی که محققان HackerRank’s 2020 Developer Skills Report خاطرنشان می‌کنند که از هر 5 مدیر استخدامی در ایالات متحده، 1 نفر در هنگام جستجوی استخدام‌های جدید، زبان را نادیده می‌گیرند، بسیاری از آنها افرادی را انتخاب می‌کنند که آموزش خاصی دارند.

در حال حاضر، پرطرفدارترین زبان ها در ایالات متحده عبارتند از: جاوا اسکریپت (56.9%)، پایتون (51.6%)، جاوا (38.1%)، C# (21.7%) و C++ (17.2%).

نموداری که مهارت های زبانی را که کارفرمایان در توسعه دهندگان نرم افزار  آموزش برنامه نویسی به دنبال آن هستند نشان می دهددر اینجا چیزی است که باید در مورد سه مورد برتر بدانید.

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی است که به کدنویس ها اجازه می دهد تا عملکردهای پویا در صفحات وب ایجاد کنند. بدون جاوا اسکریپت، صفحات وب تقریباً به طور کامل برای کاربر که روی دکمه‌ها کلیک می‌کند، روی تصاویر قرار می‌گیرد یا حتی به سادگی تلاش می‌کند تا با سایت تعامل داشته باشد، پاسخ نمی‌دهد.

درست است - جاوا اسکریپت چیزی است که وب سایت ها را پر زرق و برق و واکنش گرا می کند. هر ویژگی که ممکن است بدیهی فرض کنید، از جمله نقشه های تعاملی و گرافیک های متحرک، احتمالاً از طریق جاوا اسکریپت به دست می آید.برای توسعه وب، جاوا اسکریپت اغلب به همراه دو زبان دیگر استفاده می شود: HTML و CSS که آموزش برنامه نویسی  در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

پایتون

Python که عمدتاً برای علم داده و منطق تجاری پشت صحنه استفاده می شود، یک زبان برنامه نویسی انعطاف پذیر شبیه به جاوا اسکریپت است. برخلاف سایر زبان‌ها، Python یک syntax-light است که آن را برای مبتدیانی که هنوز تجربه زیادی ندارند عالی می‌کند. با منطق کامپیوتری

کاربران می‌توانند از طریق وارد کردن بسته‌ها - بیت‌هایی از کد نوشته شده توسط توسعه‌دهندگان دیگر - به برنامه پایتون خود، عملکرد پیچیده‌تری را معرفی کنند. این زبان اغلب در یادگیری ماشینی استفاده می شود، اما می تواند برای خودکارسازی فرآیندهای پیچیده، پاکسازی داده ها و ایجاد رابط های گرافیکی برای برنامه ها نیز استفاده شود.

جاوا

نه، قهوه نیست – جاوا یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی در سطح جهانی  آموزش برنامه نویسی  است. به عنوان یک زبان شی گرا، برنامه ها حول ایده "اشیاء" متمرکز می شوند - یعنی بسته هایی از کد که ویژگی ها و رفتارهای خاص خود را دارند و می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند.

  • ۰۱/۱۰/۲۸
  • javad salehi

آموزش برنامه نویسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی