یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی است، به ویژه  آموزش برنامه نویسی برای اکثر پروژه های توسعه Back-end، از جمله آنهایی که شامل داده های بزرگ و توسعه اندروید هستند.

در نتیجه، اگر شما یک توسعه دهنده باشید، متوجه خواهید شد که زمانی که برای یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا صرف می شود، زمان خوبی است. گذراندن دوره ای برای یادگیری جاوا می تواند برای تغییر مسیر شغلی شما و هموار کردن راه برای برنامه نویس شدن شما بسیار مهم باشد.

در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد که چرا جاوا در بسیاری از زمینه ها استفاده می شود، مزایای استفاده از این زبان برنامه نویسی و اگر می خواهید توسعه دهنده وب و اندروید شوید، کدام دوره های برنامه نویسی جاوا را دنبال کنید.

جاوا در چه زمینه هایی  آموزش برنامه نویسی کاربرد دارد؟

تجهیزات در هر اندازه از جاوا استفاده می کنند. آنها از لپ‌تاپ، مراکز داده، کنسول‌های بازی و ابررایانه‌های علمی را شامل می‌شوند. با استفاده از جاوا می‌توانیم اپلیکیشن‌های مختلفی مانند برنامه‌های تجاری، شبکه، دسکتاپ و وب، بازی‌ها، برنامه‌های اندروید و بسیاری دیگر را توسعه دهیم. جاوا را می توان در زمینه های مختلف استفاده کرد:

توسعه اپلیکیشن: جاوا را می توان زبان رسمی توسعه اپلیکیشن موبایل دانست. تطبیق پذیری آن به شما امکان می دهد برنامه هایی ایجاد کنید که روی یک رایانه اجرا شوند یا می توانند در چندین سرور و کلاینت در یک شبکه توزیع شوند. محبوب ترین برنامه های اندرویدی که با استفاده از جاوا توسعه یافته اند Spotify و Twitter هستند.

برنامه های کاربردی مبتنی بر وب: جاوا پشتیبانی گسترده ای از توسعه  آموزش برنامه نویسی وب از طریق Servlets، JSP ها و Struts ارائه می دهد. به همین دلیل است که جاوا به عنوان یک زبان برنامه نویسی سمت سرور نیز شناخته می شود. با استفاده از این فناوری ها می توانیم برنامه های متنوعی را توسعه دهیم. محبوب ترین فریم ورک ها Spring، Hibernate، Spring Boot هستند که برای توسعه برنامه های کاربردی مبتنی بر وب استفاده می شوند. برای مثال LinkedIn و AliExpress وب سایت هایی هستند که با استفاده از جاوا نوشته شده اند.

برنامه های کاربردی بازی: جاوا به طور گسترده توسط شرکت های سازنده بازی استفاده می شود زیرا موتور قابلیت بی سابقه ای را در طراحی بازی های سه بعدی ارائه می دهد. یک بازی محبوب توسعه یافته در جاوا برای مثال Minecraft است.

فناوری های داده های بزرگ: برای استخراج و تبدیل داده ها و بارگذاری آن ها در محیط های کلان داده استفاده می شود. این به طور گسترده در برنامه های ETL مانند Apache Camel و Apache Kafka استفاده می شود.

برنامه های کاربردی توزیع شده: زیرساخت شبکه هوشمند جاوا (JINI) زیرساختی را برای ثبت و یافتن خدمات توزیع شده با توجه به مشخصات خود فراهم می کند. مکانیزمی به نام جاوا آموزش برنامه نویسی  اسپیس را پیاده سازی می کند. از توزیع، ماندگاری و مهاجرت اشیا در یک شبکه پشتیبانی می کند.

برنامه های کاربردی مبتنی بر ابر: آنها به طور گسترده برای به اشتراک گذاری داده ها بین شرکت ها یا توسعه برنامه های کاربردی از راه دور استفاده می شوند. ما می توانیم از جاوا برای توسعه SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس)، LaaS (Logging به عنوان سرویس) و PaaS (پلتفرم به عنوان سرویس) استفاده کنیم.

برنامه های کاربردی اینترنت اشیا: اینترنت اشیا فناوری است که دستگاه های موجود در شبکه خود را به هم متصل کرده و با آنها ارتباط برقرار می کند. اینترنت اشیا تقریباً در تمام دستگاه‌های کوچک مانند دستگاه‌های بهداشتی، تلفن‌های هوشمند، پوشیدنی‌ها، روشنایی هوشمند، تلویزیون‌ها و غیره پیاده‌سازی شده است.

قابلیت جاوا

زبان برنامه نویسی جاوا به شما این امکان را می دهد که از یک سری امکانات استفاده کنید که کار شما را تسهیل و سرعت می بخشد. در اینجا برخی از ویژگی های اصلی آورده شده است:

با ویژگی وراثت، انواع شی مشابه اما متفاوت با به ارث بردن صفات  آموزش برنامه نویسی و رفتارهای مشترک از کلاس والد ساده می شوند. این امکان استفاده مجدد از کدهای رایج را فراهم می کند در حالی که امکان تفاوت ها را فراهم می کند.

  • ۰۱/۱۱/۱۲
  • javad salehi

آموزش برنامه نویسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی