یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

گروه دوم به دویدن/پیاده روی 1 مایل اختصاص یافتند آموزش استفاده صحیح از فضای مجازی برای کودکان  و گروه سوم از برنامه دویدن استقامتی پیشرونده هوازی قلبی عروقی استفاده کردند. نرخ تلاش درک شده (RPE)، که با مقیاس کلمه اندازه گیری می شود، که در آن صفر به معنای "خسته نشدن" و نه به معنای "خیلی، بسیار خسته" است، به عنوان یک معیار استفاده شد. نشان داده شده است که RPE به شدت با جذب اکسیژن و ضربان قلب ارتباط دارد. نتایج نشان می‌دهد که RPE برای گروه تمرین «جکی چان» به طور قابل‌توجهی کمتر از RPE برای سایر گروه‌ها بود.

 محققان نتیجه می‌گیرند که ورزش می‌تواند جایگزینی بالقوه برای انواع دیگر فعالیت‌های بدنی باشد، جایی که فضا و امکانات محدود است، و همچنین ممکن است کودکان و نوجوانان را بدون توجه به شاخص توده بدنی (BMI) به شرکت در برنامه‌های تناسب اندام هوازی تشویق کنند. سایر کاربردهای VEs در مراقبت های بهداشتی شامل آسیب های مغزی، انکولوژی کودکان، برای ارزیابی اختلال کمبود توجه، و برای اوتیسم است (به عنوان مثال [41]، [42] مراجعه کنید).

4. بازیابی اطلاعات

نوجوانان از اینترنت برای خرید آنلاین، آموزش استفاده صحیح از فضای مجازی برای کودکان  دانلود موسیقی، و به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی و مصنوعات خود استفاده می کنند. با این حال، 62 درصد گزارش کردند که برای یافتن و بازیابی اخبار و اطلاعات مربوط به رویدادهای جاری در وب گشت و گذار می کنند، و 31 درصد گزارش کردند که برای سلامتی جستجو می کنند. رژیم غذایی، یا اطلاعات مربوط به آمادگی جسمانی [43]. علیرغم تمام فعالیت های آنلاین خود، گروهی از متخصصان که برای بحث در مورد رفتار اطلاعاتی و نیازهای نسل جدید کاربران جلسه داشتند، به این نتیجه رسیدند که یک دستور کار تحقیقاتی برای بررسی فوری لازم است.

 "ویژگی ها و ترجیحات این گروه هوشمند فناوری که به طور شگفت انگیزی فاقد مهارت های اساسی در ارزیابی و بازیابی اطلاعات است" [44]. تحقیقات رو به رشدی نشان می دهد که کودکان و بزرگسالان جوان هنگام جستجوی اطلاعات تحت وظایف تحمیلی مانند پروژه های مدرسه با مشکلات زیادی مواجه می شوند.

 چالش‌ها. در یک بررسی جامع از ادبیات Large [45] نتیجه می‌گیرد که کودکان در  آموزش استفاده صحیح از فضای مجازی برای کودکان انتخاب عبارات جستجوی مناسب با مشکلاتی مواجه می‌شوند، در حالی که ایرانیان سایبر زمان کمی را صرف خواندن مطالب می‌کنند، خیلی سریع در صفحات وب حرکت می‌کنند و در قضاوت درباره مرتبط بودن صفحات بازیابی شده مشکل دارند.

اینها تنها چند چالش در میان انبوهی از موانعی است که نوجوانان امروزی با آن روبرو هستند، که ممکن است بیشتر آنها بی سواد اطلاعاتی باشند. در واقع، مطالعات نشان می‌دهد که وقتی جوانان وارد مؤسسات آموزش عالی می‌شوند، فاقد مهارت‌های جستجو، بازیابی و ارزشیابی اطلاعات هستند [46].

رولند و همکاران [3] مشاهده کردند که نسل جدید "گرسنه محتوای بسیار هضم شده" است و "رفتار اطلاعات جویی آنها را می توان به صورت افقی، پرش، چک کردن و مشاهده در طبیعت توصیف کرد." آنها به صورت افقی به فعالیت های اسکیمینگ جوانان اشاره می کنند که در جستجوی اطلاعات آنها چه در خانه و چه در مدرسه بسیار رایج است.

نیکلاس و همکاران [47] چهار وظیفه (سوالات آموزش استفاده صحیح از فضای مجازی برای کودکان  از پیش آزمایشی) را بر 138 شرکت کننده تحمیل کردند، که سن آنها از محدوده سنی متفاوت بود. از کودکان تا بزرگسالان.نتایج نشان می‌دهد که در حالی که نسل جوان در جستجو و بازیابی نتایج سریع‌تر بودند، صفحات و وب‌سایت‌های کمتری را مشاهده کردند و جستجوهای کمتری انجام دادند و در نتیجه اعتماد کمتری به پاسخ‌هایشان به سؤالات تکلیف داشتند.

یک استنتاج بالقوه از بسیاری از افراد از جمله این مطالعات این است که در حالی که نسل جوان به توانایی های فناوری خود اطمینان دارد، اما فاقد مهارت های اطلاعاتی و سواد رسانه ای برای قضاوت آگاهانه در مورد جستجو، انتخاب، احراز هویت، بازیابی، سازماندهی، ترکیب و به کارگیری اطلاعات برای ایجاد دانش جدید است.

در پاسخ به مهارت‌های فن‌آورانه جوانان و شایستگی‌های ناکافی آنها در سواد اطلاعاتی، کتابداران راه‌هایی را برای استفاده از محیط‌های مجازی برای کمک به جوانان در رفتار اطلاع‌یابی خود بررسی کرده‌اند. در میان معدود VE ها، Second Life در تنظیمات اطلاعاتی استفاده می شود،

 با مجمع الجزایر اختصاص داده شده به Cybrary City، جایی  آموزش استفاده صحیح از فضای مجازی برای کودکان که بیش از 40 کتابخانه مجازی در آن قرار دارد. Second Life همچنین بیشترین مطالعه VE در میان محققان است (به عنوان مثال [48]). علاوه بر Cybrary City، آواتارهای کتابدار ساکن در جزایر اطلاعات، کتابخانه مجازی جامعه را در آوریل 2006 تشکیل دادند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی