یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

دانش آموزان در بیش از 150 کشور می توانند به  آموزش برنامه نویسی کودکان این برنامه ها به بیش از 60 زبان دسترسی داشته باشند. Scratch برای دانلود کامپیوتر در دسترس است و بچه ها همچنین می توانند در مرورگر وب خود بازی کنند. استفاده از Scratch رایگان است.

کد نویسی SpriteBox

برنامه نویسی SpriteBox به بچه های چهار ساله اصول اولیه کدنویسی را آموزش می دهد. این برنامه توابعی مانند توالی‌بندی، پارامترها، حلقه‌ها، رویه‌ها و نحو اولیه سوئیفت و جاوا را آموزش می‌دهد. این برنامه خود را به عنوان یک "بازی ماجراجویی" توصیف می کند که از طریق نمادهای کدگذاری به کودکان آموزش می دهد که در نهایت به دستورات متنی تبدیل می شوند.

کاربران می توانند این برنامه را با قیمت 4.99 دلار از طریق فروشگاه اپل یا گوگل پلی دانلود کنند.

زمین های بازی آموزش برنامه نویسی به کودکان  سوئیفت

این برنامه بر روی Swift، یک زبان برنامه نویسی برای برنامه های اپل تمرکز دارد. Swift Playgrounds به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از کد واقعی، یک شخصیت را در دنیای سه بعدی هدایت کنند. همانطور که بازیکنان مفاهیم پیشرفته تری را یاد می گیرند، راه خود را از طریق سطوح دشوارتر می گذرانند. در طول مسیر، بازیکنان به مفاهیمی مانند دستورات، حلقه‌ها، پارامترها و متغیرها تسلط پیدا می‌کنند.

اپل زبان برنامه نویسی Swift را طراحی کرد و برنامه Swift Playgrounds را توسعه داد. کاربران می توانند Swift Playgrounds را برای iPad یا Mac دانلود کنند.

تینکر

Tynker یک پلتفرم کدنویسی خلاقانه آنلاین است که مهارت‌های  آموزش برنامه نویسی کودکان علوم کامپیوتر را به کودکان 5 تا 18 ساله آموزش می‌دهد. درس ها با مقدمه ای بر محاسبات از طریق چالش های ایرانیان سایبر کدگذاری مبتنی بر بلوک شروع می شود. همانطور که دانش آموزان بیشتر یاد می گیرند، این بلوک ها به دستورات جاوا اسکریپت و پایتون تبدیل می شوند. دوره ها رویکردی همه جانبه و شبیه بازی دارند تا بچه ها را درگیر خود نگه دارند.

دانش آموزان می توانند برنامه های خود را دنبال کنند یا در کلاس های گروهی یا درس های خصوصی شرکت کنند. Tynker 25 دلار در ماه برای دوره های خود گام، 60 دلار در ماه برای کلاس های خصوصی و 280 دلار برای هشت هفته درس گروهی هزینه دارد.

ویدکد

Vidcode که برای نوجوانان طراحی شده است دوره هایی مانند معرفی جاوا اسکریپت، توسعه بازی، HTML و CSS و محاسبات فیزیکی با Makey Makey را ارائه می دهد. در طول این درس ها، دانش آموزان یاد می گیرند که چگونه پروژه های پیچیده ای مانند بازی ها و شبیه سازی ها را ایجاد کنند.

هزاران مدرسه از Vidcode در برنامه د آموزش برنامه نویسی کودکان رسی خود استفاده می کنند، اما بسیاری از نوجوانان نیز از این برنامه در خانه استفاده می کنند. آنها می توانند با بیش از 300 آموزش، مطالعه خودسرانه را دنبال کنند و پروژه های خود را ایجاد کنند. زبان آموزان می توانند 8.99 دلار در ماه، 71.88 دلار در سال یا 135 دلار برای عضویت مادام العمر پرداخت کنند.

من می دانم که ممکن است برخی از شما به چه فکر می کنید - "کدنویسی؟ من حتی قبل از آمدن سال 2020 به برنامه نویسی فکر نمی کردم ... و اکنون باید بچه ها را به سطوح آموزشی عادی برگردانم و در عین حال به آموزش کدنویسی فکر کنم؟

اگر به نظر می رسد چیزی است که به تازگی وارد مغز شما شده است، بیایید از این زمان "تنظیم مجدد" برای استفاده از لحظه استفاده کنیم. برای درک این موضوع، شاید بچه‌ها قبلاً حتی زمانی که در مدرسه بودند، برنامه‌نویسی را یاد نمی‌گرفتند، اما اکنون که آموزش کمی متفاوت به نظر می‌رسد، زمان مناسبی است که آنها را با چیز جدیدی همراه کنید.

(و برای بقیه شما که اینجا هستید، زیرا کدنویسی در واقع در ذهن  آموزش برنامه نویسی کودکان شما بوده است و قبلاً موضوع گفتگو بوده است، و اکنون به کمک نیاز دارید تا فرزندانتان بیشتر یاد بگیرند، عالی است!)در هر صورت، همین الان به شما می گویم - همه پاسخ ها را ندارم.

اما، من جواب های زیادی دارم!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی