یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

علاوه بر این، ذهنیت های STEAM را می توان  آموزش برنامه نویسی به کودکان برای آموزش موضوعات خارج از STEM، مانند ELA و خواندن استفاده کرد. هنگامی که STEAM و کدنویسی با حوزه های محتوایی مختلف ادغام می شوند، دانش آموزان درک عمیق تری از هر موضوع به دست می آورند.

7. سواد فناوری خود را توسعه دهید

سواد فناوری تفاوت های آن با سایر انواع سواد و اهمیت آن را برای موفقیت دانش آموزان امروزی توصیف می کند. رویکرد حل مسئله به جای تحقیق در مورد اطلاعات، بررسی حقایق یا دانستن اینکه از چه ابزاری باید استفاده کرد، چیزی است که آن را از اطلاعات، سواد رسانه ای و کامپیوتر متمایز می کند.

سواد فناوری به صورت زیر تعریف می شود: توانایی تفکر انتقادی مبانی برنامه های کاربردی توانایی حل مشکلات خالق فناوری بودن

در محیطی که به طور فزاینده ای از  آموزش برنامه نویسی به کودکان نظر فناوری هدایت می شود، دانش آموزان باید بتوانند بهتر از هر زمان دیگری اطلاعات را به دست آورند، ارزیابی کنند، مدیریت کنند و ارتباط برقرار کنند.

8. به یک زبان اکتفا نکنید

سهولت یادگیری برخی از زبان ها آنها را به گزینه های جذابی برای برنامه نویسانی تبدیل می کند که اولین بار هستند. یادگیری کدنویسی نباید تصادفی باشد. باید با اشتیاق هدایت شود، و شناسایی زودهنگام آن اشتیاق به دانش آموزان این امکان را می دهد که این فرآیند را با اشتیاق خود هماهنگ کنند.

به هر حال، تسلط بر نحو یک زبان خاص نباید هدف باشد. به جای آموزش تفکر برنامه ای، تمرکز باید بر توسعه تفکر انتقادی و مهارت های حل مسئله باشد.

وقتی یک زبان یاد گرفت، دیگر نیازی به یادگیری زبان دیگری نیست. ایرانیان سایبر مهارت ها و مفاهیم یکسان تقریباً  آموزش برنامه نویسی به کودکان در همه زبان ها استفاده می شود. اصول اساسی بیشتر از خود زبان اهمیت دارد.

9. ساختار محتوا را به روشی آسان و قابل درک تنظیم کنید

تقویت تدریجی توانایی یک دانش آموز برای یادگیری به تنهایی یک ماده دارای داربست است. ابزارها و سازماندهی در دروس با پیشرفت در آنها کاهش می یابد.

مدارس کدنویسی که از این تکنیک استفاده می‌کنند نیز سطوح بالاتری از پیشرفت یادگیری محتوا را اضافه می‌کنند که با تفکر محاسباتی شروع می‌شود، به سمت دستورالعمل‌های گام به گام Scratch می‌روند و در نهایت به جاوا اسکریپت می‌روند.میترا گفت در کلاس های اولیه، "مطمئن شوید که یادگیری آنها به پایه های محکمی برای موضوعات پیشرفته تر تبدیل شود."

شما باید علاقه آنها را به طیف وسیعی از موضوعات ارتقا دهید و به آنها اجازه دهید کارهای دشوارتری را انجام دهند. پیشرفت به دانش آموزان این امکان را می دهد که اهداف جدیدی تعیین کنند و به نقاط عطف دست یابند.

10. کانال های یوتیوب  آموزش برنامه نویسی به کودکان را برای کدنویسی بررسی کنید

اینترنت انبوهی از منابع با کیفیت بالا را برای یادگیری نحوه آموزش کدنویسی به کودکان ارائه می دهد. کانال‌های زیادی برای آموزش کدنویسی به بچه‌ها در یوتیوب وجود دارد که یکی از بهترین مکان‌ها برای دریافت درس است.

با این حال، برخی از کانال های تلویزیونی وجود دارند که بهتر از دیگران هستند. چندین مورد از این نکات و ترفندها برای تازه کارها عالی هستند، اما برخی ممکن است چندان مفید نباشند.

یوتیوب تعدادی فیلم برای برنامه نویسان مبتدی دارد. همچنین می توانید  آموزش برنامه نویسی به کودکان دروس برای مبتدیان در جاوا، پایتون و سی پلاس پلاس بیابید. آموزش های برنامه نویسی C از جمله مطالبی هستند که بهترین دستورالعمل های موجود برای یادگیری زبان محسوب می شوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی