یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

اکنون، با چیدمان منابع در پیکربندی صحیح روی میز برنامه نویسی کودکان  کاردستی، می توانید اولین ابزارهای خود را جمع آوری کنید. بهتر است با یک کلنگ شروع کنید - دو چوب به صورت عمودی، سه بلوک چوب به صورت افقی. حدس زدن این الگوها آسان است زیرا شکل آنها شبیه شی مورد نظر است. با این حال، اگر در حدس زدن آنها مشکل دارید، به راحتی نکاتی را در اینترنت پیدا خواهید کرد.

مهمترین چیز در مرحله اول بازی این است که به چیزی وابسته نشوید. می‌توانید ساعت‌ها به دنبال راحت‌ترین مکان برای چیدن میز کاردستی خود بگردید، اما چرا که همیشه می‌توانید آن را جابه‌جا کنید؟ آیا از بیل چوبی خود مراقبت می کنید؟ بی جهت قرار است آن را با سنگی جایگزین کنید. و به همین ترتیب، و غیره. همه چیز در این مرحله موقتی است و این را در نظر داشته باشید. حتی اولین خانه شما که می خواهید بسازید.

Minecraft - قلعه

ساختن چنین قلعه ای می تواند  برنامه نویسی کودکان ساعت ها طول بکشد، اما تاثیر آن می تواند بسیار زیاد باشد

خوب، پس ما یک کلنگ داریم، زمان آن رسیده است که منابع اضافی مانند سنگ ها را به دست آوریم. کافی است سنگ ها را با ابزار بشکنید و هر چه از آنها می ریزد جمع آوری کنید. و از آنجایی که خورشید احتمالاً در افق کمتر و پایین تر می تابد، به یاد داشته باشید که غذا بخورید!

مقداری فاج یا خوک بیاور و بدون رحم آن را بکش. ببینید، ما دروغ نگفتیم که دنیای Minecraft فقط به ظاهر بی گناه به نظر می رسد. این در واقع ویتنام مجازی است - به خصوص برای خوک ها. چه باید کرد - چنین قانون بقا! در پایین صفحه، نمادهای "گوشت" ناپدید می شوند که به این معنی است که شما گرسنه هستید. باید کاری در مورد آن انجام شود.

البته ما گوشت خام نخواهیم خورد، بنابراین اجاق گاز درست کنید، سوخت (زغال سنگ، چوب) داخل آن بریزید و به قول کارشناسان غذا را گرم کنید. نان بعد از کار سخت می تواند مفید باشد.

خوب، شما از قبل منابع و غذای اضافی دارید. اما فکر نکنید که گرسنگی بدترین دشمن شما  برنامه نویسی کودکان در دنیای Minecraft است. اوه، نه، همین بس که تاریکی فرو می‌آید و اسکلت‌ها، عنکبوت‌ها، زامبی‌ها و نمادین‌ترین خزنده‌های در حال انفجار پشت سر شما ظاهر می‌شوند. چگونه از آنها دوری کنیم؟ کافی است یک مخفیگاه برای خود آماده کنید و آن را خوب روشن کنید!

Minecraft - معدن

اگر نمی خواهید برای شروع یک کلبه بسازید (و ممکن است در این مرحله بی جهت زمان بر و به سادگی دشوار باشد)، برای خودتان یک گودال یا یک غار حفر کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که یک در در آن قرار دهید، و مهمتر از همه مشعل های زیادی به اتاق ها. حالا کافی است یک تخت، یک میز کاردستی، یک اجاق گاز و شاید یک جعبه منبع در مخفیگاه آماده شده قرار دهید. کافی است.

آماده؟ پس تبریک می گویم! شما توانستید از اولین لحظات بسیار سخت در دنیای Minecraft جان سالم به در ببرید. برای مدتی چرت بزنید (پرش از چرت زدن می تواند پایان بدی داشته باشد . برنامه نویسی کودکان .. اگر می خواهید خودتان آن را بررسی کنید؛))، زیرا روز بعد در حال آماده سازی چالش های جدید برای شما است.

مهمترین چیز در Minecraft این است که نترسید، دست از آزمایش نکشید و اهدافی را تعیین کنید که ممکن است در ابتدا به طرز عجیبی دور به نظر برسند، اما در نهایت رضایت باورنکردنی به شما خواهند داد.

چالش های روز دوم… و بقیه

بیدار شو، برخیز، به اسب ها آب بده! خوب، خوب، آواز خواندن uhlan با شعار uhlan، و در واقع زمان اسب ها است. در روز دوم، ارزش این را دارد که از مزرعه کوچک خود مراقبت کنید و اصلاح کنید. مورد اول به شما این امکان را می دهد که از یک عشایر گرسنه به یک حالت بی تحرک و کشاورزی بروید (البته آنها فقط برای مدتی ساکن شدند، سپس شما کاوش آرزویی را شروع خواهید کرد).

یک بیل درست کنید و شروع به آماده سازی زمین کنید. ترجیحا نزدیک zیک آب انبار و اگر حوض یا دریاچه ای در آن منطقه وجود ندارد، کافی است یک چاله حفر کنید و آب را در آن بریزید. از گیاهان آسیب دیده بذر برنامه نویسی کودکان هایی دریافت خواهید کرد که وقتی روی خاکی که از قبل آماده شده ریخته می شوند، جوانه می زنند. بعداً کافی است محصولات را برداشت کنید و بفهمید که چگونه آن را به

  • ۰۲/۰۲/۰۴
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی