یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

این می تواند باعث سردرگمی بچه ها شود که سعی  آموزش برنامه نویسی کودکان می کنند تفاوت بین درست و غلط را بفهمند. کودکان خردسال به راحتی با تصاویر خشونت آمیز می ترسند. از آنجا که آنها هنوز نمی‌دانند چه چیزی واقعی است و چه چیزی را باور می‌کنند، صرفاً گفتن اینکه خشونت واقعی نیست کمکی نمی‌کند. مشکلات رفتاری، کابوس‌های شبانه، و مشکلات خواب ممکن است پس از تماشای خشونت روی صفحه توسط کودکان اتفاق بیفتد.

بچه های بزرگتر نیز می توانند با تصاویر خشونت آمیز ترسیده شوند. صحبت کردن با بچه های این سن به آنها کمک می کند، بنابراین مهم است که آنها را آرام کنید و آنچه را که می بینند برای کمک به کاهش ترس توضیح دهید. اما حتی بهتر است که اجازه ندهید بچه‌هایتان نمایش‌ها یا بازی‌هایی را انجام دهند که می‌تواند ترسناک باشد.

مشاهده رفتارهای مخاطره آمیز

تلویزیون و بازی‌های ویدیویی اغلب رفتارهایی مانند نوشیدن الکل، مصرف مواد مخدر، آموزش برنامه نویسی کودکان  کشیدن سیگار و رابطه جنسی در سنین پایین را به‌عنوان جالب، سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز نشان می‌دهند. وقتی این چیزها قابل قبول به نظر می رسند، بچه ها و نوجوانان ممکن است وسوسه شوند آنها را امتحان کنند. این ممکن است منجر به مشکلات سوء مصرف مواد شود، و مطالعات نشان می‌دهد که نوجوانانی که محتوای جنسی زیادی تماشا می‌کنند، احتمالاً زودتر فعالیت جنسی را آغاز می‌کنند.

لینک چاقی

کارشناسان بهداشت مدت‌هاست که زمان زیاد صفحه نمایش را با چاقی مرتبط می‌دانند. وقتی بچه ها به صفحه نمایش خیره می شوند، غیرفعال هستند و تمایل به خوردن میان وعده دارند. آنها همچنین با تبلیغاتی که آنها را به خوردن غذاهای ناسالم مانند چیپس سیب زمینی و نوشیدن نوشابه های بدون کالری که اغلب به میان وعده آموزش برنامه نویسی کودکان  های مورد علاقه تبدیل می شوند، تشویق می کنند، بمباران می شوند.

مطالعات نشان می دهد که کاهش میزان تماشای تلویزیون توسط بچه ها منجر به افزایش وزن کمتر و شاخص توده بدنی (BMI) کمتری می شود. جایگزینی زمان بازی های ویدیویی با زمان بازی در فضای باز راه خوبی دیگر برای کمک به بچه ها برای حفظ وزن سالم است.

درک آگهی های بازرگانی

بچه‌های جوان نمی‌دانند که تبلیغات برای فروش یک محصول است و گاهی اوقات نمی‌توانند تفاوت بین نمایششان و آگهی را تشخیص دهند. حتی بچه های بزرگتر ممکن است نیاز به یادآوری هدف تبلیغات داشته باشند. بازی‌های ویدیویی به‌خصوص پر از تبلیغات پاپ‌آپ با فشار برای خرید هستند.

می‌توانید تلویزیون را خاموش کنید یا حداقل زمان تماشای بچه‌ها را محدود کنید، اما تقریباً غیرممکن است که تمام قرار گرفتن در معرض پیام‌های بازاریابی را حذف کنید.

وقتی فرزندانتان جدیدترین چیزهای ضروری را می‌پرسند آموزش برنامه نویسی کودکان ، توضیح دهید که تبلیغات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مردم چیزهایی را که احتمالاً به آن‌ها نیاز ندارند بخواهند و معتقدند این محصولات به نوعی آنها را خوشحال‌تر می‌کند.

پس چه کاری می توانید انجام دهید؟ به کودکان بیاموزید که مصرف کنندگان باهوشی باشند. از آنها سوالاتی بپرسید:

"در مورد آن چه چیزی را دوست داری؟""آیا فکر می کنید واقعاً به همان خوبی که در آن تبلیغ به نظر می رسد خوب است؟"

"به نظر شما این انتخاب سالمی است؟"سعی کنید قرار گرفتن کودکان در معرض تبلیغات را محدود کنید. تو می توانی:

از آنها بخواهید ایستگاه های تلویزیونی عمومی را تماشا کنند، که به ندرت تبلیغاتی با محصولات نشان می دهند.نمایش ها را ضبط کنید تا بتوانید از طریق تبلیغات سریع به جلو بروید.

تلویزیون را در حین تبلیغات بی صدا کنید تا از فرزندتان درباره نمایش سؤال بپرسید.برنامه های مورد علاقه آنها را پخش کنید یا دی وی دی بخرید یا اجاره کنید.

با تعیین محدودیت‌های سالم برای زمان نمایش صفحه و دانستن آنچه فرزندتان آموزش برنامه نویسی کودکان  در حال تماشای و بازی کردن است، می‌توانید به بهترین استفاده از رسانه‌های فرزندتان کمک کنید. وقتی فرزندتان را در مهدکودک، مراقبت از کودک یا برنامه یادگیری زودهنگام ثبت نام می کنید، می خواهید که ایمن و ایمن باشد. بررسی اینکه چه کسی برنامه را بازرسی می کند شروع خوبی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی