یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

در اینجا پنج پروژه سرگرم‌کننده ScratchJr وجود دارد برنامه نرم افزار اسکرچ جونیور  که می‌توانید خودتان آن‌ها را امتحان کنید، از ایجاد یک فرار موشکی گرفته تا چالش زیر آب.

یا برای امتحان چالش‌های جدید با راهنمایی متخصص، به باشگاه آنلاین اسکرچ جونیور کدنویسی ما بپیوندید و هر هفته با کدنویسی ScratchJr چیز جدیدی ایجاد کنید! در یک گروه کوچک (حداکثر 6 دانش آموز)، پروژه های جدید هفتگی را به مدت شش هفته ایجاد خواهید کرد، از جمله چالش های اصلی. به مجموعه ویدیو کلوب زنده ما بپیوندید زیرا یک متخصص هر بار در یک جلسه 45 دقیقه ای دانش آموزان را از طریق یک پروژه متفاوت از ابتدا تا انتها راهنمایی می کند.

کارت های کدگذاری ScratchJr

منطق ScratchJr را نیز می توان با کارت های کدنویسی خلاقانه آنها آموخت. کارت های کدگذاری ScratchJr مجموعه ای از 75 کارت فعالیت هستند که هر کدام یک چالش دارند. این کارت ها به عنوان مکمل خود Scratch Jr به خوبی کار می کنند و می توانند بدون برنامه استفاده شوند. آنها برای مسافرت، یا حتی در برنامه نرم افزار اسکرچ جونیور  اتوبوس به مدرسه عالی هستند.

از کدنویسی ScratchJr لذت ببرید

به زودی فرزند شما قادر و با اعتماد به نفس در خلق خلاقیت های خود خواهد بود! برای چالش‌های هفتگی سرگرم‌کننده، به کلاس آنلاین برنده جایزه ScratchJr ما بپیوندید که توسط متخصصانی از Google، Stanford و MIT طراحی شده و توسط یک متخصص به صورت زنده هدایت می‌شود: آموزش کدنویسی به کودکان به معنای آموزش زبان برنامه نویسی است که برنامه های کامپیوتری، اپلیکیشن ها، دستگاه ها و بازی ها را اجرا می کند.

 "کدنویسی" مختصر برنامه نویسی کامپیوتری است. زبان های برنامه نویسی مختلفی مانند جاوا، پایتون، سی پلاس پلاس وجود دارد. دانستن یک زبان برنامه نویسی یادگیری زبان های برنامه نویسی دیگر را بسیار آسان می کند. آموزش کدنویسی به کودکان به یک دلیل بسیار خوب مورد توجه سازمان‌های غیرانتفاعی، گروه‌های علاقه‌مند خاص، خیریه‌های بزرگ و رسانه‌ها قرار برنامه نرم افزار اسکرچ جونیور  گرفته است: بچه‌هایی که کدنویسی می‌کنند مزیت فوق‌العاده‌ای در بازار کار خواهند داشت.

توانایی برنامه‌ریزی ابزارهای مختلف تکنولوژیکی که زندگی ایرانیان سایبر روزمره ما را القا می‌کنند، در حال حاضر در بازار کار تقاضای بالایی دارد و تقاضا فقط در حال افزایش است. برآوردها در خوش بینی متفاوت است، اما اعداد پیش بینی شده بین 1.4 میلیون تا 2.1 میلیون شغل در علوم کامپیوتر و رشته های علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی مرتبط با STEM تا سال 2020 متغیر است. فرصتی که ارائه می دهد

یادگیری کدنویسی فراتر از یادگیری یک مجموعه مهارت مکانیکی و گسسته است. یادگیری روشی از تفکر است که تجزیه و تحلیل، حل مسئله و خلاقیت را تقویت می کند. در اوایل  برنامه نرم افزار اسکرچ جونیور دهه 1980، محققان علوم شناختی در حال یافتن نشانه‌های اولیه بودند مبنی بر اینکه یادگیری برنامه‌نویسی رایانه باعث می‌شود دانش‌آموزان «در برخی از جنبه‌های حل مسئله بهتر شوند» و «اثرات یادگیری یک زبان رایانه‌ای فراتر از محتوای آن زبان است». این نتایج در سال 1984 منتشر شد.

مربیان می‌دانند که ملاقات با آینده به معنای داشتن سوادهای جدید مانند برنامه‌نویسی، رسانه و فناوری است، اما سیستم‌های آموزشی دولتی در پاسخ به این تغییر فرهنگی کندتر عمل کرده‌اند. برنامه نویسی کامپیوتر هنوز در بسیاری از ایالت ها یک درس انتخابی است و نه یک شرط فارغ التحصیلی برای همه. در حالی که برنامه درسی و مسائل مربوط به سیاست در سطح ایالت در حال تحول است، نیاز مبرمی به اطمینان از این وجود دارد که به همه بچه ها فرصت عادلانه ای برای یادگیری کدنویسی داده شود. این نیاز باید در سطح منطقه، محلی و خانواده مورد توجه قرار گیرد.

در سطح منطقه، دسترسی معلمان و دانش آموزان به منابع باید وجود داشته باشد. باید فرصت هایی برای گذراندن دوره های علوم کامپیوتر در سنین پایین با تشویق فعال دختران و دانش آموزان اقلیت وجود داشته باشد تا در اقتصاد آینده آسیبی نبینند. باید توجه جدی به الزامات فارغ التحصیلی چنین دوره هایی به جای دوره های انتخابی وجود داشته باشد. مهارت هایی که منجر به اشتغال سودمند و پایدار می شود، مهارت هایی است که مدیران آموزشی باید در اولویت قرار دهند. این بخشی از آماده سازی دانش آموزان برای زندگی است.

برنامه های بعد از مدرسه و تابستان در علوم کامپیوتر باید به دانش برنامه نرم افزار اسکرچ جونیور  آموزان با تمام سطوح توانایی ارائه شود، نه اینکه صرفاً برای جمعیت های مستعد و با استعداد در نظر گرفته شود. برخی از بچه ها ممکن است در ابتدا نیاز به کمک بیشتری داشته باشند، به خصوص اگر به سطح توانایی خود اعتماد کمی داشته باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی