یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

رنگ را به دلخواه خود تغییر دهید. اگر می‌خواهید  شهر در ماینکرافت با تنظیمات یک گام جلوتر بروید، نمای بیرونی را با نقاشی‌های سفارشی تزئین کنید!

همچنین: چرا سعی نکنید یکی از 12 بهترین مزرعه ماین کرافت را که با آخرین نسخه Minecraft سازگار است بسازید؟

9

پمپ بنزین پمپ بنزین Minecraft City Building Idea 1.18 Creative.png اسکرین شات توسط TSMC تماشای آموزش

برخی از ایده های ساخت شهر Minecraft قرار نیست 100٪ کاربردی باشند، بلکه جزئیات غنی تری را برای غوطه وری به محیط اضافه می کنند. این مورد در مورد آموزش ویدیویی زیر توسط TSMC است، که توصیه می‌کنیم آن را با وسایل نقلیه ثابتی که می‌توانید برای توجه بیشتر به جزئیات از سایر آموزش‌های شهر در ماینکرافت  YouTube بسازید، تکمیل کنید.

یک پمپ بنزین با ترکیبی مبتکرانه از پله ها، قاب اقلام، کوارتز و بتن بسازید. فراموش نکنید که سقف بتنی سفید، آبی و قرمز را به هر ترکیب رنگ دیگری تغییر دهید تا با بقیه زیبایی شهر شما مطابقت داشته باشد!

10

پارک آبی Minecraft Water Park Build Urban Design 1.18اسکرین شات توسط HALNY تماشای آموزش

اگر احساس می‌کنید یک امکانات جالب را از دست داده‌اید، این ایده پارک آبی Minecraft می‌تواند بهترین گزینه برای تکمیل پروژه شما باشد. در آموزش ویدیویی زیر توسط HALNY، ورودی دارای دو ایرانیان سایبر استخر متصل و یک منطقه شهر در ماینکرافت  حمام آفتاب با آفتاب‌گیرهای رنگارنگ است که با درب‌های آهنی و فرش‌ها ایجاد شده‌اند.

همچنین شما یک سرسره آبی می سازید که می توانید ارتفاع آن را با کمی تخیل به دلخواه خود وفق دهید و چندین سرسره آبی برای رقابت با دوستان خود داشته باشید. امروزه مانند بسیاری از ایده‌های ساخت Minecraft، می‌توانید این سازه را با بتن و حوصله فراوان بازسازی کنید.

11

هتل مدرن فیلم آموزشی Minecraft 1.18 هتل ساختمان مدرن اسکرین شات توسط TSMCتماشای آموزش

بتن سفید بلوک مناسب برای یک ساختمان مدرن است، و آموزش ویدیویی زیر توسط TSMC یک نمونه عالی از آن است. به‌عنوان ایده ساخت شهر Minecraft، ما این  شهر در ماینکرافت ساختمان هتل فوق‌العاده را داریم که با تخته‌های توس نیز ترکیب می‌شود، و خبر خوب این است که می‌توانید طراحی را به گونه‌ای تطبیق دهید که آن را به اندازه دلخواهتان بلند کنید. از آنجایی که کل ساختمان کوچک است، فضای زیادی برای تطبیق آن به عنوان یک پایه محکم وجود ندارد، اما چیدمان هتل مدرن برای پر کردن یک شهر عالی است.

12

بیمارستان ساخت بیمارستان ساده برای پروژه شهر Minecraft 1.18 اسکرین شات توسط HALNY تماشای آموزش

هر شهر محترمی باید بیمارستان داشته باشد، درست است؟ این آموزش ویدیویی توسط HALNY یک ایده ساخت بیمارستان برای Minecraft را به نمایش می‌گذارد، که به پشته‌های بی‌پایانی از منابع نیاز ندارد. فضای داخلی دارای ورودی اصلی و دو اتاق بیمار در هر طرف است، و به عنوان کمی اضافی، می توانید از این آموزش ویدیویی برای گنجاندن یک آمبولانس در نزدیکی درب اصلی استفاده کنید. ما فکر می کنیم به دلیل طراحی مینیمالیستی و بلوک های آسان برای دستیابی به آن، افزودنی عالی برای هر پروژه شهری در Survival است.

همچنین: با استفاده از یکی از 30 بهترین پوسته Minecraft که  شهر در ماینکرافت برای شما گردآوری کرده ایم، به دوستان خود نشان دهید!

13

داروخانه ایده فروشگاه داروخانه ناز کوچک برای Minecraft City 1.18.اسکرین شات توسط TSMCتماشای آموزش

  • ۰۲/۰۳/۰۴
  • javad salehi

شهر در ماینکرافت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی