یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

تصویر با عنوان استفاده از  ماینکرافت هاردکور دانه ها در Minecraft PE مرحله 4

هنگام ایجاد دنیای جدید، یک دانه وارد کنید. شما می توانید در هنگام ایجاد یک بازی جدید، دانه را وارد کنید.

در صفحه "Create a World"، دکمه "Advanced" را فشار دهید.

"نوع جهان" را انتخاب کنید. برای دانه‌های جدیدتر، «بی‌نهایت» را انتخاب کنید، مگر اینکه سایت به‌طور خاص ایندکس دیگری را نشان دهد. اگر گزینه "Infinity" در دسترس نیست، باید از یک seed از دنیای "قدیمی" استفاده کنید، زیرا دستگاه شما از جهان های بی نهایت پشتیبانی نمی کند.

دانه را در قسمت "Seed" وارد کنید. دانه ها به حروف کوچک و بزرگ حساس هستند، بنابراین مطمئن شوید که هر حرف را به درستی وارد کرده اید. یک حرف بزرگ در دانه، دنیایی کاملا م ماینکرافت هاردکور تفاوت از حروف کوچک ایجاد می کند.

حالت بازی را انتخاب کنید. Seeds برای هر دو حالت Survival و Creative کار می کند، بنابراین یکی را که ترجیح می دهید انتخاب کنید و "Create World!" را بزنید.

تصویر با عنوان استفاده از دانه ها در Minecraft PE مرحله 5

برخی از دانه های زیر را امتحان کنید. در اینجا چند دانه جمع آوری شده از اینترنت آورده شده است. این دانه ها همه برای جهان های نوع بی نهایت هستند. به معنای واقعی کلمه هزاران نفر دیگر وجود دارند، بنابراین آنها را امتحان کنید و سپس به دنبال دانه های جدید بروید!

1388582293 - این بذر دنیایی با شبکه عظیمی از دهکده های به هم پیوسته ایجاد می کند.

3015911 - این دانه به شما امکان می دهد برای شروعی عالی، مستقیماً  ماینکرافت هاردکور از بلوک های الماس، آهن و سنگ قرمز شروع کنید.

1402364920 - این دانه یک بیوم منحصر به فرد "خوشه های یخی" ایجاد می کند.

106854229 - این دانه یک "جزیره قارچ" در نزدیکی ایرانیان سایبر نقطه ایجاد ایجاد می کند که با گاو قارچ کامل می شود.

805967637 - این دانه یک دهکده ناشناس در نزدیکی نقطه ایجاد ایجاد می کند. با این حال، اگر به داخل گودال بپرید و آجر را بشکنید، قلعه زیرزمینی عظیمی را برای کاوش کشف خواهید کرد. [3]

بی نهایت - این دانه یک جنگل با جزایر شناور به هم پیوسته ایجاد می کند.

تصویر با عنوان استفاده از  ماینکرافت هاردکور دانه ها در Minecraft PE مرحله 6

بذر دنیای فعلی خود را بیابید و به اشتراک بگذارید. آیا در حال انجام یک بازی معمولی هستید و می خواهید دنیای شگفت انگیز خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید؟ شما می توانید بذر جهان های ذخیره شده خود را در نسخه های جدیدتر Minecraft PE بیابید. [4]

به منوی اصلی برگردید و دکمه "Play" را فشار دهید. لیست جهان های نجات یافته باز می شود.

دکمه "ویرایش" را در گوشه سمت راست بالا فشار دهید.

برای به اشتراک گذاشتن ابعاد جهان در زیر جستجو کنید. شما یک سری شخصیت را خواهید دید: این خود دانه است. اطمینان حاصل کنید که هنگام اشتراک‌گذاری همه کاراکترها، از جمله حروف و نمادهایی مانند - را شامل می‌شوید. Minecraft یک آسیب پذیری شبکه را فاش می کند. بخش فناوری اطلاعات در حال بسیج است اما خطر امنیتی بسیاری از شرکت ها واقعی است.

آیا بازی Minecraft ناامن است؟ یک نقص در سیستم کشف شد

دنیای فناوری به دنبال کشف یک "نقص" قابل توجه در  ماینکرافت هاردکور سیستم به نام "Log4 Shell" که امروزه به عنوان یک خطر برای پلتفرم های متعدد با کالیبر بالا شناخته می شود، دچار آشفتگی شده است: تهدید امنیت کاربر برای سرورهای آمازون و اپل ثبت شده است. بلکه در مورد مایکروسافت.

  • ۰۲/۰۳/۰۷
  • javad salehi

ماینکرافت هاردکور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی