یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

زبان های برنامه نویسی بازی برای توسعه بازی ما توسط خواننده پشتیبانی می شود بازی برنامه نویسی کودکان . خریدهایی که از طریق پیوندهای موجود در سایت ما انجام می شود ممکن است برای ما پورسانت دریافت کند. بیشتر بدانید.

 

این یک واقعیت است که گاهی از طراحان بازی خواسته می شود تا کمی برنامه نویسی بازی های ویدیویی انجام دهند.

 

این به این بستگی دارد که طراحان بازی های سطح پایه اغلب  بازی برنامه نویسی کودکان موقعیت های خود را در تیم ها تغییر می دهند و ماهیت تیم های طراحی بسیار روان است.

 

برای طراحان غیرعادی نیست که وارد بازی شوند و بخشی بازی برنامه نویسی کودکان  از یک بازی را کدنویسی کنند و برنامه نویسان بازی را آزاد کنند تا روی چیزی پیچیده تر کار کنند. همانطور که برای برنامه نویسان بازی غیرعادی نیست که در طول فرآیند طراحی با آنها مشورت شود.

 

گفته می شود، شروع با زبان های برنامه نویسی بازی می تواند کمی  بازی برنامه نویسی کودکان دلهره آور باشد. به همین دلیل است که ما با فهرست 10 برتر خود در زیر، فرآیند انتخاب زبانی را که برای ساخت بازی های ویدیویی باید بیاموزیم آسان تر می کنیم.

 

اما ابتدا، اجازه دهید کمی در مورد زبان های توسعه بازی صحبت کنیم و  آموزشگاه آنلاین بین برخی از رایج ترین اصطلاحات تمایز قائل شویم.

 

برنامه نویسی بازی چیست؟

برنامه نویسی بازی های ویدیویی توسعه نرم افزاری است  بازی برنامه نویسی کودکان که تبدیل به یک بازی ویدیویی می شود. این به معنای استفاده از زبان های کدنویسی برای نوشتن هر خط کد است که در نهایت محیط، کاراکترها و اقداماتی را که کاربر در قسمت جلویی مشاهده می کند ایجاد می کند.

 

من دوست دارم به برنامه نویسی بازی به عنوان استخوان های بازی فکر کنم. بازی برنامه نویسی کودکان  این ساختاری است که تمام قطعات دیگر اضافه می شوند - اما بهترین زبان برنامه نویسی برای بازی ها چیست؟ و آیا برنامه نویسی و کدنویسی یکی هستند؟ در زیر عمیقاً به این سؤالات می پردازیم.

برنامه نویسی بازی های ویدیویی

 

آیا برنامه نویسی و کدنویسی یکسان هستند؟

نه کاملا.

 

اگرچه بسیار شبیه است، اما برنامه نویسی بازی زبان نوشتاری بازی برنامه نویسی کودکان  است که یک برنامه ماشینی آن را ترجمه می کند.

 

برنامه نویسی به ساختن سیستمی اشاره دارد که دستورات نوشته شده را اجرا می کند.

 

کد به برنامه می گوید که چه کاری انجام دهد و برنامه آن را انجام می دهد.

 

به خاطر داشته باشید که این روزها کدنویسی و برنامه نویسی گاهی اوقات به جای هم استفاده می شوند.

 

در ادامه بیشتر به برنامه نویسی و کدنویسی خواهیم پرداخت. در حال حاضر، بیایید به این سوال رایج پاسخ دهیم، بهترین زبان برنامه نویسی برای بازی ها چیست؟

 

برترین زبان های برنامه نویسی بازی

بهترین زبان های برنامه نویسی برای مبتدیان و فراتر از آن عبارتند از:

 

C++

جاوا

HTML5

CSS3

جاوا اسکریپت

SQL

برنامه نویسی بازی، رگ حیاتی و چارچوبی برای همه بازی هایی است که من و شما بازی می کنیم. همه کارهای احمقانه ای که می توانید در بازی های Grand Theft Auto انجام دهید؟ همه برنامه ریزی شده

 

گزینه های کالج برنامه نویسی بازی

 

زبان های برنامه نویسی برای بازی ها

انواع مختلفی از زبان های برنامه نویسی وجود دارد (اگرچه فقط تعداد کمی از آنها اغلب استفاده می شود). چگونه یک طراح-بیا-توسعه دهنده بازی جدید می داند که از کجا شروع کند؟

 

دو نوع اصلی از برنامه نویسی وجود دارد که باید روی آن تمرکز کنید، چیزی به نام برنامه نویسی "سیستم" و برنامه نویسی "وب".

 

هر دو مهم هستند، اگرچه کاری که در نهایت انجام می دهید بیشتر به تمرکز استودیو و عناوین در حال توسعه آنها بستگی دارد.

 

برنامه نویسی سیستم ها

برنامه نویسی سیستمی به معنای برنامه نویسی برای یک برنامه مستقل است، مانند یک بازی ویدیویی که روی دستگاه شما اجرا می شود.

 

دو زبان برنامه نویسی رایج برای یادگیری C++ و Java هستند، بازی برنامه نویسی کودکان  اگرچه زبان های دیگر محبوب هستند (مانند C# برای Unity).

 

نوع دیگری از برنامه نویسی که ممکن است شنیده شود، برنامه نویسی است، اما اساساً به نوعی برنامه نویسی سیستمی مربوط می شود.

 

برنامه نویسی وب

برنامه نویسی وب برای ساخت بازی

برنامه نویسی وب برای برنامه هایی استفاده می شود که از طریق یک مرورگر بر روی یک رابط وب اجرا می شوند.

 

زبان های توسعه وب چندان یکی نیستند، بلکه به صورت هماهنگ برای ایجاد تجربه ای که بازیکنان انتظار دارند کار می کنند (اگرچه برخی از برنامه نویسان فقط در یکی از این موارد تخصص خواهند داشت).

 

اکنون زبان های وب عبارتند از:

 

HTML5

CSS3

جاوا اسکریپت

SQL

همراه با مواردی مانند سیستم های مدیریت محتوا (که از حوصله این مقاله خارج است).

 

زبان های برنامه نویسی برای توسعه بازی

در اینجا لیست کوتاهی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای بازی ها آمده است:

 

جاوا اسکریپت

C++

جاوا

HTML5

CSS3

SQL

اگر استودیویی که می‌خواهید در آن کار کنید تمرکز روی بازی‌های وب دارد، ارزش آن را دارد که برخی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی برای بازی‌ها را بررسی کنید، اما احتمالاً نیازی به دانش بسیار عمیق از آنها ندارید.

 

بیایید به بهترین زبان ها برای توسعه بازی در زیر شیرجه بزنیم.

 

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت، یکی از اولین زبان های توسعه وب، برای ایجاد عناصر وب تعاملی که کاربران را درگیر می کند استفاده می شود. جاوا اسکریپت برای ایجاد اتفاقات در صفحه استفاده می شود، مانند حرکت دادن چیزها در صفحه. از جمله جاوا اسکریپت برای تولید کادر جستجو در آمازون و به روز رسانی فید توییتر شما استفاده می شود.

 

طراحان مبتدی باید جاوا اسکریپت را در فهرست زبان های برنامه نویسی Children's programming game  بازی خود قرار دهند. جاوا اسکریپت معمولاً برای ساخت بازی برای مرورگرها و پلتفرم های تلفن همراه مانند iOS و Android استفاده می شود و جاوا اسکریپت دارای مجموعه بزرگی از ابزارها و چارچوب ها مانند WebGL و چارچوب بازی HTML5 Phaser است.

 

 

 

 

  • ۰۲/۰۹/۱۵
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی