یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

انواع مشاغل برای نوجوانان

خبر خوب؟ مشاغل زیادی وجود دارد کسب درآمد برای نوجوانان  که می توانید برای آنها درخواست دهید. بسته به در دسترس بودن، تجربه و علایق شما، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا نوع مناسب را مطابقت دهیم.

 

مشاغل تعطیلات یا تابستان برای نوجوانان

 

مشاغل تعطیلات یا تابستان برای نوجوانی مناسب است که می خواهد کسب درآمد برای نوجوانان  در مدت زمان کوتاهی تجربه معناداری به دست آورد. اگر در طول سال تحصیلی زمان کافی برای کار ندارید، یک شغل فصلی یا تابستانی ممکن است برای شما مناسب باشد. برخی از نمونه‌ها عبارتند از تبدیل شدن به یک نجات غریق در طول تعطیلات تابستانی - یا معلم خصوصی در تعطیلات زمستانی!

 

نکته حرفه ای: مشاغل تابستانی یک راه عالی برای مشغول نگه داشتن شما در خارج از مدرسه است. به علاوه، آنها به شما بینشی در مورد انواع مختلف صنایعی که  کسب درآمد برای نوجوانان بسیاری از بزرگسالان در آن کار می کنند، می دهند.

 

مشاغل پاره وقت برای نوجوانان

 

مشاغل پاره وقت می تواند راهی عالی برای کسب درآمد اضافی باشد،  کسب درآمد برای نوجوانان حتی زمانی که در مدرسه هستید. اگر هر روز بعد از کلاس‌ها یا آخر هفته‌ها وقت کافی برای کار کردن داشته باشید، از اینکه چقدر پول می‌تواند در طول زمان اضافه شود، شگفت‌زده خواهید شد. یکی از نمونه های کار پاره وقت، کار به عنوان صندوقدار در یک اسموتی فروشی بعد از مدرسه یا آخر هفته است.

 

دوره های کارآموزی برای نوجوانان

 

منظور از کارآموزی، تجربیات آموزشی برای دانشجویان است. کسب درآمد برای نوجوانان  در حالی که برخی از آنها حقوق ندارند، امروزه بسیاری از کارآموزی ها کمک هزینه یا حتی حداقل دستمزد ساعتی را ارائه می دهند.

 

کارآموزی به شما کمک می کند تا تجربیات ارزشمندی کسب کنید. و می تواند به شما کمک کند تا یک کارفرما یا شغل بالقوه برای آینده خود را معرفی کنید. به کارآموز رسانه های اجتماعی برای یک شرکت فناوری فکر کنید - مانند آنهایی که در Greenlight کار می کنند!

 

نحوه درخواست برای مشاغل در نوجوانی

اکنون که می‌دانید به دنبال چه نوع شغلی  آموزش برنامه نویسی پیشرفته هستید  کسب درآمد برای نوجوانان - برای درخواست شغل و کارآموزی به چه چیزی نیاز دارید.

 

رزومه و پوشش نامه

 

رزومه معمولاً یک سند یک صفحه ای است که شامل یک نمای کلی، معمولاً یک لیست گلوله ای، از تمام مهارت ها، دستاوردها، دوره های آموزشی مرتبط و تجربه کاری شما است. کارفرمایان معمولاً از کاندیداها می خواهند که رزومه خود را (گاهی اوقات همراه با نامه پوششی) برای درخواست شغل ارسال کنند. رزومه ها مختصر، ساده و دارای فرمت خاصی هستند.

 

نامه پوششی یک سند یک صفحه ای است که صلاحیت ها و تجربیات شما  کسب درآمد برای نوجوانان را با جزئیات بیشتری توضیح می دهد - تقریباً مانند یک مقاله کوتاه. نامه‌های پوششی به شکل پاراگراف نوشته می‌شوند تا داستانی در مورد اینکه چرا احساس می‌کنید برای این شغل خاص مناسب هستید را منتقل می‌کنند. وقتی نوبت به درخواست های شغلی می رسد، یک نامه و رزومه دست به دست هم می دهند.

 

نکته حرفه ای: هزاران الگوی رزومه و نامه پوششی رایگان به صورت آنلاین وجود دارد. نیازی به ساخت آن از ابتدا نیست.

 

آمادگی مصاحبه

 

در بیشتر مشاغل، قبل از اینکه موقعیتی به شما پیشنهاد شود، باید یک یا چند مصاحبه داشته باشید. این بدان معنی است که شما باید برای سوالات مربوط به مهارت های خود، مانند نقاط قوت و قابلیت های خود آماده شوید. به عنوان مثال، اگر برای یک شغل صندوقدار مصاحبه می کنید،  کسب درآمد برای نوجوانان ممکن است از شما بپرسند که آیا در ریاضیات پایه خوب هستید زیرا پول را مدیریت می کنید.

 

یک حساب بانکی یا برنامه پول برای کمک به مدیریت پول شما

 

هنگامی که شغلی را تضمین کردید، به مکانی برای ذخیره پول خود نیاز خواهید داشت. شما به یک حساب پولی نیاز دارید که بتوانید در آن واریز مستقیم ایجاد کنید.

 

Greenlight تنظیم سپرده مستقیم، اهداف پس انداز و موارد دیگر را برای نوجوانان آسان می کند.

 

نکته حرفه ای: با Greenlight یک کارت نقدی و تجربه درون برنامه ای که فقط برای شما ساخته شده است، دریافت خواهید کرد. سرمایه گذاری، پس انداز و کسب درآمد بیشتر را بیاموزید - همه از برنامه شما.

 

راه های کسب درآمد در نوجوانی

1. در یک فروشگاه مواد غذایی یا سوپر مارکت کار کنید.

فروشگاه های مواد غذایی معمولاً در تمام طول سال صندوقدار و  کسب درآمد برای نوجوانان همکاران فروش استخدام می کنند. از طریق شغلی مانند این، می توانید تجربه ارزشمندی در زمینه خدمات مشتری به دست آورید.

 

2. در یک قهوه فروشی، اسموتی یا آبمیوه فروشی کار کنید.

قهوه‌فروشی‌ها، اسموتی‌ها یا آبمیوه‌فروشی‌ها مرتباً باریستا را برای کمک به تهیه و سرو نوشیدنی استخدام می‌کنند. نکات اغلب یک امتیاز اضافی هستند!

 

دختر نوجوانی که در اسموتی فروشی مشغول به کار است و دو نوشیدنی در اختیار دارد، مستقیماً از طریق حساب پول گرین لایت سپرده دریافت می کند

3. در یک فروشگاه لباس کار کنید.

اگر دوست دارید لباس بخرید، در نظر داشته باشید که یکی از همکاران فروش در یک فروشگاه لباس باشید. معمولاً کارمندان تخفیف های ویژه ای را به عنوان امتیاز دریافت می کنند. به تمام پولی که می توانید پس انداز کنید فکر کنید - کمد لباس و قلک مجازی شما خوشحال خواهند شد!

 

4. فروش لباس یا فروش مجدد اقلام با برنامه های رایگان.

فروش لوازم الکترونیکی قدیمی یا اقلام ناخواسته می‌تواند به شما کمک کند تا چند دلار اضافی داشته باشید. برنامه های رایگان زیادی وجود دارد که می توانید موارد خود را به صورت رایگان لیست کنید. با گزینه های حمل و نقل موجود، شما حتی مجبور نیستید خانه خود را ترک کنید. فقط مطمئن شوید که قبل از شروع با یکی از والدین بررسی کنید.

 

اتاق تمیز، کیف پول شاد. چا-چینگ!

 

5. نظرسنجی را به صورت آنلاین با افراد معتاد نظرسنجی انجام دهید.

یک کار از راه دور می خواهید که بتوانید از راحتی در خانه خود انجام دهید؟ نظرسنجی ها یک راه عالی برای کار از هر کجا هستند. Survey Junkie تنها یکی از سایت‌هایی است که می‌توانید شروع به کار کنید. با این حال، به جای دریافت پول نقد، مهم است که توجه داشته باشید که بسیاری از سایت‌های نظرسنجی با کارت‌های هدیه به شما پرداخت می‌کنند یا به شما اجازه می‌دهند قبل از تبدیل آن‌ها به نوعی پرداخت، امتیاز کسب کنید.

 

6. به عنوان کیسه گلف کار کنید.

اگر ورزشکار هستید، کار کردن به Earn money for teenagers  عنوان کادوی گلف به شما این امکان را می‌دهد که در فضای سبز باقی بمانید و در عین حال مقداری سبز از خودتان درست کنید. بهترین های هر دو دنیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی