یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

چه بخواهیم چه نخواهیم، کامپیوترها زندگی هر فرد را به طرق مختلف لمس می کنند. آن‌ها قبض‌های برق و گاز ما را پیگیری می‌کنند، حساب‌های جاری ما را متعادل می‌کنند، هزینه‌های کارت اعتباری ما را پیگیری می‌کنند، ترافیک را کنترل می‌کنند، خطوط هوایی را مستقیم می‌دهند، سالن تئاتر را رزرو می‌کنند، و برای ما تاریخ تعیین می‌کنند کتاب آموزش کامپیوتر برای آن دسته از ما که علاقه مند به آموزش ارتباطات هستیم، رایانه در حال راه اندازی است که هم هیجان و هم چالش را ارائه می دهد. همانطور که در فصل 2 گفتیم، یک مربی باید بتواند با نوآوری و تغییر کنار بیاید. کامپیوتر مطمئناً هر دو را در آموزش ایجاد می کند.

 

در فصل آخر در مورد کامپیوتر به عنوان کمکی برای ارائه اطلاعات در آموزش صحبت کردیم. در این فصل، ما بر نقش کامپیوتر در توسعه مواد آموزشی و به عنوان جایگزینی بالقوه برای مربی تمرکز خواهیم کرد. اگر ویدئو نوآوری آموزش در دهه 1980 بود، کامپیوتر با ویدئو نوآوری آموزشی دهه 1990 است. در پایان فصل به این نقش رایانه خواهیم پرداخت.

 

قبل از اینکه از فکر استفاده از رایانه وحشت کنید، مایلیم ترس شما را متوقف کنیم. برای اکثر عملکردهای کامپیوتری که در این فصل بررسی خواهیم کرد، نیازی به دانستن نحوه برنامه نویسی یک کامپیوتر ندارید. شما باید بدانید که چگونه از یک میکروکامپیوتر (که در بالای میز قرار می گیرد) استفاده کنید. اگر می دانید چگونه تایپ کنید و از یک ماشین حساب کوچک استفاده کنید، می توانید از میکرو استفاده کنید. باید بر رمز و راز رایانه غلبه کرد زیرا بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره خواهد بود. شما نمی توانید از سوپرمارکت خرید کنید یا از دستگاه خودپرداز (ATM) بدون تماس با کتاب آموزش کامپیوتر استفاده کنید. در واقع، اکثر دانش‌آموزان در سیستم‌های مدارس ابتدایی و متوسطه ما این شانس را داشته‌اند که سواد کامپیوتری پیدا کنند. ما این کار را انجام داده ایم و می دانیم که شما هم می توانید.

 

بهترین راه برای آشنایی با میکروکامپیوترها این است که فروشگاه های مختلف رایانه را در محل خود مرور کنید. نمایش هایی را انجام دهید و در مورد عملکردها و ویژگی های مختلف هر یک از رایانه ها مطالعه کنید. اگر قبلاً رایانه ندارید، بقیه این فصل و هر یک از کتاب‌های محبوب موجود در بازار را که کاربردها و انواع میکرو رایانه‌های موجود در حال حاضر را توضیح می‌دهند، بخوانید. اطمینان حاصل کنید که رایانه ای که خریداری می کنید می تواند تمام کارهایی را که کتاب آموزش کامپیوتر  می خواهید انجام دهد و همچنان قابلیت رشد برای استفاده های بعدی را دارد.

 

ما به نام‌های تجاری خاص برای برنامه‌های رایانه‌ای (نرم‌افزار) که در حال حاضر  برنامه نویسی آنلاین در بازار هستند اشاره نمی‌کنیم، زیرا انجام این کار باعث تاریخ‌گذاری کتاب می‌شود. تا زمانی که این کتاب به مرحله تولید برسد، نسل جدیدی از برنامه های نرم افزاری می تواند در دسترس باشد.

 

توابع کامپیوتر

ما می‌خواهیم دیدگاه شما را درباره کارهایی که رایانه‌ها می‌توانند برای شما به عنوان یک مربی انجام دهند، گسترش دهیم. رایانه های امروزی می توانند بسیار بیشتر از تجزیه و تحلیل داده های شما و نگهداری دستور العمل ها کتاب آموزش کامپیوتر  برای استفاده در آینده انجام دهند. ما پنج عملکرد اساسی رایانه را برای اهداف آموزشی بررسی خواهیم کرد: آموزش، ایجاد، حسابداری، تجزیه و تحلیل و برقراری ارتباط. نحوه استفاده از این عملکردها با نیازها و توانایی های شما متفاوت است. همانطور که هر یک از این عملکردها را بررسی می کنیم، آنها را با مثال هایی از بخش های آموزشی مختلف در زمینه خود توضیح خواهیم داد.

 

توانایی کامپیوتر برای ذخیره مطالب و تجزیه و تحلیل اطلاعات، مربی را برای انجام وظایف مهم نیازسنجی و طراحی آموزشی آزاد می کند. برای مثال، هر دو نویسنده تمام مطالب آموزشی ما را روی دیسک های کامپیوتری نگه می دارند تا بتوانیم از آنچه ممکن است برای یک مشتری خاص مناسب باشد استفاده کنیم. همانطور که قبلاً گفتیم، ما معتقدیم که هر برنامه باید به طور خاص برای مشتری طراحی شود. به عنوان مثال، ممکن است یک فایل در مورد موانع ارتباط در رایانه نگهداری کنیم. وقتی می‌خواهیم در مورد موانع ارتباط برای سازمان XXX صحبت کنیم، فقط موانع ارتباطی را از فضای ذخیره‌سازی رایانه بازیابی می‌کنیم و آن‌ها را برای سازمان تنظیم می‌کنیم. هنگامی که ما با سازمان YYY کار می کنیم، می توانیم موانع عمومی را کتاب آموزش کامپیوتر برای وضعیت آنها اعمال کنیم.

 

دستور دادن

 

رشته های روانشناسی و آموزش برای کمک به یادگیری بر کامپیوتر تکیه کرده اند. ما می‌توانیم به دو کاربرد دستورالعمل آموزش به کمک رایانه (CAI) و آموزش مدیریت شده توسط رایانه (CMI) نگاه کنیم. آموزش به کمک رایانه می تواند شامل آموزش مستقیم باشد یا می تواند برای کمک به ارائه مطالب توسط مربی استفاده شود.

 

آموزش مستقیم معمولاً شامل ارائه مطالب توسط رایانه و به دنبال آن سؤالاتی است که اگر آنها را درست دریافت کنید، به شما امکان می دهد تا به بخش بعدی بروید. اگر پاسخ اشتباهی را انتخاب کنید، ممکن است به شما هدایت کتاب آموزش کامپیوتر  شود که مطالب را مرور کنید و سپس انتخاب دیگری انجام دهید. برای مثال، فرض کنید مطالب این فصل فقط توسط یک کامپیوتر ارائه شده است و می‌خواهیم بدانیم که آیا مفاهیم را درک می‌کنید یا خیر. اکنون ممکن است رایانه Computer training book از شما بپرسد:

  • ۰۲/۰۹/۳۰
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی