یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

چند  راه برای کسب درآمد برای دانش آموزان درمدرسه

یک شغل در مدرسه دریافت کنید

بسیاری از مدرسه ها فرصت های شغلی را برای دانش آموزان فراهم می کنند. کسب درآمد در مدرسه می توانید هنگام پر کردن درخواست رایگان برای کمک دانشجویی فدرال (FAFSA) درخواست کنید که برای یک برنامه تحصیلی کار در نظر گرفته شوید یا به سادگی برای یک شغل پاره وقت در محوطه مدرسه درخواست دهید.

 

مشاغل در محوطه مدرسه می توانند با برنامه های دانشجویی بهتر از معادل های خارج از مدرسه کار کنند. هر دو احتمالا حداقل دستمزد را پرداخت می کنند، اما مدیران مدرسه شما را بیشتر به عنوان یک دانشجو می بینند تا یک کارمند و بنابراین انگیزه بیشتری برای کار بر روی برنامه شما خواهند داشت. اگر نمرات شما کاهش یابد، باید ساعات کسب درآمد در مدرسه  کاری شما را کاهش دهند.

 

معلم خصوصی سایر دانش آموزان

با تدریس خصوصی می توانید رشته خود را به کار بگیرید. فارغ از تخصص شما، دانش آموزانی در هر دو سطح K-12 و مدرسه وجود دارند که به کمک بیشتری در آن نیاز دارند. با کتابخانه مدرسه خود تماس بگیرید تا ببینید چه فرصت های تدریس خصوصی از طریق مدرسه شما در دسترس است.

 

با کتابخانه مدرسه خود چک کنید تا ببینید چه فرصت های تدریس خصوصی در کسب درآمد در مدرسه  دسترس است.

 

علامت نقل قول

با این حال، ارائه تدریس خصوصی می تواند سودآورتر باشد. با توجه به تعطیلی بسیاری از مؤسسات آموزشی به دلیل همه‌گیری، تقاضا برای معلمان در حال افزایش است. بسیاری از والدین به دنبال این هستند که با آوردن یک مربی برای فرزندان خود یا خانواده‌های خود، افت یادگیری را که کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند، برطرف کنند.

 

معلمان خصوصی می توانند در مورد نرخ های خود مذاکره کنند و برنامه های  کسب درآمد در مدرسه خود را تنظیم کنند. اگر نمی توانید یک تعهد هفتگی داشته باشید، ممکن است بخواهید خود را به عنوان یک معلم آموزشی آمادگی آزمون تبلیغ کنید.

 

فریلنسری در رشته شما

شاید منعطف ترین کار جانبی، فریلنسینگ به شما امکان می دهد برای آنچه در آن مهارت دارید هزینه کنید. طراحی گرافیک، نوشتن، عکاسی/فیلم‌برداری، برنامه‌نویسی کامپیوتری و مدیریت رسانه‌های اجتماعی، ایرانیان سایبر همگی زمینه‌های فریلنسینگ غنی هستند. حتی توانایی های اولیه در این زمینه ها می تواند برای شروع کافی باشد.

 

فریلنسینگ در مدرسه می تواند به شما کمک کند تا تجربه واقعی در زمینه کسب درآمد در مدرسه  خود کسب کنید.

 

علامت نقل قول

فریلنسری در مدرسه می تواند به شما کمک کند تا تجربه واقعی در زمینه کاری کسب درآمد در مدرسه  خود را به دست آورید که در رزومه برجسته است. بسیاری از کارفرمایان شکایت دارند که مدرسه فارغ التحصیلان را برای اولین کارشان آماده نمی کند، اما با فریلنسینگ، پول و تجربه کاری مرتبط به دست خواهید آورد.

 

برخی از رشته ها فرصت های شغلی آزاد بیشتری نسبت به سایرین ارائه می دهند. اگر رشته تحصیلی شما به فریلنسری مناسب نیست، در نظر بگیرید که چگونه سرگرمی ها و مهارت های شما ممکن است. هر توانایی که بدیهی می‌گیرید، مانند مهارت‌های دیجیتال، احتمالاً قابل کسب درآمد است.

 

یادداشت های کلاس را به صورت آنلاین ارسال کنید

سایت هایی مانند StudySoup و OneClass برای یادداشت برداری در کلاس به کسب درآمد در مدرسه  شما پول می دهند. اگر یادداشت برداری قوی ای هستید، به آپلود و فروش راهنماهای مطالعه خود فکر کنید. اگر یادداشت برداری خوبی نیستید، پتانسیل دریافت پاداش نقدی می تواند انگیزه ای باشد که برای شروع کار سخت تر در مدرسه به آن نیاز دارید. دانش‌آموزان موفق می‌توانند چند صد دلار از یک دوره کسب کنند.

 

توجه داشته باشید که اشتراک‌گذاری یادداشت‌های همتا به همتا توسط برخی  کسب درآمد در مدرسه مدرسه‌ها مورد بی‌اعتنایی قرار می‌گیرد، بنابراین قبل از بارگذاری هر یادداشتی که گرفته‌اید، خط‌مشی‌های مدرسه خود را بررسی کنید. علاوه بر این، بدانید که اشتراک‌گذاری یادداشت‌هایتان به این معنی است که از حقوق خود نسبت به آنها چشم پوشی خواهید کرد.

 

کسب درآمد بیش از حد می تواند کمک های مالی را کاهش دهد

هنگام تخصیص کمک های مالی به دانش آموزان، فرمول FAFSA در نظر می گیرد که دانش آموز و خانواده اش چقدر می توانند کمک کنند. به این "مشارکت مورد انتظار خانواده" یا EFC می گویند.

 

دانش‌آموزانی که EFC بالاتری دارند، واجد شرایط دریافت پول کمتر مبتنی بر نیاز، مانند وام‌های یارانه‌ای فدرال و کمک‌های مالی Pell هستند. درآمد حاصل از تحصیل کار، بورس تحصیلی، کمک هزینه، وام، و برنامه 529 شما به حساب نمی آید.

 

اگر درآمدهای جانبی شما بالاتر از مقدار مشخصی باشد، این درآمد اضافی از کسب درآمد در مدرسه  مبلغ کل جایزه شما کم می شود. میزان درآمد یک دانشجو بدون از دست دادن کمک مالی به وضعیت مالیاتی آنها بستگی دارد:

 

دانش آموزان وابسته ممکن است تا 6840 دلار در سال درآمد داشته باشند.

دانش آموزان مستقل ممکن است در صورت مجرد، یا اگر متاهل باشند و همسرشان حداقل نیم‌وقت ثبت‌نام کرده باشد، ممکن است تا 10640 دلار در سال درآمد داشته باشند. اگر متاهل هستید و همسرتان حداقل نیم‌وقت ثبت‌نام نکرده است، ممکن است تا 17060 دلار درآمد کسب کنید.

در صورت تجاوز از حداکثر، نیمی از درآمد اضافی شما از کمک مالی کسر می شود. یک دانشجوی وابسته که 8000 دلار درآمد داشته باشد - 1160 دلار بالاتر از حداکثر - مبلغ جایزه خود را 580 دلار کاهش می دهد. شما می توانید با استفاده از ابزار FAFSA4caster وزارت آموزش ایالات متحده تخمین هایی را بر اساس جایزه و درآمد شخصی خود انجام دهید.

 

به خاطر داشته باشید که FAFSA از اطلاعات درآمد دو سال پیش استفاده می کند. اگر شما یک کلاس بالا هستید، لازم نیست نگران کاهش درآمد به دلایل کمک مالی باشید، زیرا احتمالا قبل از در نظر گرفتن درآمد کسب درآمد در مدرسه  برای FAFSA فارغ التحصیل خواهید شد.

 

کار در مدرسه دشوار است، اما ممکن است در دراز مدت نتیجه دهد

شواهد رقابتی وجود دارد که آیا کار در حین ثبت نام در مدرسه به عملکرد تحصیلی دانش آموزان کمک می کند یا مانع آن می شود. چندین مطالعه نشان می دهد که دانش آموزانی که در حین ثبت نام کار می کنند نمرات کمتری کسب می کنند و احتمال ترک تحصیل بیشتر است.

 

تلاش برای کسب درآمد در دوران مدرسه خطرناک است. Earn money in schoolدانش‌آموزانی که با کارهای جانبی خود را لاغر می‌کنند، ممکن است مجبور شوند در کلاس‌های پاره وقت شرکت کنند یا یک دوره را تکرار کنند. گر

  • ۰۲/۰۹/۳۰
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی