یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

از مشاغلی که برای نوجوانان میتواند پر درآمد باشد میتوان به فعالیتهای تخصصی اشاره داشت مانند :

 معلم آنلاین

میانگین حقوق ملی: 24.79 دلار

در ساعت

وظایف اصلی: یکی از پردرآمدترین مشاغلی که یک نوجوان می تواند به صورت آنلاین انجام دهد، معلم شدن است. در حالی که تدریس آنلاین معمولاً برای دانش‌آموزان بزرگ‌تر رزرو می‌شود، پلتفرم‌های خاصی به نوجوانان اجازه می‌دهند تا با پرداخت هزینه به همسالان خود آموزش دهند. ممکن است بتوانید برای یک موضوع شغل های اینترنتی برای نوجوانان یا دوره ای که به آن تسلط دارید یا برای آموزش مهارت های زبان به افراد خارجی و غیر بومی، آموزش آنلاین همتایان ارائه دهید.

 

الزامات شغلی: مشاغل تدریس خصوصی آنلاین اغلب نوجوانان را ملزم می کند شغل های اینترنتی برای نوجوانان که با قبولی در آزمون تسلط خود را بر موضوع یا دوره ثابت کنند. پلتفرم‌ها همچنین ممکن است نیاز به معلم داشته باشند که حداقل 18 سال سن داشته باشد و/یا قبل از شروع کار با سایر دانش‌آموزان چندین جلسه آموزشی را طی کند. اکثر پلتفرم‌ها به معلمان نیاز دارند که دوربین وب داشته باشند، زیرا جلسات معمولاً از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می‌شوند.

 

مطالب مرتبط: 17 شغل برتر تدریس خصوصی آنلاین

راه های دیگر برای کسب درآمد آنلاین نوجوانان

در اینجا برخی از چالش های جانبی آنلاین برای نوجوانان وجود دارد که باید در نظر بگیرند:

 

7. وسایل خود را به صورت آنلاین بفروشید

تبدیل شدن به یک فروشنده آنلاین نیز ممکن است راه خوبی برای کسب درآمد آنلاین شما باشد. افراد بیشتری شروع به خرید آنلاین کرده‌اند، بنابراین نوجوانانی که توانایی ایجاد و بازاریابی یک محصول را دارند، ممکن است کار به عنوان خرده‌فروش یا فروشنده آنلاین را شغلی پرارزش بدانند. راه های مختلفی برای فروش آنلاین چیزهای شما وجود دارد، از بازارهای اختصاصی گرفته تا پلتفرم های رسانه های اجتماعی.

 

برای اینکه یک فروشنده آنلاین باشید، باید محصولی داشته باشید که بتوانید آن شغل های اینترنتی برای نوجوانان را بفروشید و یک کاربر یا عضو ثبت نام شده در یک پلت فرم فروش آنلاین باشید. به عنوان مثال، اگر شما یک بافنده ماهر هستید، ممکن است بتوانید اقلامی را که می بافید در یکی از این سایت ها بفروشید. همچنین می‌توانید اقلامی را که قبلاً مالک آن هستید از طریق بازارهای آنلاین بفروشید. هر پلتفرم معمولاً شرایط خاص خود را  آموزش برنامه نویسی دارد که برای استفاده از سایت آنها باید با آنها موافقت کنید.

 

مطالب مرتبط: 25 راه برای کسب درآمد اضافی از خانه

8. کانال یوتیوب خود را راه اندازی کنید

برای راه‌اندازی یک کانال YouTube، باید در ویرایش ویدیو مهارت داشته باشید شغل های اینترنتی برای نوجوانان و در استفاده از رایانه مهارت داشته باشید. برای داشتن یک کانال یوتیوب موفق، باید متعهد شوید که دائماً محتوای جذاب ایجاد کنید.

 

شما باید جایگاه خود را انتخاب کنید، مانند وبلاگ نویسی عمومی یا موضوع یا سرگرمی تخصصی که به آن علاقه دارید. فیلم و ویرایش ویدیوها، ایجاد عناوین ویدیو، نوشتن توضیحات، اضافه کردن برچسب های YouTube، ایجاد تصاویر کوچک و بهینه سازی ویدیوهای خود برای کسب درآمد برای یادگیری در مورد الگوریتم‌های YouT شغل های اینترنتی برای نوجوانان ube و نحوه موفقیت‌آمیز کردن ویدیوهای خود وقت بگذارید، که می‌تواند از یافتن تجهیزات مناسب تا ایجاد ویدیوهای با کیفیت بالا یا استفاده از روش‌های بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) را شامل شود.

 

مطالب مرتبط: نحوه کسب درآمد از ویدیوهای YouTube (با مزایا و دستورالعمل ها)

 

9. نظرسنجی ها و بررسی های آنلاین را کامل کنید

یکی از ساده‌ترین راه‌های کسب درآمد آنلاین، تکمیل نظرسنجی یا بررسی آنلاین است. توجه به این نکته مهم است که پولی که می توانید از شرکت در نظرسنجی به دست آورید در مقایسه با فرصت های کاری دی شغل های اینترنتی برای نوجوانان گر ناچیز است. درآمد معمولی ساعتی از نظرسنجی ها می تواند از 40 سنت تا 2 دلار متغیر باشد.

 

بررسی‌های آنلاین شامل ارزیابی محتوایی است که قرار است در یک وب‌سایت یا پلتفرم دیگری مانند یک آهنگ، برنامه تجاری یا تلویزیونی منتشر شود. پس از بررسی محتوا، می‌توانید بازخوردی ارائه دهید که به شرکت‌ها، هنرمندان و سایر نهادها کمک می‌کند تا مطالب خود را تنظیم کنند تا توجه بیشتری را به خود جلب کنند.

 

هنگام انجام نظرسنجی، در مورد به اشتراک گذاری بیش از حد اطلاعات حساس مراقب باشید. یک آدرس ایمیل فقط برای سایت های نظرسنجی ایجاد کنید و نرم افزار ضد بدافزار نصب کنید. نوجوانان همیشه باید قبل از ثبت نام در یک پلت فرم نظرسنجی آنلاین، شرایط خدمات (ToS) را مطالعه کنند. تحقیق در مورد نحوه انجام پرداخت نیز مه شغل های اینترنتی برای نوجوانان م است، زیرا برخی از وب سایت ها پرداخت های پولی را ارائه می دهند و برخی دیگر به نظرسنجی های تکمیل شده با کارت های هدیه پاداش می دهند.

 

مطالب مرتبط: 20 شرکتی که برای نظرسنجی آنلاین به شما پول می دهند

 

10. وظایف آنلاین تصادفی

اگر مهارت های سازمانی و مدیریت زمان خوبی دارید، ممکن است بتوانید چندین کار آنلاین برای کسب درآمد اضافی پیدا کنید. از آنجایی که انجام هر کار معمولاً زمان زیادی نمی برد، نوجوانانی که در مدیریت زمان خود مهارت دارند، می توانند چندین کار را از طریق پلتفرم های آنلاین مختلف انجام دهند تا درآمد خود را به حداکثر برسانند.

 

نمونه هایی از این وظایف عبارتند از دریافت پول برای تماشای ویدیوهای آنلاینInternet jobs for teenagers

 ب شغل های اینترنتی برای نوجوانان رای افزایش تعداد بازدید، انجام بازی ها و گزارش هر گونه خطای یافت شده در بازی و تکمیل جستجوهای آنلاین ساده.

  • ۰۲/۰۹/۳۰
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی