یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

 

بهترین مشاغل پردرآمد برای نوجوانان 16 تا 18 ساله:

خانه دار هتل - 14 دلار در ساعت. نوجوان شما باید تخت خواب، اتاق تمیز، تعویض شغل های پولساز برای نوجوانان ملحفه و لوازم بهداشتی و جاروبرقی کف را بسازد. آنها همچنین ممکن است مجبور شوند لابی ها و اتاق های جلسه را تمیز کنند.

 

راننده خدمات تحویل - 17.68 دلار در ساعت. اگر نوجوان شما گواهینامه  شغل های پولساز برای نوجوانان رانندگی داشته باشد، می تواند سفارشات مشتریان را برای فست فودها و رستوران ها تحویل دهد.

 

Landscaper - 16.77 دلار در ساعت. آنها باید بتوانند پرچین ها، چمن زنی، آبیاری گیاهان و مرزهای علف های هرز را اصلاح کنند.

 

در نوجوانی شغل تابستانی پیدا کنید

در حالی که تعطیلات تابستانی اغلب زمان خوبی برای استراحت و تفریح با دوستان است، اما برای کسب پول اضافی و کسب تجربه کاری ارزشمند نیز عالی است. در اینجا چند راه برای کسب درآمد نوجوانان در تابستان وجود دارد:

 

 

 

کمپ تابستانی

 

اگر نوجوان شما ایده کار با کودکان را دوست دارد، می تواند تابستان خود را شغل های پولساز برای نوجوانان  با کار در یک کمپ تابستانی بگذراند. انواع مختلفی از کمپ های تابستانی وجود دارد، از کمپ های ورزشی گرفته تا مدارس تابستانی، و آنها اغلب به دنبال مربیان، کارکنان اداری، معلمان، رهبران فعالیت ها و کمک کنندگان هستند.

 

 

 

پارک های موضوعی

 

اگر می‌خواهند تابستان خود را در فضای باز بگذرانند و به مردم کمک کنند تا اوقات خوبی داشته باشند، ممکن است بخواهند در یک پارک موضوعی شغلی پیدا کنند. معمولاً نقش‌های زیادی وجود دارد: نظافت شغل های پولساز برای نوجوانان ، عکاسی، فروش غذا و نوشیدنی، خدمات مشتری، دستیاران خرده‌فروشی و خدمه سواری. بنابراین، چیزی برای همه سنین، علایق و مهارت‌های مختلف.

 

 

 

جشنواره های تابستانی

 

بین ژوئن و سپتامبر، جشنواره های زیادی در سراسر ایالات متحده برگزا شغل های پولساز برای نوجوانان ر می شود که فرصت های شغلی مختلفی را برای نوجوانان مسن تر ارائه می دهد. برخی از مشاغل موجود عبارتند از فروش غذا، نوشیدنی و کالا، مباشرت و امنیت. در حالی که آنها ورود رایگان به جشنواره را دریافت می کنند، برخی از آنها شامل محل اقامت نیز می شوند.

 

 

 

باغبانی

 

تابستان زمان ایده آلی برای انجام برخی کارهای باغبانی با درآمد است، از چمن زنی و علف های هرز گرفته تا بریدن پرچین ها. آن‌ها می‌توانند با پرسیدن از همسایه‌ها شروع کنند که آیا در باغ به کمک نیاز د شغل های پولساز برای نوجوانان ارند یا با شرکت‌های محوطه‌سازی محلی تماس بگیرند و بپرسند که آیا در تابستان آموزشگاه آنلاین به دنبال کمک پولی اضافی هستند یا خیر.

 

 

 

داوری یا داوری

 

لیگ های تفریحی و لیگ های کوچک برای بازی ها به داور و داور نیاز دار شغل های پولساز برای نوجوانان ند. طرفداران ورزش می توانند با یک شغل پاره وقت درگیر شوند و برای خدمات خود پول بیشتری کسب کنند.

 

 

 

نجات غریق

 

هر استخر جامعه نیاز به نجات غریق در حال انجام وظیفه دارد تا مطمئن شود که همه در امان هستند. نجات غریق می تواند یک شغل عالی برای نوجوانانی باشد که عاشق شنا هستند و در عین حال گوا شغل های پولساز برای نوجوانان هینامه ها و آموزش های ارزشمندی را کسب می کنند.

 

 

 

کارمند سینما

 

کار در سینما اغلب با مزایای عالی مانند بلیط رایگان فیلم و تمام ذرت بو  شغل های پولساز برای نوجوانان داده ای که می توانید بخورید همراه است، اما همچنین مهارت های شغلی ارزشمندی را به نوجوانانی که تازه وارد نیروی کار می شوند آموزش می دهد. از سینمای محلی خود پرس و جو کنید تا ببینید آیا آنها در حال استخدام هستند یا خیر.

 

 

 

کار در شهربازی

 

اگر در نزدیکی یک شهربازی زندگی می کنید، راه های زیادی برای کسب درآمد در دوران نوجوانی وجود دارد. مشاغل فروش غذا و نوشیدنی، اجناس یا شرکت در سواری‌ها همگی گزینه‌های عالی برای نوجوانان هستند.

 

 

 

کوله بر خواربارفروشی

 

در حالی که هر شهری دارای شهربازی نیست، همیشه فروشگاه ها شغل های پولساز برای نوجوانان ی مواد غذایی به دنبال استخدام کارگران خوب هستند. نوجوان شما می‌تواند مهارت‌های خدمات مشتری و اخلاق کاری خوب را بیاموزد که مواد غذایی و قفسه‌های جوراب‌های ساق بلند را در بسته‌بندی کند.

 

 

 

کارمند بستنی فروشی

 

نوجوان خود را تشویق کنید که در بستنی فروشی محلی شما درخواست بدهد. پوزیشن های تابستانی فصلی معمولاً برای نوجوانان در دسترس است و آنها علاوه بر دستمزد شیرین، عاشق بستنی رایگان نیز هستند.

 

 

 

نگهداری زمین های گلف

 

زمین های گلف همچنین نوجوانان را برای کمک به اطراف زمین و محدوده رانندگی استخدام می کنند. نوجوانان می توانند بابت توپ زدن، چمن زنی یا کمک در فروشگاه حرفه ای پول دریافت کنند.

 

 

 

کار پذیرش

 

بسیاری از کسب و کارها و دفاتر نیز نوجوانان را برای کمک به کارهای اداری مانند ایمیل و پرونده سازی استخدام می کنند. اگر نوجوان شما با کامپیوتر و سازماندهی خوب است، موقعیت پذیرش ممکن است برای شروع کار عالی باشد.

 

 

 

فروش گاراژ برگزار کنید

 

فروش گاراژ را برای راه‌های آسان برای کسب درآمد در دوران نوجوانی بدون داشتن شغل معمولی در نظر بگیرید. نوجوانان می توانند وسایل قدیمی خود را جمع آوری کنند و به پاکسازی فضاهای ذخیره شغل های پولساز برای نوجوانان  سازی کمک کنند تا فروش خود را جمع کنند.

 

 

 

کارمند مغازه گل فروشی

 

گلفروشان اغلب نوجوانان را برای کمک در فصول شلوغ یا سفارشات رویدادهای بزرگ استخدام می کنند. یک مغازه گل فروشی می تواند مکانی فوق العاده برای کار باشد و خلاقیت نوجوان شما را در حین کسب درآمد الهام بخشد.

 

 

 

باریستا

 

کافی شاپ ها و کافه ها یک شغل عالی برای نوجوانان هستند و می توانند راه موثری برای کسب درآمد در حین یادگیری نحوه کار در محیطی سریع باشند. پاداش: آنها می دانند چگونه یک فنجان قهوه عالی درست کنند.

 

 

 

سرور یا میزبان رستوران

 

رستوران ها نیز به طور مرتب نوجوانان را استخدام می کنند. موقعیت میزبان یا سرور یک فرصت عالی برای نوجوانان است که بتوانند حقوق خود را دریافت کنند. از آنجایی که رستوران‌ها بسیار فراوان هستند، مکان بسیار خوبی برای شروع کار برای نوجوانان بدون توجه به اینکه کجا زندگی می‌کنید هستند.

 

 

 

کار خرده فروشی

 

اگر نوجوان شما ترجیح می دهد به جای غذا Money making jobs for teenagers و نوشیدنی با لباس و محصولات کار کند، می تواند کار خرده فروشی را در نظر بگیرد. بسیاری از فروشگاه ها موقعیت های فصلی یا ساعات محدودی را برای تحصیل ارائه می دهند

  • ۰۲/۰۹/۳۰
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی