نحوه استفاده از این کتاب
به دنیای شگفت انگیز Scratch خوش آمدید!
این کتاب تعدادی از پروژه های بزرگی را که سایت اسکرچ می توانید بسازید به شما نشان می دهد
با Scratch، و به شما مهارت ها و دانش مورد نیاز را می دهد
برای شروع طراحی پروژه های خود
کتاب به گونه ای نوشته شده است که هر سایت اسکرچ فصل به شما آموزش می دهد
چیزی جدید است، و بر اساس فصل های قبلی است. برای آن
به همین دلیل، بهترین راه برای استفاده از این کتاب، کار کردن با آن است
فصل ها به ترتیب درست
با این حال، با خیال راحت آزمایش کنید: چیزهای زیادی وجود دارد
شما می توانید برای سفارشی سازی و بهبود سایت اسکرچنمونه های این کتاب انجام دهید،
و این بخش بزرگی از چیزی است که Scratch در مورد آن است.
اگر در مورد چیزی که هنوز پوشش داده نشده است به مشاوره نیاز دارید، یا
میخواهید چیزی را که قبلا خواندهاید اصلاح کنید، به فهرست مراجعه کنید
برای اطلاعات بیشتر.
آنچه در فروشگاه وجود دارد این است: • در فصل 1، سایت اسکرچ اصول اولیه Scratch را خواهید آموخت. جن هستند
اشیایی که می توانید در بازی های خود استفاده کنید و گربه را ملاقات خواهید کرد
sprite اینجا در اولین برنامه شما به یک پیاده روی سریع می رود.
• در فصل 2، یاد خواهید گرفت که چگونه با Scratch ترسیم کنید
حرکت ارواح در اطراف استیج، و نحوه ساختن قطعات از خود
تکرار برنامه پروژه نهایی برنامه هنری سایت اسکرچ رنگین کمان است
نقاش، که یک خط رنگارنگ پشت موس شما باقی می گذارد.
• در فصل 3، Spiral Rider اولین بازی شماست. یاد خواهید گرفت
چگونه می توان کنترل یک اسپرایت را با صفحه کلید فعال کرد و چگونه تشخیص داد
وقتی شخصیت بازیکن چیز دیگری را لمس می کند، سایت اسکرچ و شما این کار را خواهید کرد
کشف نحوه به خاطر سپردن اطلاعات در یک برنامه
• در فصل 4، بازی Dodgeball به شما نشان می دهد که چگونه یک a را بسازید
بازی با تعداد زیادی جن در یک زمان حرکت می کنند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه
Sprites خود را طراحی کنید، چگونه آنها را در Scratch 2.0 شبیه سازی کنید،
چگونه اعداد تصادفی درست کنیم و چگونه امتیاز را حفظ کنیم.
• در فصل 5، شما می توانید گروه کر کیهانی را رهبری کنید. شما
نحوه استفاده از صداهای ضبط شده و نت همینجا سایت اسکرچ های موسیقی، نحوه دریافت را ببینید
یک اسپرایت برای کنترل دیگری، و نحوه ساخت صفحه عنوان.
20 نحوه استفاده از این کتاب
... ادامه • در فصل 6، Quiz Break مهارت های ریاضی بازیکنان را در برابر
ساعت. نحوه استفاده از تایمر، نحوه استفاده از آن را یاد خواهید گرفت
عملگرهای ریاضی و نحوه اتصال متن به یکدیگر.
• در فصل 7 بازی Hangman نحوه استفاده را به شما آموزش می دهد
لیست ها در Scratch، نحوه درخواست اطلاعات از بازیکن، نحوه درخواست
ساختار برنامه های پیچیده و نحوه نوشتن در استیج.
• در فصل 8، یک بازی آرکید ایجاد می کنید و یاد می گیرید که چگونه
برای ساختن یک آتش جن روی دیگری، و چگونه خاص کردن
افکت هایی که در بازی خود بگنجانید.
• در فصل 9، نحوه استفاده از Scratch را یاد خواهید گرفت
وب کم، میکروفون و افزونه PicoBoard که
چندین سنسور را در یک دستگاه سازگار با سایت اسکرچ خراش ترکیب می کند. فلپ
دستان خود را روی صفحه نمایش برای تکان دادن خفاش ها و استفاده از خود
Picoboard برای کنترل پرواز شبانه یک جادوگر. شما نیز خواهید دید
چگونه یک چراغ متصل به Raspberry Pi را کنترل کنیم
خراش.
• فصل 10 شامل هفت برنامه کوتاه است که می توانید
آزمایش کنید و سفارشی کنید، از جمله بازیهای فروشگاه
گربه، ماز شیدایی، عکس سافاری و پیشرفت.
• فصل 11 به شما توصیه هایی در مورد ایجاد برنامه های خود می دهد،
و منابعی که می توانید برای کمک به شروع کار استفاده کنید.
دانلود نمونه ها
بهترین راه برای استفاده از این کتاب این است که راه خود را از طریق آن کار کنید
فصلها را به ترتیب، ایجاد مثالها در Scratch siteحین رفتن. یاد خواهید گرفت.
- ۰۲/۱۱/۰۲