یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

زبان برنامه نویسی اسکرچ چگونه کار می کند؟

برای کسانی که می خواهند برنامه نویسی را به روشی ساده یاد دانلود اسکرچ برای ویندوز 8  بگیرند، Scratch راه حل ایده آلی است. این آموزش Scratch به شما توضیح می دهد که این پروژه دقیقا از چه چیزی تشکیل شده و چگونه کار می کند، که در درجه اول برای کارآموزان برنامه نویسی جوان در نظر گرفته شده است.

 

خلاصه

ویژگی برنامه نویسی با Scratch چیست؟

آموزش اسکرچ: برنامه نویسی را با اسکرچ کشف کنید

برنامه نویسی با اسکرچ چه ویژگی منحصر به فردی دارد؟

برنامه نویسی Scratch مبتنی بر یک رابط گرافیکی است که نیاز به نحو دانلود اسکرچ برای ویندوز 8  و کدنویسی پیچیده را از بین می برد. هدف اصلی کمک به مبتدیانی است که می خواهند برنامه نویسی یاد بگیرند. به همین دلیل است که Scratch بیشتر بر روی عملکرد تمرکز می کند تا تعداد زیادی ویژگی. با وجود این محدودیت‌ها، Scratch از ویژگی‌های اصلی پارادایم‌های برنامه‌نویسی بهره می‌برد که در زیر به شما ارائه می‌کنیم. ویژگی های این زبان برنامه نویسی عبارتند از:

 

ویژوال: هر شیء Scratch با یک عنصر گرافیکی نشان داده می شود. برای مثال، دستورات برنامه‌نویسی با بلوک‌هایی نشان داده می‌شوند که می‌توان آن‌ها را به راحتی با کشیدن و رها کردن با یکدیگر جمع کرد.

شی گرا: برنامه نویسی Scratch از کلاس ها یا روابط ارثی استفاده  دانلود اسکرچ برای ویندوز 8 نمی کند. Scratch با کپسوله‌سازی داده‌ها (دسترسی کنترل‌شده به داده‌ها با استفاده از رابط‌های تعریف‌شده) و چندشکلی آن (اشیاء می‌توانند به تایپ‌های مختلف پاسخ دهند)، ویژگی‌های یک زبان برنامه‌نویسی شی‌گرا را نیز دارد.

Imperative: تعداد معینی از اسکریپت هایی که با Scratch در دسترس شما قرار می گیرند به الگوی ضروری برنامه نویسی پاسخ می دهند. توالی دستورات ترتیبی را که اقدامات باید انجام شود را تعیین می کند.

نتیجه گرا: هر اسکریپتی که در یک پروژه Scratch استفاده می کنید به  دانلود اسکرچ برای ویندوز 8 محض اینکه رویداد در بلوک هدر خود راه اندازی شود شروع می شود. با استفاده از بلوک «منتظر تا»، راه‌اندازی یک پروژه را مشروط به وقوع یک شرایط یا رویداد خاص می‌کنید.

برنامه نویسی اکشن موازی: Scratch از اسکریپت هایی پشتیبانی می کند که از ابتدا به صورت موازی اجرا می شوند، به این معنی که می توان چندین قسمت از برنامه را به طور مستقل برنامه ریزی کرد  دانلود اسکرچ برای ویندوز 8 و آنها را به صورت موازی اجرا کرد.

آموزش اسکرچ: کشف برنامه نویسی با اسکرچ

مثل همه زمینه ها، تمرین شما را آهنگر می کند! و حتی اگر پروژه برنامه نویسی Scratch شامل نقاط ورودی بسیار کمتری نسبت به زبان های برنامه نویسی سنتی است، برای آشنایی با رابط برنامه نویسی روی مقداری زمان برای آشنایی حساب کنید. در این آموزش اسکرچ، همه چیزهایی که در مورد برنامه نویسی اسکرچ  دانلود اسکرچ برای ویندوز 8 باید بدانید را توضیح می دهیم.

 

  توجه داشته باشید

اگر هدف شما آشنایی کودکان با برنامه نویسی اسکرچ است همینجا ، توصیه می شود ابتدا با این پلتفرم متن باز آشنا شوید. هرچه این زبان و رابط گرافیکی آن را بهتر درک کنید، بیشتر می توانید از زبان آموزان جوان در فرآیند آنها حمایت کنید. برای اینکه بدانید بچه‌ها چگونه می‌توانند در حین تفریح ​​برنامه‌نویسی کنند، مقاله ما را در مورد برنامه‌نویسی برای بچه‌ها بررسی کنید.

 

رابط کاربری

به محض اینکه یک حساب کاربری ایجاد کردید و نمایه خود را ذخیره دانلود اسکرچ برای ویندوز 8  کردید، گزینه های مختلف قابل دسترسی را در نوار منو، در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. اگر برای مثال روی نمایه (تصویر کوچک و نام حساب) کلیک کنید، می توانید نمایه خود را مدیریت کنید، آدرس خود را ذخیره کنید، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را تغییر دهید و به نمای کلی پروژه های فعال ("پروژه های من") دسترسی داشته باشید. "). همچنین در این منو است که می توانید از سیستم خارج شوید:

 

Learn Scratch: منوی سریع برای نمایه، حساب کاربری و پروژه ها

در کنار دکمه Profile دو دکمه دیگر وجود دارد که با آنها می توانید پروژه های خود (نماد پوشه) و پیام های دریافتی (نماد پاکت) خود را باز کنید.

در پشت منوهای زیر عملکردهای زیر را پنهان کنید:

 

ایجاد: بخش مرکزی پروژه Web Scratch صفحه ایجاد و ویرایش است که با کلیک بر روی برگه "ایجاد" به آن دسترسی پیدا می کنید. با استفاده از این ویرایشگر اینترنتی، می توانید تمام برنامه های Scratch خود را مستقیماً در مرورگر خود برنامه ریزی کنید.

کاوش: این ویژگی به شما امکان می دهد به پروژه های دیگر کاربران دسترسی داشته باشید. شما نه تنها می توانید این پروژه ها را کشف و مشاهده کنید، بلکه می توانید کل برنامه نویسی آنها را نیز بررسی کنید. یک "استودیو" همه پروژه های یک نوع را گرد هم می آورد.

ایده‌ها: صفحه «ایده‌ها» به شما امکان دسترسی به آموزش‌ها و راهنمای فعالیت‌های مختلف را می‌دهد که برای انجام پروژه‌هایتان و به‌طور دقیق‌تر برای ایده‌یابی برای شما بسیار مفید خواهد بود. همچنین پیوندی در این صفحه برای دانلود برنامه Scratch (ویندوز، macOS، ChromeOS، Android) خواهید داشت. این برنامه به  Download Scratch for Windows 8شما امکان می دهد پروژه های Scratch را توسعه دهید حتی اگر

  • ۰۲/۱۱/۰۷
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی