یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

واحد درس Scratch Jr کودکان را در مرحله کلیدی آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  1 با اصول کدنویسی با استفاده از نرم افزار Scratch Jr مناسب سن آشنا می کند. نسخه قابل دسترس تر برنامه نویسی اسکرچ محبوب و برای سنین 5 تا 7 سال، Scratch Jr به عنوان یک برنامه رایگان برای تبلت های اپل، آمازون و اندروید در دسترس است. این پلتفرم درک اولیه الگوریتم ها و نحوه ایجاد دستورالعمل های دقیق برای برنامه های کاری بصری را تشویق می کند. شروع به ایجاد حس ایجاد، اشکال زدایی و استدلال منطقی می کند که برای برنامه نویسی بیشتر در KS2 لازم است.

 

 

اگر آنچه را که در اینجا می بینید دوست دارید، ممکن است آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  بخواهید برخی از درس های دیگر مهارت های سایبری ما را نیز بررسی کنید.

 

چگونه باید از این درس های Scratch Jr استفاده کنم؟

این بسته‌های درس و واحد Scratch Jr برای کمک به شما برای ارائه یک‌بار یا مجموعه‌ای از درس‌های کدنویسی برای کودکان دبستانی عالی هستند. این واحد، کودکان را با اصول کدنویسی با استفاده از نرم افزار Scratch Jr مناسب سن، که نسخه قابل دسترس تری از برنامه محبوب Scratch Programming است، آشنا می کند.

 

این پلتفرم درک پایه ای از الگوریتم ها و نحوه ایجاد دستو آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور رالعمل های دقیق برای برنامه های کاری بصری را تشویق می کند. همچنین شروع به ایجاد حس ایجاد، اشکال زدایی و استدلال منطقی می کند که برای کار برنامه نویسی پیشرفته تر مورد نیاز است. علاوه بر این، اگر نگران بودید که این گران به نظر برسد، خوشحال خواهید شد که بدانید Scratch Jr به عنوان یک برنامه رایگان برای تبلت های اپل، آمازون و اندروید در دسترس است.

 

برای منابع بیشتری مانند این، ممکن است بخواهید یک درس گرافیک کامپیوتری را امتحان کنید.

 

این درس های Scratch Jr شامل چه چیزهایی است؟

اگرچه ممکن است محتوای هر درس Scratch Jr متفاوت باشد، یک بسته درس معمولی حاوی منابع زیر است:

 

نمای کلی واحد

کاربرگ های متمایز

طرح درس

راهنمای کاربر PlanI

شبکه های معیارهای موفقیت

راهنمایی بزرگسالان

فقط اگر در مورد یکی از منابع ما سؤالی دارید، چرا با آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  ما تماس نگیرید؟ تیم اختصاصی TwinklCares ما همیشه آماده کمک است. یا، اگر فکر می‌کنید روشی جدید و مبتکرانه برای استفاده از یکی از مواد آموزشی ما پیدا کرده‌اید، پس چرا آن را با استفاده از بخش نظرات در آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  صفحات منابع ما با دیگران به اشتراک نمی‌گذارید؟ توصیه‌ها و بینش‌های شما ممکن است به دیگرانی که تدریس می‌کنند کمک کند.

 

علاوه بر بسته‌های درس و واحد ما، مطالب ارزیابی و نمایش را نیز خواهید یافت تا به شما در ارزیابی و تقویت تلاش‌های آموزشی خود کمک کند.

 

Scratch Jr چگونه کار می کند؟

Scratch Jr یک زبان برنامه نویسی سطح پایه است که برای کمک به کودکان کوچکتر (بین پنج تا هفت ساله) در ساخت داستان ها و بازی های تعاملی خود طراحی شده است.

 

این پلتفرم برنامه نویسی را با استفاده از بلوک های برنامه نویسی رنگارنگ برای تجزیه زبان به تکه های قابل هضم آسان می کند. علاوه بر این، اغلب گفته می‌شود که گرافیک‌های Scratch Jr مناسب‌تر برای کودکان هستند و طیف وسیعی از شخصیت‌ها و پس‌زمینه‌های رنگارنگ در دسترس هستند. اگر همه اینها کافی نبود، ممکن است برای شما جالب باشد که Scratch Jr به طور خاص برای استفاده با پیشخوان ها طراحی شده است، بنابراین آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  نیازی نیست که توانایی خواندن کلاس یا فرزند شما مانعی برای کدنویسی باشد.

 

اگر چیز دیگری وجود دارد که مایلید در مورد Scratch Jr بدانید، ممکن است تماشای ویدیوی زیر از کانال YouTube ما برای شما مفید باشد. این شامل برخی از نکات و ترفندهای برتر برای استفاده از Scratch Jr و همچنین برخی اطلاعات اولیه در مورد پلتفرم است:

 

 

ویدیوی بالا از یک منبع شخص ثالث است. ما هیچ مسئولیتی در قبال هر ویدیویی از منابع شخص ثالث نمی پذیریم. لطفاً اگر ویدیو دیگر کار نمی کند به ما اطلاع دهید.

برای کمک به هماهنگی تدریس خود، چرا این مروری

Scratch junior software training  بر برنامه ریزی PDF Scratch Lessons را امتحان نکنید؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی