یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

 علاقه‌مند به تبدیل شدن به توسعه‌دهندگان وب  آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان حرفه‌ای، کلاس‌های Codecademy نحوه ساخت یک وب‌سایت و تعداد زیادی از زبان‌های برنامه‌نویسی مرتبط، از جمله HTML و CSS، Ruby on Rails، Python، JavaScript، jQuery، SQL، PHP و غیره را پوشش می‌دهند.

 

دسترسی عمومی به دوره های Codecademy رایگان است. آهنگ PRO پولی یک برنامه یادگیری شخصی، آزمون‌ها، پروژه‌ها و دسترسی به مشاوران زنده را اضافه می‌کند. برای بچه ها و نوجوانانی که رویای شغلی در برنامه نویسی دارند، پروژه نهایی در مسیر PRO پولی نحوه ساخت یک نمونه کار آنلاین  آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان حرفه ای را پوشش می دهد.

 

Codewars یک وب سایت برنامه نویسی برای کودکان  آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان و نوجوانانی است که رقابت را دوست دارند. در Codewars، مهارت‌های خود را با آموزش با دیگر کدنویسان بهبود می‌بخشید. کدنویس ها با تکمیل چالش های کدنویسی در CoffeeScript، JavaScript، Python، Ruby، Java، Clojure، Haskell یا C# (Csharp) به دنبال تسلط هستند.

 

در رویکردی مبتنی بر تمرین هنرهای رزمی ژاپنی کاتا، اولین قدم در Codewars انتخاب زبان و اثبات مهارت های خود است. کدنویس بر اساس این چالش اولیه رتبه بندی می شود و به آن چالش داده می شود. چالش ها به تدریج سخت تر می شوند. Coder برای هر چالشی که با موفقیت انجام می دهد، امتیاز Honor به دست می آورد.

 

هنگامی که یک چالش با موفقیت انجام شد، کدنویس آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان به راه حل های کدنویس های دیگری که همان چالش را تکمیل کرده اند دسترسی دارد. با یادگیری رویکردهای افراد دیگر، کدگذار بینش جدیدی در مورد نحوه عملکرد کد به دست می آورد.

 

این یک رویکرد منحصر به فرد و سرگرم کننده برای یادگیری  آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان و تمرین مهارت های کدنویسی است. این به ویژه می تواند به کودکان و نوجوانانی که در تلاش برای تسلط بر زبان یا گسترش دانش خود در مورد زبان های تازه آموخته شده هستند کمک کند.

 

12. آکادمی خان

آکادمی خانه، وب سایت برنامه نویسی برای کودکان

سن: 13+

مجانی

 

آکادمی خان محتوا و منابعی را که توسط متخصصان ایجاد شده است را برای دوره های آنلاین و تمرین رایگان ارائه می دهد. در برنامه نویسی کامپیوتر خان آکادمی کلاس هایی برای یادگیری آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان   جاوا اسکریپت، پردازش JS، HTML & CSS، HTML & JavaScript و SQL دارد.

 

هر یک از این درس ها مقدمه ای جامع با هدف ایجاد پایه ای برای مهارت های سطح حرفه ای ارائه می دهد. همچنین بخشی به نام "ملاقات با حرفه ای" وجود دارد که شامل مصاحبه با 11 برنامه نویس کامپیوتر از سراسر جهان است که در صنایع مختلف مشغول به کار هستند.

 

به طور معمول آکادمی خان دوره های خود را از طریق ویدئوآموزش برنامه نویسی برای نوجوانان  ارائه می کند، اما برای دوره های برنامه نویسی خود، از "گفتگو" استفاده می کنند که تعاملی تر از یک ویدیوی معمولی است. دانش‌آموز می‌تواند ویدیو را مکث کند و با کد فهرست‌شده روی صفحه «بازی» کند. گفتگوها با چالش ها و پروژه های کدگذاری گام به گام دنبال می شوند. هر دو به عنوان تمرین کدنویسی طراحی شده اند. در نهایت، یک منطقه برنامه های اجتماعی (به عنوان مثال، انجمن آنلاین) وجود دارد که دانش آموزان می توانند پروژه ها را به اشتراک بگذارند، نظرات خود را بگذارند و سؤال بپرسند.

 

دوره‌های برنامه‌نویسی کامپیوتر برای دانش‌آموزان دبیرستانی و بزرگسالان مناسب‌تر است، اما یک دانش‌آموز با فن‌آوری احتمالاً می‌تواند با برخی راهنمایی‌ها از طریق آنها کار کند.

 

13. کرانچزیلا

لوگوی هیولا کرانچزیلا

سن: 13+

مجانی.

 

Crunchzilla دارای دو بازی است که برای نوجوانان طراحی شده است، Code Maven و Game Maven. آنها آموزش های تعاملی هستند که در آن بچه ها می توانند با کد بازی کنند، آزمایش کنند، بسازند و یاد بگیرند.

 

Code Maven برای سنین 13 سال به بالا است و  آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان جاوا اسکریپت را با مشکلات تمرینی و توضیحات عمیق آموزش می دهد. بازی Maven برای بزرگسالان و نوجوانان مسن‌تر است که تجربه برنامه‌نویسی دارند. Game Maven یک آموزش گام به گام برای نوشتن سه بازی ویدیویی مختلف است.

 

Code Maven و Game Maven هر دو آموزش های برنامه نویسی تعاملی با استفاده از کد زنده هستند. نوجوانان گام به گام گرافیک های سرگرم کننده، انیمیشن ها و حتی فراکتال ها و بازی های ساده را یاد می گیرند. آنها آموزش های همه جانبه با تمرکز بر عمل بیش از توضیح هستند. نوجوانان بلافاصله با کد می سازند و با کدنویسی در مورد کدنویسی یاد می گیرند.

 

توصیه می شود: کلاس های جاوا اسکریپت برای کودکان و نوجوانان

 

وب سایت کدنویسی برای کودکان در کلاس

وب سایت های کدنویسی پولی برای کودکان

وب سایت های مدارس ابتدایی (سنین 8 تا 10 سال)

14. کد میمون

کد میمون، وب سایت برنامه نویسی برای کودکان

سن: 9+

هزینه: حق اشتراک سالانه

 

Code Monkey یک وب سایت برنامه نویسی است که به بچه ها کدنویسی را از طریق بازی های آنلاین سرگرم کننده آموزش می دهد. کودکان با هدف کمک به میمون در جمع آوری موز کد می نویسند. بازیکن از طریق یک سری چالش کار می کند و در نهایت مهارت های کدنویسی را توسعه می دهد تا بتواند بازی خود را بسازد.

 

در نهایت، بچه‌ها می‌توانند با یک ویرایشگر متنی کد بنویسند و CoffeeScript را یاد بگیرند، زبانی که از نحوی شبیه به انگلیسی استفاده می‌کند اما به جاوا اسکریپت کامپایل می‌شود. داستان آنها تمام مفاهیم مهم کدگذاری مانند منطق، حلقه ها، جهت، توالی و الگوریتم ها را پوشش می دهد.

 

Code Monkey با در نظر گرفتن دانش آموزان کلاس اول و دوم ساخته شده است، اما آنها همچنین در برنامه Code Monkey Jr به بچه های کوچکتر آموزش می دهند. برای بازی نیازی به دانلود اپلیکیشن ندارید و نیازی به تجربه کدنویسی نیست. اگر کودک شما عاشق یک داستان خوب است، با کد میمون شروع کنید.

 

15. کدپذیر

Kodable، وب سایت های برنامه نویسی برای کودکان

سن: 4-11

هزینه: حق اشتراک ماهانه

 

Kodable اصول علوم کامپیوتر را از طریق Programming training for teenagers  درس های خودگردان و دوستانه برای بچه ها آموزش می دهد

  • ۰۲/۱۲/۱۳
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی