یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

کودکان با سرعت‌های متفاوتی رشد می‌کنند، بنابراین  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران هیچ راهی برای آموزش برنامه‌نویسی به کودکان 6 تا 12 ساله وجود ندارد. برخی از کودکان در شش سالگی آماده هستند، برخی دیگر تا سن 10 یا 11 سالگی آماده نیستند. و فراموش نکنید که یادگیری برنامه‌نویسی فقط آموزش نیست. فرزندان شما چگونه از کد استفاده کنند. این همچنین در مورد کمک به آنها برای درک نحوه کار  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران رایانه ها و نحوه تفکر منطقی است - مهارت هایی که در آینده شغلی اهمیت فزاینده ای پیدا می کنند. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند آموزش برنامه نویسی را به کودکان 6 تا 12 ساله (و کوچکتر با رویکرد صحیح) شروع کنید.

 

آموزش کدنویسی به بچه ها می تواند مجموعه مهارت کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  های ارزشمندی را به آنها بدهد که می توانند در طول زندگی از آن استفاده کنند. چنین کلاس هایی همچنین به دانش آموزان کمک می کند تا نحوه تفکر انتقادی و حل مسائل را بیاموزند.

 

و، می تواند بسیار سرگرم کننده باشد! زبان های برنامه نویسی مانند Scratch با استفاده از بلوک های گرافیکی به جای خطوط متن، این فرآیند را آسان می کنند.

 

2) بهترین راه برای شروع

اگر به دنبال آموزش برنامه نویسی به کودکان خود هستید، کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  باید چند نکته را در نظر داشته باشید. اول، مهم است که زبانی را پیدا کنید که برای گروه سنی آنها مناسب باشد.

 

دوم، باید مطمئن شوید که درس ها جذاب و تعاملی هستند. سوم، باید روی کاربردهای عملی مفاهیمی که آموزش داده می شود تمرکز کنید. چهارم، از استفاده از گرافیک و تصاویر نترسید. پنجم، از مثال های عینی استفاده کنید. ششم، فعالیت‌ها و تمرین‌ها را بگنجانید. و در نهایت، مطمئن شوید که بازخورد زیادی ارائه می دهید.

 

3) آنها را با این 5 اصل شروع کنید

       اصول اولیه کامپیوتر و نحوه کار آنها را به آنها آموزش دهید. کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  این به آنها پایه ای برای درک نحوه عملکرد برنامه نویسی می دهد.

       با یک زبان برنامه نویسی بصری مانند Scratch شروع کنید. این به آنها کمک می کند تا مفاهیم را بدون گرفتار شدن در نحو درک کنند.

       به آنها فرصت های زیادی برای آزمایش و بازی بدهید. آنها را تشویق کنید که چیزها را بشکنند و ببینند چه اتفاقی می افتد.

       به آنها کمک کنید تا بفهمند چگونه برنامه های خود را اشکال زدایی کنند. این یک مهارت ضروری برای هر برنامه نویسی است.

       آنها را با پروژه های سرگرم کننده ای که در دسترس آنها هستند اما همچنان چالش برانگیز هستند، به چالش بکشید. این به آنها کمک می کند تا با انگیزه و درگیر در فرآیند یادگیری بمانند.

4) آنها را با Scratch راه اندازی کنید

یکی از راه های علاقه مند کردن بچه ها به برنامه نویسی این است  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران که به آنها تمرین های تمرینی با ویراستاران آنلاین بدهید. این به آنها کمک می کند تا ببینند چگونه می توان از کدنویسی برای ایجاد چیزهایی که به آنها علاقه دارند استفاده کرد.

 

5) از آنها بخواهید خودشان کتاب بخوانند

مطمئن شوید که تعداد زیادی کتاب مختلف برای انتخاب دارند. تنوع کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  بسیار مهم است، زیرا اگر همیشه همان سبک یا سبک را بخوانند ممکن است به سرعت خسته شوند.

 

آنها را تشویق کنید تا برای شما یا با خواهر و برادر یا دوستان خود با صدای بلند بخوانند. این به آنها کمک می کند تا مهارت های روان خواندن و درک مطلب را تمرین کنند.

 

بگذارید کتاب‌هایشان را انتخاب کنند، اما در صورت نیاز برای ارائه راهنمایی در دسترس باشند. می توانید به آنها کمک کنید کتاب هایی را پیدا کنند که در سطح آنها هستند و به آنها علاقه مند هستند. درباره کتاب‌هایی که می‌خوانند صحبت کنید، سؤال بپرسید، و در مورد هر واژه جدید واژگانی که به سراغشان می‌آیند، بحث کنید.

 

6) به آنها تمرینات تمرینی با ویراستاران آنلاین بدهید

یک راه عالی برای علاقه مند کردن بچه ها به برنامه نویسی این است که به آنها تمرین های تمرینی با ویرایشگران آنلاین بدهید. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا ببینند چگونه می‌توان از کدنویسی برای ایجاد چیزهایی که به آن‌ها علاقه دارند استفاده کرد و به اصول اولیه کدنویسی پی برد.

 

۷) با اختصاص دادن زمانی هر روز آنها را تشویق کنید

مهم است که هر روز زمانی را به کودک خود اختصاص دهی کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران د تا مهارت های برنامه نویسی خود را تمرین کند. این به آنها کمک می کند تا با انگیزه و درگیر با مواد باشند. به علاوه، به شما زمان می‌دهد تا با فرزندتان ارتباط برقرار کنید و پیشرفت او را از نزدیک ببینید.

 

8) بیرون بروید و خودتان الهام بگیرید!

به عنوان والدین، می توانید با آموزش برنامه نویسی در سنین پایین، پایه موفقیت آینده فرزندتان را تنظیم کنید.

 

9) بازی خود را اختراع کنید.

آموزش برنامه نویسی به بچه ها می تواند یک تجربه سرگرم کننده و مفید باشد. اولین قدم این است که تصمیم بگیرید بازی باید چگونه باشد، بازیکن باید چه کاری انجام دهد و برای انجام هر کار چند امتیاز کسب می کند. مرحله بعدی این است که کدی را ایجاد کنید که بازی را قبل از تایپ در رایانه روی کاغذ کار کند.

 

نتیجه

برنامه نویسی حتی برای بزرگسالان یک کار بسیار سخت است. توضیح مفهوم برنامه نویسی ممکن است دشوار باشد، و یادگیری هر زبان برنامه نویسی به کار و زمان زیادی نیاز دارد، نه اینکه به صبر و شکیبایی اشاره کنیم. با این حال، اگر بچه‌هایی دارید که مشتاق یادگیری نحوه کدنویسی و یادگیری بیشتر در مورد Children's programming class in Tehran  علوم کامپیوتر هستند، جنبه‌های خاصی وجود دارد که باید هنگام آموزش اصول برنامه‌نویسی به آنها توجه کنید.

 

 

  • ۰۲/۱۲/۱۴
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی