یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

ما به عنوان والدین چه کاری می توانیم انجام دهیم تا   آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده فرزندانمان را برای بسیاری از چالش های تحصیلی در مدرسه آماده کنیم و در عین حال آنها را برای یک شغل موفق آماده کنیم؟ یک پاسخ واضح است: کدنویسی – به خصوص یادگیری آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده پایتون برای کودکان. بیایید نگاهی به برنامه نویسی پایتون برای کودکان بیندازیم و ببینیم چگونه برنامه نویسی می تواند فرزند شما را از مصرف کننده به خالق تبدیل کند.

 

برنامه نویسی پایتون برای کودکان: چرا یک کودک باید پایتون یاد بگیرد؟

برنامه‌نویسی پایتون برای بچه‌ها مقدمه‌ای در دسترس و آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده لذت‌بخش برای کدنویسی ارائه می‌کند و پایه‌ای محکم برای یادگیری آینده فراهم می‌کند. سینتکس ساده و خوانایی پایتون درک آن را برای بچه ها آسان می کند و به آنها اجازه می دهد تا بر درک مفاهیم کلیدی برنامه نویسی تمرکز کنند. به عنوان یک زبان همه کاره، پایتون را می توان در زمینه های مختلفی مانند توسعه  آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده وب، تجزیه و تحلیل داده ها و توسعه بازی به کار برد و خلاقیت و کنجکاوی کودکان را برانگیخت. با یادگیری پایتون، بچه‌ها مهارت‌های ارزشمند حل مسئله و تفکر منطقی را که در رشته‌های مختلف قابل استفاده است، توسعه می‌دهند. علاوه بر این، تعامل با پایتون به بچه‌ها کمک می‌کند تا اعتماد به نفس و سواد دیجیتالی داشته  آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده باشند و به آنها قدرت می‌دهد تا در دنیای فناوری محور حرکت کنند. پایتون به عنوان یک زبان پرکاربرد و پرتقاضا، نقطه شروع محکمی برای بچه‌ها برای کشف دنیای کدنویسی و باز کردن فرصت‌های تحصیلی و حرفه‌ای متعدد است. یادگیری پایتون آسان است و راه های سرگرم کننده ای برای یادگیری پایتون وجود دارد (Tynker را بررسی کنید). برخی از برنامه‌ها کلاس‌های پایتون عالی را برای بچه‌ها ارائه می‌دهند، مانند BYJU’s Future School.

 

پایتون چیست؟

پایتون زبان برنامه نویسی مبتنی بر متن است که آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده توسط میلیون ها کدنویس حرفه ای در مکان هایی مانند گوگل، آی بی ام و حتی ناسا استفاده می شود!

 

رابین فردریش، مهندس ارشد پروژه اتحاد فضایی متحد، وظیفه یافتن راه بهتری برای مدیریت داده‌ها در مأموریت‌های شاتل ناسا را ​​بر عهده داشت و به سرعت متوجه شد که پایتون پاسخگوست. فردریش می‌گوید: «چیزها برای اولین بار کار می‌کنند. "هیچ زبان دیگری مانند پایتون این ویژگی را نشان نمی دهد."

 

 

به گفته Cuong Do، یک معمار نرم افزار در YouTube.com:

 

Python به اندازه کافی برای سایت ما سریع است و آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  به ما امکان می دهد ویژگی های قابل نگهداری را در زمان های بی سابقه و با حداقل توسعه دهندگان تولید کنیم.

 

به دلیل پایداری، ایمن بودن و انعطاف‌پذیر بودن، نحو ساده پایتون زبان ترجیحی متخصصان علوم داده در سراسر جهان است که بسیاری از آنها در حال توسعه برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی هستند. پایتون همچنین در برنامه های پردازش تصویر و طراحی گرافیکی برای نرم افزارهای تصویربرداری دو بعدی و انیمیشن های سه بعدی استفاده می شود.

 

اما چرا کودک من برای یادگیری پایتون انگیزه دارد؟ طبق وبلاگ UpGrad، "پایتون پایه بازی های محبوبی مانند Battlefield 2، Frets on Fire، World of Tanks، Toontown Online Disney، Vega Strike و Civilization-IV است." به اندازه کافی گفت؟ احتمالا، اما خیلی بیشتر است!

 

آیا یادگیری پایتون آسان است؟

این اولین زبان برنامه نویسی عالی است. قوانین آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  سینتکس پایتون به اندازه کافی ساده است که هر کسی بتواند آن را یاد بگیرد، حتی کدنویس های 9 یا 10 ساله.

 

Tynker یک کلاس انفرادی زنده عالی با معلم خصوصی برای سنین 12 سال به بالا ارائه می دهد که در آن بچه ها می توانند مسائل دنیای واقعی را در ریاضیات و علوم، بازی های طراحی و غیره حل کنند.

 

چرا یادگیری پایتون مهم است؟

استفاده در سراسر جهان در صنعت فناوری پیشرفته. در حالی که پایتون را می توان برای کارهای ساده استفاده کرد، میلیون ها برنامه نویس فعال هر روز با نوشتن پایتون امرار معاش می کنند.

 

دانشگاهیان، روزنامه نگاران داده و محققان نیز از پایتون استفاده می کنند. وزارت کار ایالات متحده رشد سریع‌تر از حد متوسط ​​را در استخدام تخمین می‌زند و پیش‌بینی می‌کند که طی 10 سال آینده بیش از نیم میلیون استخدام جدید در فناوری با حقوق فوق‌العاده وجود داشته باشد.

 

چرا یک کودک باید پایتون یاد بگیرد؟

هر چیزی را که تصور می کنید بسازید. می خواهید بازی بسازید؟ ایجاد یک وب سایت یا هنر دیجیتال جالب؟ مهم نیست که چه چیزی شما را در مورد برنامه نویسی کامپیوتر هیجان زده می کند، ماژول های متنوع پایتون (که به آنها کتابخانه نیز می گویند) باعث ایجاد سریع برنامه ها می شود.

 

مثلا:

 

با استفاده از گرافیک لاک پشت طراحی کنید

تصاویر را با Processing.py دستکاری کنید

با Matplotlib نمودارها و نمودارها بسازید،

صدها ماژول مفید را برای کمک به شما در انجام هر کاری که می خواهید پیدا کنید.

شما حتی می توانید از پایتون برای کنترل ابزارهای سخت افزاری مانند BBC Micro:bit یا Doctor Who Inventor Coding Kit استفاده کنید.

 

پایتون برای چه مواردی استفاده می شود؟

کاوش علم داده

 

پایتون همچنین در دنیای علم داده مورد استفاده قرار می گیرد، جایی که تحلیلگران سعی می کنند الگوها را کشف کنند و بینشی نسبت به داده های اطراف ما به دست آورند. دوره Tynker’s Data Science 1 را بگذرانید و برای چیزی که برخی آن را «دخت ترین شغل آمریکا» می نامند آماده شوید.

 

برای کالج آماده شوید

 

پایتون پادشاه است - این محبوب ترین زبان برای دوره های مقدماتی علوم کامپیوتر است. با یادگیری پایتون برای دانشگاه آماده شوید – و البته، زمانی که یک زبان برنامه نویسی زیر کمربند خود دارید، می توانید به سرعت بیشتر بیاموزید.

 

آیا یک کودک می تواند پایتون یاد بگیرد؟

 

آره! مغز یک بچه مانند یک اسفنج است که اطلاعات را با سرعت زیادی جذب می کند. درست مانند یک زبان خارجی، یادگیری زبان متنی مانند پایتون بهتر است در سنین پایین یاد بگیرید.

Teaching Python programming for children and teenagers in simple language  به علاوه، یادگیری پایتون آسان استبر

 

  • ۰۲/۱۲/۱۹
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی