یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

برنامه نویسی کودک از طریق اسکرچ و پایتون

اگر ندانید از کجا شروع کنید، کدنویسی می تواند بسیار سخت باشد. تفاوت اسکرچ پایتون  یک مکان خوب برای شروع در مورد برانگیختن علاقه فرزندتان به فناوری، یادگیری زبان های مختلف برنامه نویسی شروع کننده برای کودکان است. فرآیند یادگیری کدنویسی یک سفر است، بنابراین نگران پیدا کردن زبان، پروژه یا مناسب کدنویسی مناسب نباشید!

 

به عنوان یک نقطه شروع، اگر زبان های برنامه نویسی برای کودکان مانند Scratch یا Python برای شما کاملاً غریبه به نظر می رسد، نگران نباشید. در این مقاله به ابهام زدایی از تفاوت اسکرچ پایتون  دو زبان برنامه نویسی محبوب امروزی کمک خواهیم کرد.

 

به عنوان بخشی از راهنمای خود، ما یادگیری پایتون و اسکرچ را با استفاده از هر یک از این عناصر چارچوب بندی می کنیم تا به شما کمک کنیم مطمئن شوید که فرزندتان اولین تجربه کدنویسی عالی را دارد. ما ملاحظات کلیدی و نکات کلیدی را به روشی مبتنی بر یادگیری توضیح می‌دهیم که از اصطلاحات  تفاوت اسکرچ پایتون گیج‌کننده جلوگیری می‌کند تا بتوانید بهترین گزینه را برای فرزندتان تجسم کنید.

 

پیچیدگی و درخواست تجدید نظر

 

در مقایسه با اسکرچ، پایتون زبان بسیار پیچیده‌تری برای یادگیری کودکان است. برای مبتدیان، هم اسکرچ و هم پایتون عالی هستند، اسکرچ مبتنی بر بلوک است که آن را به مقدمه ای عالی تفاوت اسکرچ پایتون  برای کدنویسی برای دانش آموزان جوان تر تبدیل می کند، و پایتون مبتنی بر متن است و مقدمه ای عالی برای دانش آموزان متوسطه است.

 

پتانسیل پروژه و برنامه های کاربردی

برنامه نویسی اسکرچ برای بچه ها

دانش آموزان در هر سنی از یادگیری مبتنی بر پروژه بهره زیادی می برند، بنابراین هر دو زبان برنامه نویسی پتانسیل بالایی دارند. آنچه مهم است این است که در مورد اهداف  تفاوت اسکرچ پایتون و علایق فرزندتان با هم صحبت کنید.

 

با برنامه نویسی Scratch برای کودکان، دانش آموزان می توانند هنر و بازی های شگفت انگیزی تولید کنند و یادگیری آنها را می توان با سخت افزار افزایش داد. Scratch یک ابزار عالی برای کودکان برای ایجاد یک شخصیت برای یک بازی است و یادگیرندگان جنبشی می توانند با Scratch در پروژه های رباتیک شرکت کنند. علاوه بر ارائه بسیاری از امکانات بین رشته ای، Scratch به بچه ها اجازه می دهد داستان یا  آموزش برنامه نویسی نوجوانان  آهنگ خود تفاوت اسکرچ پایتون  را با استفاده از ابزارهای ساده کشیدن و رها کردن یا ابزارهای مبتنی بر بلوک نیز کدنویسی کنند.

 

از سوی دیگر، پایتون دامنه پیچیده‌تر و تقریباً نامحدودی برای توسعه پروژه ارائه می‌دهد. امکانات برای یادگیری بی پایان است، به خصوص که برای مقاصد علمی و حرفه ای استفاده می شود. شاید کودک شما مجذوب پیشرفت های اخیر در هوش مصنوعی شده یا از بازی های ویدیویی لذت می برد. زبان برنامه نویسی پایتون موضوعات زیادی را برای کاوش ارائه می دهد، از ایجاد بازی های آرکید گرفته تا دوره های پیشرفته تر که شامل الگوریتم های پیچیده، یادگیری ماشینی و رمزنگاری است.

 

این کمک می کند که با کودک خود در مورد اهداف او و تفاوت اسکرچ پایتون  آنچه که برای ساختن آن هیجان انگیزتر است صحبت کنید. این به آنها کمک می کند تا با Scratch یا Python شروع کنند.

 

مدت زمان پروژه

به طور مشابه، میزان کار مرتبط با دیدن یک نتیجه ملموس بین پایتون و اسکرچ تفاوت قابل توجهی دارد.

 

دانش‌آموزی که از پازل‌های منطقی لذت می‌برد و می‌بیند که چگونه یک موضوع می‌تواند تکامل یابد، از کدنویسی پایتون لذت می‌برد، به خصوص اگر ذهن تحلیلی داشته باشد. اگر  تفاوت اسکرچ پایتون فرزندتان تجربیات یادگیری بصری یا عملی را ترجیح می دهد، با چیزهای ساده شروع کنید، مانند افزودنی های سخت افزاری.

 

دستیابی به نتایج بتن با Scratch بسیار سریعتر است! علاوه بر این، یادگیری زبان مملو از ویژگی‌های سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز فراوانی است که بچه‌ها را درگیر خود نگه می‌دارد - هضم برنامه‌نویسی را برای بچه‌ها بسیار آسان‌تر می‌کند.

 

کودک من ابتدا باید کدامیک را یاد بگیرد، پایتون یا اسکرچ؟

ما Scratch را به دانش‌آموزان دبستانی به‌عنوان یک راه عالی برای آشنا کردن آنها با برنامه‌نویسی توصیه می‌کنیم و می‌تواند به آنها پایه و اساس یادگیری برنامه‌نویسی مبتنی بر متن با پایتون را در آینده بدهد.

 

از نظر زبان برنامه نویسی برای کودکان در سنین متوسطه، پایتون یکی از زبان های شروع خوب بسته به اهداف آنها است. به یاد داشته باشید که تمرین یک برنامه نویس را می سازد، بنابراین برای پیگیری پروژه های پیشرفته تر صبر لازم است.

 

برنامه نویسی برای کودکان

بیشتر والدین وقتی نوبت به معرفی فرزندانشان به دنیای  تفاوت اسکرچ پایتون کدنویسی می‌رسد بین برنامه‌نویسی Scratch یا Python سردرگم هستند، اما حقیقت این است که بستگی دارد.

 

در این مورد، عامل اصلی تعیین کننده سن فرزند شما است. برای دانش‌آموزانی که در مدرسه ابتدایی و جوان‌تر شروع می‌کنند، Scratch ایده‌آل است. برای کسانی که در مدرسه راهنمایی و بالاتر هستند، پایتون بهترین انتخاب است.

 

با Scratch، بچه ها می توانند در مورد کدنویسی به روشی جذاب و رنگارنگ که برای بچه های کوچک مناسب است یاد بگیرند. ابزارهای ساده کشیدن و رها کردن، دیدن سریع نتایج   Scratch Python difference کار را برای بچه ها آسان می کند. تعامل با شخصیت های سرگرم کننده و ایجاد برنامه های مبتنی بر بلوک باعث سرگرمی آنها نیز می شود.

 

 

  • ۰۲/۱۲/۲۱
  • javad salehi

نظرات (۱)

خوب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی