یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

Gaollege for Kids یک برنامه غنی‌سازی تابستانی است که کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  مجموعه‌ای متنوع از کلاس‌های یک هفته‌ای متناسب با سن را برای کودکان و نوجوانان 6 تا 14 سال ارائه می‌دهد.

 

این برنامه از دوشنبه تا جمعه از ساعت 9:00 صبح تا ظهر، از ساعت 13:00 کلاس ها را ارائه می دهد. تا 4:00 بعد از ظهر، یا تمام روز از ساعت 9:00 صبح تا 4:00 بعد از ظهر. مراقبت اختیاری صبح و بعد از ظهر نیز در دسترس خواهد بود. مشاهده اطلاعات برنامه برای جزئیات کامل برنامه. لطفاً  کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان توجه داشته باشید که تمام اعلان‌ها برای کالج برای کودکان الکترونیکی خواهد بود.

 

برای اطلاعات بیشتر یا اضافه شدن به لیست پستی ما، لطفاً با دفتر کالج برای کودکان به شماره 814-898-6871 تماس بگیرید یا به CFKerie@psu.edu ایمیل بزنید.

کلاس ها به سرعت پر می شوند، بنابراین ثبت نام زودهنگام کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  تشویق می شود. اگر کلاس پر است، می توانید بدون هیچ هزینه ای در لیست انتظار ثبت نام کنید. هنگامی که یک افتتاحیه اتفاق می افتد، از کارکنان کالج برای کودکان تماسی دریافت خواهید کرد.

 

ثبت نام ده روز قبل از شروع کلا آموزش برنامه نویسی نوجوانان س پایان می یابد. پرداخت نیز حداقل ده روز قبل از تاریخ شروع الزامی است.

 

نکات ثبت نام

در سایت ثبت نام، با انتخاب ALL کلاس ها برای همه کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  کودکانی که ثبت نام می کنید، شروع کنید.

انتخاب های باریک با استفاده از سیستم فیلتر در سمت چپ صفحه ثبت نام آنلاین فیلتر بر اساس سن(ها) و هفته(ها).

توجه: لیست های ترتیب را بر اساس تاریخ/نام جلسه مرتب کنید.

پس از انتخاب ALL کلاس ها برای همه کودکان، روی ادامه کلیک کنید.

برای وارد کردن اطلاعات هر شرکت‌کننده و اطلاعات والدین/سرپرست، دستورالعمل‌ها را دنبال کنید.​

هنگام ثبت نام، اطلاعات بیمه درمانی و کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  روش پرداخت شرکت کننده (ها) را در دسترس داشته باشید.

گزینه های پرداخت

ثبت نام آنلاین فقط با کارت اعتباری (MasterCard، Visa، Discover، یا American Express) قابل پرداخت است.

 

سیاست لغو

اگر به هر دلیلی یکی از والدین باید ثبت نام کلاس را لغو کند، لغو باید چهارده روز قبل از شروع کلاس به صورت کتبی/ایمیلی دریافت شود و مبلغ 10 دلار برای لغو کلاس محاسبه می شود. کنسلی که پس از آن زمان انجام شود، ۲۵ دلار هزینه ارزیابی می شود. برای کنسلی های انجام شده بعد از جمعه (ظهر) قبل از شروع کلاس، هیچ مبلغی پس داده نمی شود.

 

مکان برنامه

کالج برای کودکان در محوطه دانشگاه پن ایالت Behrend برگزار می شود. همه کلاس ها در محوطه دانشگاه ایجاد می شوند مگر اینکه در توضیحات کلاس های فردی ذکر شده باشد. دانش آموزان همیشه تحت نظارت هستند.

 

مراحل تحویل و تحویل

تحویل و تحویل از طریق یک مکان م کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان رکزی در ساختمان Fasenmyer، بخشی از مجتمع علمی انجام می شود (مگر اینکه در توضیحات کلاس فردی ذکر شده باشد). لطفا College Drive را تا انتها دنبال کنید و به چپ بپیچید. در حالی که فرزندتان را برای پیاده کردن همراهی می‌کنید و وقتی فرزندتان را به عقب برمی‌دارید، در محوطه پریشاک پارک خواهید کرد.

کلاس های انفرادی از این مکان مرکزی خارج شده و به آن باز می گردند.

کلاس ها از بسیاری از مناطق در محوطه دانشگاه، از جمله Penn State Behrend Outback استفاده می کنند.

دانش‌آموزانی که از مراقبت زودهنگام یا دیرهنگام استفاده نمی‌کنند، ممکن است حداکثر 15 دقیقه قبل از شروع کلاس ترک شوند و باید بلافاصله در پایان کلاس تحویل داده شوند.

هر دانش آموزی که در طول زمان کلاس ترک تحصیل می کند یا تحویل می گیرد باید با دفتر کالج برای کودکان به شماره 898-6871 تماس بگیرد تا هماهنگی های لازم را انجام دهد.

Penn State Behrend یک منطقه امن برای حمل و نقل برای ایمنی کودک شما فراهم می کند.

والدین موظفند فرزند/فرزندان خود را هم در زمان تحویل و هم در هنگام تحویل گرفتن همراهی کنند.

بزرگسالان مجاز باید شناسه عکس را در کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  زمان تحویل نشان دهند، بدون استثنا.

در صورت آب و هوای نامناسب، لطفا وسایل بارانی مناسب را برای سفرهایمان به کلاس های دانشگاه تهیه کنید.

دانلود نقشه دانشگاه

 

برنامه کلاس ها

کلاس های یک هفته ای از دوشنبه تا جمعه برنامه ریزی شده است. کلاس های صبح از ساعت 9:00 صبح تا ظهر، کلاس های بعد از ظهر از ساعت 13:00 الی 16:00 و کلاس های تمام روز از ساعت 9:00 صبح تا 16:00 فعالیت می کنند. همچنین مراقبت زودهنگام یا دیررس اختیاری در دسترس است.

 

آیین نامه رفتار/خط مشی دستگاه الکترونیکی

کارکنان کالج پن استیت بهند برای کودکان مشتاقانه منتظر ارائه یک تجربه کمپ تابستانی سرگرم کننده، آموزشی، خاطره انگیز و ایمن برای فرزند شما هستند. هر کمپینگ موظف است Summer classes for children and teenagers  به گونه ای عمل کند که تجربه مثبتی را برای همه تضمین کند. همه افراد کمپینگ موظف به رعایت این دستورالعمل هستند.

 

  • ۰۲/۱۲/۲۲
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی