یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

برنامه نویسی کامپیوتر چیست و چگونه یک برنامه نویس کامپیوتری شویم؟

برنامه نویسی کامپیوتری فرآیند نوشتن کد برای  برنامه نویسی چیست و چه کاربردی دارد تسهیل اقدامات خاص در یک کامپیوتر، برنامه یا برنامه نرم افزاری است و به آنها آموزش می دهد که چگونه انجام دهند. برنامه نویسان کامپیوتر حرفه ای هستند که با نوشتن و آزمایش کدی که برنامه ها و برنامه های نرم افزاری را قادر می سازد تا با موفقیت کار کنند، دستورالعمل هایی را برای اجرای یک کامپیوتر ایجاد می کنند.

جو کوت

6 سپتامبر 2022

  

یک برنامه نویس کامپیوتر زن که در یک برنامه نویسی چیست و چه کاربردی دارد  کامپیوتر رومیزی کار می کند.

درک اعداد

هنگام بررسی اطلاعات رشد شغل و حقوق، مهم است که به یاد داشته باشید که اعداد واقعی می تواند به دلیل عوامل مختلف متفاوت باشد - مانند سال ها تجربه در نقش، صنعت استخدام، موقعیت جغرافیایی، مهارت کارگر و شرایط اقتصادی. پیش بینی های ذکر شده حقوق واقعی یا رشد شغلی را تضمین نمی کند.

 

رایانه‌ها می‌توانند کارهای شگفت‌انگیزی انجام دهند، از لپ‌تاپ‌های اولیه با قابلیت پردازش کلمه ساده و عملکردهای صفحه‌گسترده گرفته تا ابررایانه‌های فوق‌العاده پیچیده که میلیون‌ها  برنامه نویسی چیست و چه کاربردی دارد تراکنش مالی را در روز انجام می‌دهند و زیرساخت‌هایی را که زندگی مدرن را ممکن می‌سازد، کنترل می‌کنند. اما هیچ کامپیوتری نمی تواند کاری انجام دهد تا زمانی که یک برنامه نویس کامپیوتر به آن دستور دهد که به روش های خاصی رفتار کند. منظور از برنامه نویسی کامپیوتر همین است.

 

در ابتدایی ترین حالت، برنامه نویسی کامپیوتر چیزی بیش از مجموعه ای از دستورالعمل ها برای تسهیل اقدامات خاص است. بر اساس الزامات یا اهداف این دستورالعمل ها، برنامه نویسی کامپیوتر می تواند به سادگی جمع دو عدد باشد. همچنین می‌تواند مانند خواندن داده‌ها از حسگرهای دما برای تنظیم ترموستات، مرتب‌سازی داده‌ها برای تکمیل برنامه‌ریزی پیچیده یا گزارش‌های حیاتی یا بردن بازیکنان به دنیای چندلایه  برنامه نویسی چیست و چه کاربردی دارد و چالش‌های بازی‌ها پیچیده باشد.

 

دکتر شریل فردریک با متن دکتر شریل فردریک

دکتر شریل فردریک، مدیر اجرایی برنامه های STEM در دانشگاه جنوبی نیوهمپشایر (SNHU)، گفت که برنامه نویسی کامپیوتری یک فرآیند مشترک است و برنامه نویسان مختلفی در طول توسعه یک نرم افزار مشارکت می کنند. برخی از این توسعه می تواند چندین دهه طول بکشد. برای مثال، برای نرم‌افزاری مانند Microsoft Word که در سال 1983 منتشر شد، برنامه‌نویسان سال‌ها آن را اصلاح و بهبود بخشیده‌اند.

 

فردریک گفت: "امید این است که برنامه کامپیوتری به برنامه نویسی چیست و چه کاربردی دارد  یک سیستم گسترده تبدیل شود که به پشتیبانی طولانی مدت نیاز دارد، به ویژه برای گسترش عملکرد فعلی." اصطلاحات نرم افزار کامپیوتری و برنامه نویسی کامپیوتری به جای یکدیگر استفاده می شوند، به جز اینکه نرم افزار می تواند نسبتاً بزرگ شود.

 

برنامه نویسان در تمام روز چه می کنند؟

اینفوگرافیک با متن CareerKarma رایج ترین زبان های برنامه نویسی را گزارش می دهد: C CS C# C++ HTML Java JavaScript Python R SQL

برنامه نویسان کامپیوتر دستورالعمل هایی را برای کامپیوتر ایجاد می کنند تا با نوشتن و آزمایش کدی که برنامه ها و برنامه های نرم افزاری را قادر می سازد تا با موفقیت کار کنند. آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  برنامه نویسان رایانه از زبان های تخصصی برای برقراری ارتباط با رایانه ها، برنامه ها برنامه نویسی چیست و چه کاربردی دارد  و سایر سیستم ها استفاده می کنند تا رایانه ها و شبکه های رایانه ای را برای انجام مجموعه ای از وظایف خاص وادار کنند. به گفته ComputerScience.org، زبان‌هایی مانند C++، جاوا، پایتون و غیره به برنامه‌نویسان اجازه می‌دهند - اغلب با توسعه‌دهندگان و مهندسان نرم‌افزار همکاری نزدیکی دارند تا برنامه‌هایی بسازند که امکان «جستجو، گشت و گذار و سلفی» را فراهم می‌کنند.

 

زبان های برنامه نویسی زیادی وجود دارد اما برخی از آنها به عنوان محبوب ترین زبان ها ظاهر شده اند. CareerKarma رایج ترین زبان های برنامه نویسی در سال 2021 را بر اساس فرصت های شغلی فهرست کرده است.

 

برخی از کارهای رایجی که یک برنامه نویس کامپیوتر باید به آنها مسلط شود توسط O*Net آنلاین گردآوری شده است و عبارتند از:

 

همکاری با دیگران برای حل مسائل فناوری اطلاعات.

اصلاح برنامه های نرم افزاری برای بهبود عملکرد.

رفع مشکلات نرم افزاری کامپیوتر

تست عملکرد نرم افزار

نوشتن کد برنامه نویسی کامپیوتر

یک برنامه نویس چه کاری انجام می دهد؟ زندگی یک برنامه نویس

چگونه می توان یک برنامه نویس کامپیوتری شد؟

اینفوگرافیک با متن BLS گزارش می دهد که برنامه نویسان کامپیوتر  برنامه نویسی چیست و چه کاربردی دارد در سال 2021 حقوق متوسط 93000 دلار دریافت کردند.

 

در سال 2021، طبق دفتر آمار کار ایالات متحده (BLS) میانگین حقوق برنامه نویسان کامپیوتر 93000 دلار بود و برای ورود به این رشته، معمولاً مدرک لیسانس لازم است.*

 

کورتیس جورج، یک تسهیل کننده برنامه فنی علوم کامپیوتر در SNHU، گفت: «دریافت مدرک راه خوبی برای شروع یک حرفه است و به شما پایه ای می دهد تا تجربیات خود را سازماندهی کنید. "در نهایت این تجربه است که شما را به یک برنامه نویس عالی تبدیل می کند. یک برنامه نویس موفق علاوه بر داشتن تجربه، همیشه با آخرین زبان های کامپیوتری، فرآیندهای الگوریتم و روندهای صنعت نرم افزار همگام است."

 

فردریک موافقت کرد. او قبل از روی آوردن به تحصیل در وزارت دفاع و در بخش های مالی و مخابراتی مشغول به کار بود. «سختی زیادی می‌طلبد و برای کسب مدرک کافی نیست. What is programming and what is its application?  شما نیاز به تجربه در محل کار دارید

  • ۰۳/۰۱/۰۸
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی