یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

 

کدنویسی که به نام برنامه نویسی نیز شناخته می شود، یک مهارت استثنایی برای یادگیری در سال 2023 است. همانطور که می دانید، تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و نیاز به کامپیوتر به سرعت در حال افزایش است. برای همگام شدن با روندهای در حال تغییر جهان، مهم است که به فرزندان آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  خود کمک کنید اصول برنامه نویسی را در سنین پایین بیاموزند.

 

در این عصر مدرن، دانش فنی یک امر ضروری است. بنابراین، وظیفه شما به عنوان والدین این است که فرزندتان را برای چالش های تکنولوژیکی آتی تجهیز کنید. اگر می‌خواهید چگونه شروع کنید، به جای درستی آمده‌اید. در این مقاله امروز شما را با چند اپلیکیشن شگفت انگیز آشنا می کنیم که می توانند به کو آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان دک شما در یادگیری اصول کدنویسی، زبان های برنامه نویسی مختلف و غیره کمک کنند.

 

کد نویسی برای بچه ها

 

بهترین برنامه های برنامه نویسی برای کودکان / مبتدیان

به گفته کارشناسان، کودکان می توانند از هفت سالگی ش آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان روع به یادگیری کدنویسی کنند. همانطور که گفته شد، برنامه های متنوعی به طور خاص برای مبتدیان طراحی شده است، به خصوص کودکانی که چیزی در مورد کدنویسی نمی دانند. از معرفی فرزندتان به عصر رایانه تا کمک به درک کدنویسی، آنها همه چیز را گام به گام پوشش می دهند.

 

ناگفته نماند، آنها بسیار ایمن هستند، بنابراین هیچ نگرانی در مورد آن ندارید. علاوه بر این، همیشه می‌توانید از نرم‌افزار کنترل والدین برای نظارت بر فعالیت‌های آنلاین فرزندتان استفاده کنید.

 

نکته جالب این است که این روزها چندین برنامه کن آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ترل والدین در دسترس هستند. برای مثال، اگر فرزندتان از یک دستگاه ویندوزی استفاده می‌کند، می‌توانید یک برنامه کنترل والدین برای ویندوز نصب کنید و فعالیت‌های آنلاین او را بررسی کنید. به طور مشابه، برای اپل، می توانید استفاده از آیفون را با برنامه های کنترل والدین نظارت کنید. این بسیار ساده است، والدین را بدون استرس می‌سازد تا به فرزندان خود اجازه دهند به صورت دیجیتالی یاد بگیرند و رشد کنند.

 

1. Lightbot

اولین مورد امروز Lightbot است. همانطور که می دانید، یادگیری یک مهارت جدید گاهی اوقات می تواند سخت باشد، به خصوص زمانی که از اصول اولیه آگاه نباشید. بنابراین، ف آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان رد باید راه های سبک تری برای یادگیری و درخشش پیدا کند. اگر فرزندتان از اصول برنامه نویسی آگاه نیست، پیشنهاد می کنم او را مجبور کنید با Lightbot شروع کند. این یک بازی پازل برنامه نویسی است که به او کمک می کند تا چیزهای زیادی یاد بگیرد، بدون اینکه او را با حجم زیادی از اطلاعات سنگین کند.

 

این به طور خاص برای مبتدیان و افراد در تمام گرو آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ه های سنی، از جمله کودکان طراحی شده است. در این بازی کودک شما با چند بلوک و یک ربات روبرو می شود. هدف این است که بلوک های مختلف را در سطوح مختلف با کمک ربات روشن کنید. وقتی یکی بالاتر می رود، از یک سطح به سطح دیگر، چالش برانگیز می شود. در تمام فروشگاه های اپلیکیشن اندروید، iOS و آمازون در دسترس است.

 

کد نویسی برای بچه ها

 

2. کد پذیر

اگر فرزند شما بزرگتر از 4 سال و کوچکتر آموزش برنامه نویسی کودکان  و نوجوانان  از 11 سال است، کدبل همان چیزی است که باید او را مجبور به امتحان کنید. این یکی دیگر آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  از پلتفرم های برنامه نویسی عالی است که می تواند به کودک شما در یادگیری کدنویسی از مرحله اول کمک کند. این دوباره نوجوانان  یک پلت فرم بسیار سبک برای یادگیری برنامه نویسی بدون دردسر است. مجموعه ای از بازی های برنامه نویسی تعاملی و آموزشی را به همراه دارد. علاوه بر کمک به فرزندان شما در یادگیری کدنویسی، همچنین به آنها اجازه می دهد تا شخصیت های خود را طراحی کنند و بازی های جدیدی بسازند.

 

به جرات می توان گفت که محیط آموزشی که Kodable فراهم می کند برای یادگیری و مهارت های رشد کودک شما بسیار مناسب است. این به آنها اجازه می دهد تا در سطح عمیق تری بیاموزند و درک خوبی از برنامه نویسی به آنها می دهد. در همه جا با نسخه ای با کاربری آسان که تقریباً همه دستگاه ها از آن پشتیبانی می کنند در دسترس است.

 

کد نویسی برای بچه ها

 

کدموجی

یکی دیگر از پلتفرم‌های عالی برای یادگیری برنامه آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ‌نویسی برای کودکان، Codemoji است. از تصاویر برای آموزش اصول برنامه نویسی، پوشش JavaScript، CSS و HTML به فرزندان شما استفاده می کند. همچنین به شما این امکان را می دهد که انیمیشن ها، تصاویر و وب سایت های شخصی خود را ایجاد کنید. به عبارت دیگر، این امکان را به شما (فرزندتان) می دهد تا عملاً از تمام مهارت های کدنویسی که آموزش می دهد استفاده کنید. بهترین بخش این است که می توانید سرعت خود را از طریق درس های از پیش ضبط شده کنترل کنید.

 

از حل مسئله تا تدوین راه‌حل‌های مؤثر، Codemoji برای کمک به کودکان در یادگیری کدنویسی و تمرین همزمان بسیار سودمند است. ناگفته نماند، انجمنی که به همراه دارد، که به شما کمک می کند سوال بپرسید و به دیگران کمک کنید. تنها نقطه ضعف آن این است که اپلیکیشن موبایل ندارد اما وب سایت آن آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  موبایل پسند است. اگر فرزند شما به جای لپ‌تاپ با تلفن همراه راحت‌تر است، همیشه می‌تواند از مرورگر موبایل برای استفاده از Codemoji استفاده کند.

 

کد نویسی برای بچه ها

 

کد میمون

رتبه چهارم Code Monkey است. این وب س آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ایت دیگری است که هنوز برنامه خود را راه اندازی نکرده است، اما ناعادلانه است که به آن اشاره نکنیم، زیرا یکی از بهترین پلتفرم ها برای کودکان برای یادگیری برنامه نویسی و همچنین به صورت تعاملی است. مجموعه ای از بازی های کدنویسی را به همراه دارد. در هر بازی، کودک شما کدی می نویسد تا به میمون کمک کند تا موز بگیرد. این در مقایسه با سایر بازی های برنامه نویسی کاملاً منحصر به فرد است زیرا به شما اجازه نمی دهد حتی برای یک ثانیه خسته شوید.

 

همه بازی های موجود در Code Monkey باورنکردنی و Phone programming training for children  با دقت طراحی شده اند تا کودک شما را با مفاهیم جدید برنامه نویسی آشنا کند. فراموش نکنیم، تی

  • ۰۳/۰۱/۱۳
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی