یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

چندین اپلیکیشن در این لیست وجود دارد که ربات ها را کنترل می کنند نرم افزار برنامه نویسی کودکان . با چندین بازی و هزاران لوازم جانبی، Dash و Dot ممکن است بهترین ارزش باشند. داش، به ویژه، بسیار متنوع است. این بیشتر شبیه یک اسباب بازی به نظر می رسد تا روبات های تحت کنترل اپلیکیشن Cozmo و Sphero.

 

یکی از ویژگی های جالب، گزینه شروع با صداها و تایمرها، علاوه بر زدن دکمه شروع است. ربات ها برنامه نویسی خود را حتی پس از خاموش شدن برنامه به یاد می آورند. با این حال،  نرم افزار برنامه نویسی کودکان این برنامه در حال حاضر با تعداد محدودی دستگاه سازگار است. مطمئن شوید که شما در لیست آنها قرار دارد.

 

درباره Dash و Dot بیشتر بدانید

 

13. کدها و سرنخ های نانسی درو

برنامه های برنامه نویسی برای بچه ها، کدهای نانسی درو و سرنخ ها

پلتفرم: iOS و Android

هزینه: رایگان + خرید درون برنامه ای 3.99 دلار

رده سنی: 6-10، کلاس اول - کلاس پنجم

 

اگرچه یک برنامه کدنویسی مبتنی بر زنان ایده خوبی است نرم افزار برنامه نویسی کودکان ، اما کمی غم انگیز است که تنها برنامه موجود در آن کلیشه های زنانه بسیار و کدنویسی بسیار کمی دارد. برنامه ریزی و تغییر لباس بخش بزرگی از کدها و سرنخ ها است. همچنین، بازی بیشتر در مورد سرنخ‌ها است تا رمزها. با این حال، این یک بازی سرگرم کننده با داستانی هوشمندانه است.

 

ممکن است برای هر کودکی (مذکر یا مونث) که در برابر برنامه‌های فنی‌تر در این فهرست مقاومت می‌کند، به عنوان یک پله عالی برای کدنویسی عمل کند، به خصوص اگر از قبل  نرم افزار برنامه نویسی کودکان نانسی درو را دوست داشته باشد یا بخواهد با یک توله سگ ربات به عنوان یک بازی اصلی بازی کند. شخصیت.

 

درباره کدها و سرنخ های نانسی درو بیشتر بدانید

 

14. Lego Boost

برنامه های برنامه نویسی برای کودکان، Lego Boost

پلتفرم: iOS و Android

هزینه: رایگان + 159.94 دلار برای Boost Creative Toolbox

رده سنی: 7+، کلاس دوم +

 

Boost به بچه ها اجازه می دهد تا مدل های مختلف لگو نرم افزار برنامه نویسی کودکان  بسازند و آنها را با یک برنامه مبتنی بر کد برنامه ریزی کنند. این برنامه برنامه نویسی برای کودکان از بلوک های کد کشیدن و رها کردن استفاده می کند. کاربران می توانند مدل ها را برای ایجاد صدا و حرکت برنامه ریزی کنند.

 

این مجموعه به بچه ها یاد می دهد که 5 مدل مختلف بسازند: ربات، گربه، ماشین لگوسازی، گیتار و موش روی ماشین.

 

آنها همچنین می توانند پروژه ها و طرح های خود را برنامه ریزی کنند. این مجموعه ممکن است گران باشد، اما بسیار همه کاره و چشمگیر است. اگر فرزند شما از قبل طرفدار آموزش  نرم افزار برنامه نویسی کودکان برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  لگوها است، این انتقال آسان خواهد بود.

 

درباره Lego Boost بیشتر بدانید

 

15. بازی کودا

برنامه بازی کودا برای بچه ها

پلتفرم: iOS و Android

هزینه: 2.99 دلار

سن: 9+

 

بازی Coda هدیه ای است که به دادن ادامه می دهد. با استفاده از بازی Coda، بچه‌ها می‌توانند با توسعه بازی‌های خود با استفاده از زبان کشیدن و رها کردن داخلی که برنامه ارائه می‌کند، تجربه بازی خود را کنترل کنند!

 

بچه‌ها می‌توانند بازی‌هایی مانند ایر هاکی، فلپی پرنده، و انواع بازی‌های پلتفرم بسازند، همگی در حین یادگیری اصول برنامه‌نویسی! برخلاف بسیاری دیگر از زبان‌های کشیدن و رها کرد نرم افزار برنامه نویسی کودکان ن، این برنامه بیشتر از اجزای تصویری کشیدن و رها کردن استفاده می‌کند تا تجربه را برای مبتدیان کمی آسان‌تر کند.

 

درباره بازی Coda بیشتر بدانید

 

توصیه می شود: منابع برنامه نویسی رایگان برای کودکان

 

16. لاک پشت را حرکت دهید

نماد لاک پشت را حرکت دهید

پلتفرم: iOS و Android

هزینه: 3.99 دلار

سن: 4+

 

Move the Turtle یک مقدمه آهسته و آسان برای برنامه نویسی و مفاهیم پیچیده کدنویسی است. این برنامه از رسانه های مختلف از جمله Wired و The Guardian به شدت توصیه می شود.

 

با داشتن یک لاک پشت باهوش زیبا به عنوان معلم، آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان   نرم افزار برنامه نویسی کودکان دانش آموزان یاد می گیرند که چگونه مانند یک برنامه نویس با ایجاد الگوریتم هایی برای تکمیل وظایف فکر کنند. این به بچه ها می آموزد که مشکلات بزرگ را به مراحل کوچکتر و قابل برنامه ریزی تقسیم کنند و یاد بگیرند که برای اجرای آنها به چه ابزارهایی نیاز دارند.

 

درباره حرکت دادن لاک پشت بیشتر بدانید

 

برنامه های برنامه نویسی برای کودکان در مدرسه راهنمایی (سنین 11 تا 13 سال)

17. Sphero Edu

برنامه های برنامه نویسی برای کودکان، Sphero Edu

پلتفرم: iOS و Android

هزینه: رایگان + 129.99 دلار برای ربات Sphero، قیمت ها برای ربات های دیگر متفاوت است

سنین: 5-13+، کیلوگرم – کلاس نهم +

 

بچه‌ها می‌توانند تعداد زیادی از روبات‌های Sphero را با  نرم افزار برنامه نویسی کودکان برنامه کدنویسی Sphero Edu کنترل کنند، از جمله نسخه‌های کوچک درویدهای جنگ ستارگان مانند BB-8 و R2-D2. روبات‌های اسفرو همچنین شامل توپ‌ها و کپسول‌هایی هستند که به‌طور مستقل می‌چرخند. آنها به طرز چشمگیری بادوام، ضد آب و چابک هستند.

 

با گزینه‌هایی برای همه سطوح توانایی کدنویسی، بچه‌ها می‌توانند مسیرها را ترسیم کنند، از بلوک‌های کد کشیدن و رها کردن استفاده کنند یا متن کد بنویسند. کاربران همچنین می‌توانند دستگاه خود را برای یک کنترل از راه دور ساده بدون کد به پهلو بچرخانند، که ممکن است برخی از بچه‌ها را از یادگیری کدنویسی با هم منصرف کند. Sphero مقرون به صرفه تر از ربات های تحت کنترل برنامه در این لیست است.

 

درباره Sphero Edu بیشتر بدانید

 

18. Cozmo Code Labs

برنامه های برنامه نویسی برای کودکان، Cozmo Code Labs

پلتفرم: iOS و Android

هزینه: رایگان + 149.99 دلار برای ربات Cozmo

رده سنی: 6-17+، پایه اول – پایه نهم +

 

Cozmo یک ربات کوچک غیرقابل ستایش است که حرکت نرم افزار برنامه نویسی کودکان  می‌کند، بلوک‌ها را برمی‌دارد، به اطراف نگاه می‌کند، اشیاء را تشخیص می‌دهد، جملات کوتاه می‌گوید و موارد دیگر. Cozmo با نرم افزار Code Labs کنترل می شود، یک برنامه برنامه نویسی با کشیدن و رها کردن و مطمئناً موفقیت بزرگی برای بچه ها خواهد بود.

 

اگرچه می‌توانید پیچ و خم‌ها و مسیرهای موانع را برای Cozmo در خانه خود ایجاد کنید، اما هیچ سطح یا چالشی برای این برنامه وجود ندارد. بازی رایگان ممکن است آنقدر باز باشد که توجه برخی از بچه ها را جلب نکند. همچنین، این یک اسباب بازی گران قیمت و تا حدودی شکننده است که گهگاه دارای اشکالاتی  Children's programming software است و نیاز به شارژ دارد. با این حال، شخصیت جذاب Cozmo بسیار غیر قابل مقاومت است.

 

 

 

  • ۰۳/۰۱/۱۳
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی