یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

رباتیک برای کودکان چیست و چرا مهم است؟

این روزها کودکان به انواع مختلفی از برنامه ها دسترسی  آموزش رباتیک از صفر آنلاین  دارند. چیزی برای علایق همه وجود دارد. از هنر گرفته تا موسیقی گرفته تا علوم و ریاضیات، بچه ها فرصت هایی برای کشف موضوعات مختلف برای یافتن جایگاه خود دارند.

 

MakerKids-Robotics

 

برنامه های STEM از جمله برنامه هایی هستند که  آموزش رباتیک از صفر آنلاین  برای بچه ها محبوبیت پیدا کرده اند. رباتیک زیر چتر STEM قرار می گیرد. برای بچه‌هایی که قبلاً هرگز آن را امتحان نکرده‌اند، در عین حال که ذهنشان را فعال نگه می‌دارد، دریچه‌ای برای خلاقیت آنها فراهم می‌کند.

 

اگر با رباتیک آشنایی ندارید، ما قصد داریم به موارد زیر نگاهی بیندازیم:

 

مبتدیان چگونه رباتیک را یاد می گیرند؟

چگونه کودکان می توانند رباتیک را یاد بگیرند؟

رباتیک را از چه سنی باید شروع کرد؟

افراد مبتدی چگونه رباتیک را یاد می گیرند؟

روباتیک برای کودکان به کودکان امکان می دهد م  آموزش رباتیک از صفر آنلاین فاهیم STEM را در یک محیط عملی بیاموزند. آنها یاد می گیرند که چگونه ربات های خود را برنامه ریزی، طراحی و بسازند.

 

رباتیک ابزاری آموزشی برای بچه‌ها ارائه می‌دهد که خارج از چارچوب فکر کنند. بسیاری از اوقات بچه ها ایده هایی در مورد آنچه که رویای خلق آنها دارند دارند. رباتیک این رویاها را محقق می کند.

 

MakerKids-Robotics-Coding

 

چگونه کودکان می توانند رباتیک را یاد بگیرند؟

در MakerKids، دانش‌آموزان این فرصت را دار  آموزش رباتیک از صفر آنلاین ند که از فناوری شبیه‌ساز روباتیک آنلاین برای یادگیری نحوه ساخت خلاقیت‌های الکترونیکی استفاده کنند. اغلب اوقات آنها یاد می گیرند که چگونه راه حل هایی برای مشکلات دنیای واقعی طراحی کنند. با پیشرفت، آنها می توانند به کارآفرینانی تبدیل شوند که اختراع داغ بعدی را توسعه دهند.

 

ما همچنین به کودکان امکان دسترسی به فناوری شب  آموزش رباتیک از صفر آنلاین یه‌ساز روباتیک آنلاین را می‌دهیم تا یاد بگیرند که چگونه خلاقیت‌های الکترونیکی رویاهای خود را بسازند. آن‌ها مهارت‌هایی را که برای ساختن پروژه‌هایی مانند آلارم‌های فعال با حرکت، مریخ نوردها و خیلی چیزهای دیگر نیاز دارند، به دست می‌آورند.

 

آیا کودک من باید در کلاس های رباتیک برای کودکان شرکت کند؟

شما نمی دانید مگر اینکه آنها آن را امتحان کنند! مطمئن ش  آموزش رباتیک از صفر آنلاین وید که کلاس ها مناسب سن هستند و این شروع خوبی خواهد بود. این باعث می شود که آنها ناامید نشوند و همیشه خسته نباشند. همچنین می‌خواهید بررسی کنید که مدرسان به درستی گواهینامه و تجربه در زمینه رباتیک دارند. شما می خواهید که به فرزندتان توسط افرادی آموزش داده شود که با تجربه هستند و علاقه زیادی به آموزش دنیای هیجان انگیز رباتیک به کودکان دارند.

 

یک کلاس آزمایشی رایگان رزرو کنید

چگونه کودکان می توانند از برنامه های رباتیک بهره ببرند؟

ایجاد اعتماد به نفس

برنامه های رباتیک برای بچه ها مفید هستند زیرا به ایجاد آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان   اعتماد به نفس کمک می کنند. بچه‌ها یاد می‌گیرند که به ایده‌های خود اطمینان   آموزش رباتیک از صفر آنلاین  داشته باشند و گاهی اوقات به معنای واقعی کلمه، آنها را آشکار کنند. آنها متوجه می شوند که می توانند چیزهایی بسازند که دیگران از آنها استفاده کنند. این باعث می شود آنها احساس اطمینان کنند که به طور مثبت به دنیای اطراف خود کمک می کنند.

 

استقامت را تشویق کنید

کودکان همچنین در طول برنامه های رباتیک استقامت را یاد می گیرند. پروژه ها به ندرت در اولین بار به نمایش در می آیند. اینگونه است که بچه ها یاد می گیرند که به راه خود ادامه دهند و هرگز تسلیم نشوند، مهم نیست که چقدر سخت به نظر می رسد.

 

MakerKids-Robotics-Circuit

 

انتقاد را بپذیرید

یکی دیگر از مزایای برنامه های رباتیک، یادگیری نحوه پذیرش انتقاد سازنده است. شنیدن اینکه ایده آنها ممکن است بهترین نباشد یا اینکه باید چیزی را اصلاح کنند برای افراد در هر سنی دشوار است. اما، این توصیه‌ها می‌تواند به موفقیت همه ما کمک کند. کودکان یاد می گیرند که چگونه از این انتقادات به نفع  آموزش رباتیک از صفر آنلاین خود برای بهبود پروژه های خود استفاده کنند.

 

تعامل را بهبود می بخشد

رباتیک یادگیری عملی را تشویق می کند. این می تواند به بهبود سطح تمرکز و توجه کمک کند که می تواند بچه ها را بیشتر در کلاس درس درگیر کند. رباتیک برای کودکان نیز می تواند به بهبود تمرکز کمک کند.

 

مهارت های برنامه نویسی را بهبود می بخشد

روباتیک برای بچه ها به معرفی اصول برنامه نویسی ب  آموزش رباتیک از صفر آنلاین ه بچه ها کمک می کند. از آنجایی که رباتیک عملی است، کودکان معمولا آن را جالب می دانند.

 

کار تیمی را تشویق می کند

وقتی بچه ها در رباتیک شرکت می کنند، یاد می گیرند که چگونه با هم کار کنند. اغلب، بچه‌ها روی پروژه‌ها با هم کار می‌کنند و یاد می‌گیرند که چگونه با هم معاشرت کنند و ایده‌های خود را از یکدیگر دور کنند. این مهارتی است که آنها می توانند در تمام زندگی خود از آن استفاده کنند.

 

آماده شدن برای آینده

رباتیک برای کودکان نیز مهم است زیرا موج آینده است. اگر بچه ها الان بتوانند سوار شوند، با بزرگتر شدن وضعشان بهتر خواهد بود. آمارهای اخیر نشان می‌دهد که انتظار می‌رود چشم‌انداز شغلی روباتیک بین سال‌های 2018 تا 2028 به طور متوسط چهار درصد رشد کند. دادن مهارت‌هایی که اکنون به کودکان برای رقابت در آن بازار کار نیاز دارند، با بالا رفتن سن از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

از چه سنی کودکم را با رباتیک آشنا کنم؟

پاسخ بسته به فرزند شما متفاوت خواهد بود زیرا کودکان در مراحل مختلف رشد می کنند. برخی از کودکان ممکن است در سن 6 سالگی برای رباتیک برای مبتدیان آماده باشند در حالی که برخی دیگر برای شروع در سن 8 یا 9 سالگی مناسب هستند. شما کودک خود را بهتر می شناسید. اگر فکر می کنید کلاس برای کودکان 6 ساله مناسب سن است، آن را امتحان کنید. اگر نه، می توانید صبر کنید تا چند سال بزرگتر شوند.

 

MakerKids را امتحان کنید

اگر سؤالات بیشتری در مورد اینکه رباتیک برای کودکان چیست و چرا برای کودک شما مهم است، دارید، با ما در MakerKids تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم شد که به شما نشان دهیم که چگونه برنامه های رباتیک خود را به صورت حضوری و آنلاین اجرا می کنیم. شما به سرعت خواهید دید که چرRobotics training from scratch online ا بسیاری از کودکان از کلاس های ما لذت می برند و ما چگونه به نسل بعدی کارآفرینان کمک می کنیم. حدود

  • ۰۳/۰۱/۲۶
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی