یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

 

این دوره با مقدمه ای بر محیط و رابط کاربری MATLAB آغاز می شود، کلاس برنامه نویسی ایلام  جایی که شما یاد خواهید گرفت که چگونه از MATLAB به عنوان یک ماشین حساب پیچیده استفاده کنید و چگونه نمودار ایجاد کنید.

 

سپس، نحوه کار با واحد اصلی MATLAB - ماتریس را یاد خواهید گرفت. ما مسائل را با دستکاری ماتریس ها حل می کنیم و عملگرها ابزار اولیه ای هستند که به وسیله آنها آنها را دستکاری می کنیم کلاس برنامه نویسی ایلام . شما یاد خواهید گرفت که چگونه ماتریس ها را تعریف کنید، بخش هایی از آنها را استخراج کنید و آنها را برای تشکیل ماتریس های جدید ترکیب کنید، و با عملگرها و دستورات عملیات در متلب آشنا شوید. پس از آن، نحوه ایجاد  کلاس برنامه نویسی ایلام و استفاده از توابع برای تجزیه مشکلات به بخش های کوچکتر، قابل مدیریت تر و قابل استفاده مجدد را یاد خواهید گرفت.

 

بخش بعدی دوره به بسیاری از توابع داخلی در متلب می پردازد. شما در مورد چندشکلی، مولد اعداد تصادفی متلب، نحوه دریافت ورودی و چاپ در Command Window، نحوه رسم نمودا کلاس برنامه نویسی ایلام رها در یک پنجره شکل، و نحوه استفاده از دیباگر MATLAB را خواهید آموخت.

 

در ادامه، با برنامه نویسی اولیه متلب مانند انتخاب ها و حلقه ها آشنا خواهید شد.

 

شما یاد خواهید گرفت که چگونه از if-statement که مهمت کلاس برنامه نویسی ایلام رین روش انتخاب است، همراه با حلقه for و حلقه while استفاده کنید.

 

متلب دارای 15 نوع داده اساسی است که در این بخش از دوره آموزشی آنها را مطالعه خواهید کرد. این دوره ده نوع اعداد و نحوه تبدیل یک نوع به نوع دیگر را شرح می دهد. در مورد رشته‌ها، نحوه تولید مجموعه‌های ناهمگن از داده‌ها از طریق ساختارها و سلول‌ها، و در نهایت، نحوه ذخیره نقاط در زمان و مدت زمان بسیار بیشتر خواهید آموخت.

 

در قسمت پایانی دوره، شما با مهم ترین روش های متلب  کلاس برنامه نویسی ایلام برای خواندن و نوشتن فایل ها آشنا می شوید – مانند فایل های MAT، فایل های اکسل، فایل های متنی و فایل های باینری – و نحوه پیمایش در پوشه ها با دستورات متلب. شما اکنون درک کاملی از برنامه نویسی متلب و به طور کلی برنامه نویسی دارید!

 

چگونه یاد خواهید گرفت

این دوره 9 هفته طول می کشد و 35 ساعت به ارزش مواد. کلاس برنامه نویسی ایلام  شما در درجه اول از سخنرانی های ویدیویی یاد خواهید گرفت، اگرچه چند منبع تکمیلی وجود دارد.

 

بهترین بخش در مورد این دوره، تکالیف برنامه نویسی فراوان (بیش از 20) است که این دوره برای شما فراهم می کند تا مهارت های کدنویسی MATLAB خود را به همراه آزمون هایی که درک مفهومی شما را آزمایش می کنند، آزمایش کنید. متأسفانه، تنها در صورتی می توانید نمره دریافت کنید که برای گواهینامه پرداخت کنید.

این دوره دارای بیش از 58.4K نشانک و بیش از 200 بررسی در Class Central است.

مقدمه ای بر برنامه نویسی با متلب اولین دوره از کلاس برنامه نویسی ایلام  گرایش برنامه نویسی متلب برای مهندسین و دانشمندان است که دومین دوره آن تسلط بر برنامه نویسی با متلب است.

اگر به این دوره علاقه مند هستید، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد دوره و نحوه ثبت نام در اینجا بیابید.

 

8. طراحی وب واکنشگرا (freeCodeCamp)

 

ویرایشگر کد درون مرورگر freeCodeCamp

اگر شما یک مبتدی کامل و بدون تجربه برنامه نویسی هستید  کلاس برنامه نویسی ایلام و می خواهید نحوه ساخت وب سایت را یاد بگیرید، باید با این دوره شروع کنید.

 

طراحی وب واکنش گرا به شما زبان هایی را م آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ی آموزد که توسعه دهندگان برای ساخت صفحات وب استفاده می کنند: HTML (زبان نشانه گذاری فرامتن) برای محتوا و CSS (برگ های سبک آبشاری) برای طراحی. این دوره شما را از طریق اصول اولیه HTML و CSS با ساختن بسیاری  کلاس برنامه نویسی ایلام از پروژه های مختلف و پنج پروژه بزرگ راهنمایی می کند!

 

آنچه یاد خواهید گرفت

در قسمت اول دوره، متداول‌ترین تگ‌های HTML را یاد می‌گیرید تا با ساخت اپلیکیشن عکس گربه خود، به وب‌سایت خود ساختار بدهید. با طراحی منوی کافه، رنگ اضافه می‌کنید و فونت‌ها را با CSS به یک صفحه وب تغییر می‌دهید. سپس، مجموعه ای از نشانگرهای رنگی را می سازید. روش های مختلف تنظیم و کلاس برنامه نویسی ایلام  جفت کردن مقادیر رنگ با یکدیگر را به شما آموزش می دهد تا ظاهر زیبایی یک صفحه وب را بهبود بخشد. پس از آن، با ساختن یک صفحه ثبت نام، فرم های HTML را یاد خواهید گرفت. اولین پروژه صدور گواهینامه منجر به ایجاد فرم نظرسنجی برای جمع آوری داده ها از کاربر می شود

 

قسمت دوم دوره با ایجاد یک قطعه هنری مستطیلی به سبک روتکو، شما را با مدل جعبه CSS آشنا می کند. همچنین باید با ساخت گالری عکس با CSS flexbox اطمینان حاصل کنید که صفحه وب شما در هر اندازه صفحه نمایش خوب به نظر می رسد. سپس، با ایجاد یک برچسب تغذیه، تایپوگرافی را مطالعه خواهید کرد، و با ایجاد یک صفحه وب آزمون، دسترسی (یک موضوعی که غالباً به آن پرداخته می شود!) مطالعه خواهید کرد. دومین پروژه صدور کلاس برنامه نویسی ایلام  گواهینامه از شما می خواهد که یک صفحه ادای احترام برای موضوعی که انتخاب می کنید، تخیلی یا واقعی ایجاد کنید.

 

با رفتن به قسمت سوم دوره، صفحات وب را با سا کلاس برنامه نویسی ایلام ختن ترازنامه با استفاده از انتخابگرهای شبه به شناورهای ماوس پاسخ می دهید. سپس با ساختن یک نقاشی پیکاسو به تکنیک های میانی CSS عمیق تر خواهید رفت. کدنویسی پیانو به شما اطلاعات بیشتری در مورد طراحی واکنشگرا می دهد. سومین پروژه صدور گ Ilam programming class واهینامه شما ایجاد یک صفحه مستندات فنی برای خدمت ب ه عنوان دستورالعمل یا مرجع برای یک موضوع است.

 

 

  • ۰۳/۰۱/۲۹
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی