یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

 

 

کد نویسی چیست؟

برنامه نویسی به افراد امکان می دهد با رایانه ها ب کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در زنجان رای انجام وظایف دلخواه ارتباط برقرار کنند. رایانه ها زبان انسان را نمی فهمند، بنابراین مردم از زبان های برنامه نویسی برای ترجمه مسیرها به کد باینری استفاده می کنند که دستگاه ها می توانند به عنوان برنامه ها، وب سایت ها و برنامه های نرم افزاری دنبال کنند.

 

کدنویسی نقش مهمی در دنیای دیجیتالی ما دارد. بسیاری کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در زنجان  از جنبه های زندگی مدرن به کدگذاری متکی هستند. رایانه‌ها، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها به کدنویسی مؤثر برای عملکرد صحیح، همراه با موارد روزمره مانند چراغ‌های راهنمایی، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و سیستم‌های تهویه مطبوع نیاز دارند.

 

افراد می توانند چندین مسیر را برای یادگیری زبان های کدنویسی دنبال کنند. بوت کمپ های رایگان برنامه نویسی می توانند راهی کم خطر و در دسترس برای یادگیری یک زبان جدید برای کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در زنجان  کدنویسی ارائه دهند. در زیر برخی از مفیدترین زبان های برنامه نویسی را توضیح می دهیم.

 

ارزش واقعی یک بوت کمپ برنامه نویسی را از یک فارغ التحصیل اخیر بیاموزید

تبلیغات

BSC ONLINE DATA CIENCE

دانشگاه لندن

لیسانس خود را بصورت آنلاین با دانشگاه لندن شروع کنید  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در زنجان یا ادامه دهید. جهت تحصیلی از LSE، رتبه 2 در جهان برای علوم اجتماعی و مدیریت. در عرض 3 سال کامل شود.بیشتر بدانید

دانشگاه لندن بازدید از سایت

مشاهده برنامه های بیشتر

نیاز به دانستن زبان های برنامه نویسی برای

افراد می توانند چندین زبان برنامه نویسی را کاوش کرده و از آنها استفاده کنند که هر کدام دارای ویژگی ها، سطوح دشواری و کاربردهای متفاوتی است. در زیر، برخی از مفیدترین زبان  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در زنجان های برنامه نویسی را که می توانید یاد بگیرید، کشف کنید.

 

سی

C چیست؟

 

این زبان برنامه نویسی همه منظوره به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا سیستم عامل ها، برنامه ها، پایگاه داده ها و برنامه ها را ایجاد کنند. C نیاز به دانش اساسی در مورد نحوه عملکرد سیستم  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در زنجان های کامپیوتری دارد که یادگیری آن را نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی چالش برانگیزتر می کند. برنامه نویسانی که به C تسلط دارند احتمالاً یادگیری سایر زبان های برنامه نویسی رایانه را آسان تر خواهند کرد.

 

چرا C مهم است: C یک زبان برنامه نویسی محبوب است که به دلیل تطبیق پذیری و استفاده در مهندسی نرم افزار ارزش دارد. سایر موارد رایج شامل دستگاه های متصل به اینترنت و ابزارهای طراحی گرافیکی است.

 

جایی که C استفاده می شود: اوراکل، مایکروسافت، شرکت های خودروسازی

 

چه کسی از C استفاده می کند: برنامه نویسان کامپیوتر، کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در زنجان  مهندسان نرم افزار

 

نحوه یادگیری C: برنامه های کارشناسی علوم کامپیوتر، برنامه های کارشناسی مهندسی نرم افزار آنلاین، بوت کمپ های C

 

 

C++

C++ چیست؟ C++ که معمولاً یک زبان برنامه نویسی چالش برانگیز برای یادگیری در نظر گرفته می شود، یک ابزار محبوب و انعطاف پذیر برای توسعه بازی های ویدیویی، پایگاه های داده و نرم افزار است. توسعه دهندگان C++ را به عنوان یک نسخه ساده شده از C ایجاد کردند.

 

چرا C++ مهم است: توسعه دهندگان نرم افزار از C++ برای ایجاد برنامه های کاربردی سریع مانند برنامه های مورد استفاده در توسعه بازی های ویدیویی، روباتیک، یادگیری ماشینی و محاسبات علمی استفاده می کنند.

 

جایی که C++ استفاده می شود: شرکت های بازی های ویدیویی، Adobe، Microsoft، Apple

 

چه کسی از C++ استفاده می کند: توسعه دهندگان نرم افزار، طراحان بازی های ویدیویی

 

نحوه یادگیری C++: برنامه های کارشناسی علوم کامپیوتر،  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در زنجان بوت کمپ های C++، برنامه های کارشناسی مهندسی نرم افزار

 

 

سی شارپ

سی شارپ چیست؟ مایکروسافت C# را ایجاد کرد، یک زبان برنامه نویسی شی گرا و همه منظوره که یادگیری آن برای بسیاری از افراد آسان تر از C++ است.

 

چرا سی شارپ مهم است: سی شارپ به دلیل سرعت و کارایی آن در بین توسعه دهندگان محبوب است و به توسعه وب، توسعه بازی و توسعه اپلیکیشن کمک می کند.

 

جایی که C# استفاده می شود: Accenture، Intuit، Microsoft

 

چه کسی از C# استفاده می کند: مهندسان نرم افزار، طراحان بازی های ویدیویی

 

نحوه یادگیری سی شارپ: برنامه های کارشناسی  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان علوم کامپیوتر، بوت کمپ های سی شارپ، برنامه های کارشناسی مهندسی نرم افزار

 

 

برو

Go چیست؟ توسعه دهندگان معمولاً از Go، یک زبان کدنویسی منبع باز ایجاد شده توسط کارمندان Google، برای توسعه back-end و front-end استفاده می کنند. یادگیری آن آسان است و به دلیل سادگی، سرعت و انعطاف پذیری آن ارزشمند است.

 

چرا Go مهم است: کدنویس ها می توانند از Go در هر سیستم عاملی برای طراحی پایگاه داده، توسعه نرم افزار و نیازهای توسعه رایانش ابری استفاده کنند. این به طور فزاینده ای محبوب است، به ویژه در میان توسعه دهندگانی که به دنبال کار در Google هستند.

 

جایی که Go استفاده می شود: Google، Netflix، Medium، Salesforce

 

چه کسی از Go استفاده می کند: برو برنامه نویسان، توسعه دهندگان نرم افزار

 

چگونه Go را یاد بگیریم: به بوت کمپ بروید، دوره های آنلاین بروید

 

 

HTML

HTML چیست؟ زبان نشانه گذاری فرامتن که در سال 1993 توسعه یافت، به افراد اجازه می دهد ساختارهای صفحات وب را ایجاد و ویرایش کنند. ساختار مبتنی بر متن HTML یادگیری را برای مبتدیان آسان می کند.

 

چرا HTML مهم است: HTML محبوب ترین زبان در اینترنت است. توسعه دهندگان وب از آن برای ایجاد برنامه ها و وب سایت ها استفاده می کنند. از دیگر کاربردها می توان به توسعه بازی، تعبیه ویدئو و تصویر و ناوبری اینترنتی اشاره کرد.

 

جایی که HTML استفاده می شود: گوگل، فیس بوک، یوتیوب

 

چه کسی از HTML استفاده می کند: توسعه دهندگان فرانت اند، توسعه دهندگان وب، توسعه دهندگان موبایل

 

نحوه یادگیری HTML: برنامه های کارشناسی علوم کامپیوتر، بوت کمپ HTML، بوت کمپ مهندسی نرم افزار، دوره های آنلاین HTML

 

 

جاوا

جاوا چیست؟ در سال 1995 در Sun Microsystems ایجاد شد، افراد از جاوا برای ایجاد وب سایت ها، برنامه ها و برنامه های پویا از طریق توسعه back-end استفاده می کنند.

 

چرا جاوا مهم است: جاوا یک زبان برنامه نویسی بسیار محبوب است که اغلب برای توسعه بازی، نرم افزار دسکتاپ و وب، توسعه سازمانی و برنامه های کاربردی دستگاه ها Children's programming class in Zanjan ی متصل به اینترنت استفاده می شود.

 

  • ۰۳/۰۱/۳۰
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی