یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

Lua در برزیل توسعه یافت، در زمانی که  کلاس برنامه نویسی در سمنان سیاست‌های تجاری، خرید نرم‌افزار دارای مجوز از سایر نقاط جهان را بسیار گران می‌کرد. این به گونه ای طراحی شده است که قابل حمل و یادگیری برای کاربران غیر فنی آسان باشد. Lua به عنوان یک زبان برنامه نویسی در بین توسعه دهندگان بازی های تازه کار محبوب شده است.

 

Lua یک زبان خاص با مشاغل کمی است. یادگیری Lua ممکن است شما را به یک توسعه‌دهنده بهتر و کامل‌تر تبدیل کند و به شما کمک کند در دنیای توسعه‌دهندگان باز کلاس برنامه نویسی در سمنان ی جای پایی داشته باشید، اما بعید است که شغلی برای شما ایجاد کند.

 FORTRAN توسط IBM برای برنامه نویسی علمی و پژوهشی توسعه یافته است. این زبان ابتدا در سال 1957 معرفی شد و آن را به یکی از قدیمی ترین زبان های این لیست تبدیل کرد.

 

در حالی که محبوبیت FORTRAN در طول دهه ها کاهش یاف  کلاس برنامه نویسی در سمنان ته است، اما همچنان در زمینه های تخصصی مانند فیزیک و ستاره شناسی و در ابر رایانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. در سال های اخیر در شاخص TIOBE افزایش یافته است زیرا تقاضا برای حجم عظیم پردازش داده های پیچیده افزایش یافته است.

 

طرفداران

قدرتمند منحصر به فرد برای اهداف محاسباتی علمی

منفی

هنوز هم زبانی مبهم با کاربردهای بسیار خاص

27. COBOL

Cobol یک زبان برنامه نویسی محبوب است

 

محبوبیت: طاقچه

انتظارات حقوق: معمولاً بین 70523 تا 88475 دلار کاهش می یابد

سهولت یادگیری: متوسط تا دشوار

موارد استفاده:

توسعه برنامه های کاربردی Mainframe

COBOL یک زبان بسیار قدیمی است که عمدتاً برای کلاس برنامه نویسی در سمنان  توسعه مین فریم استفاده می شود. یادگیری در مقایسه با زبان های مدرن تر نسبتاً دشوار است.

 

برنامه نویسانی که برای چندین دهه از COBOL استفاده می کنند، به دلیل کمبود برنامه نویسان COBOL که شاغل هستند و بازنشسته نیستند، از قابلیت استخدام بالایی برخوردار هستند. با این حال، اگر قبلاً آن را نمی‌دانید، این دلیل خوبی برای یادگیری COBOL نیست. بیشتر کدهای COBOL در حال بازنویسی یا جایگزینی هستند، بنابراین بهتر است روی مهارت‌های جدید برای نسل جدیدی از زبان‌ها و پلتفرم‌ها سرمایه‌گذاری کنید.

 

طرفداران

هنوز در سیستم های دولتی محبوب است

نسبتا قابل خواندن

منفی

کاملا منسوخ شدن

نحوی شبیه به انگلیسی منجر به خواندن پر و مبهم می شود

28. لیسپ

Lisp یک زبان برنامه نویسی محبوب است

 

محبوبیت: طاقچه

انتظارات حقوق: تقریبا به طور متوسط 94000 دلار آمریکا

سهولت یادگیری: مشکل

موارد استفاده: تخصصی

برنامه نویسی سیستم ها

LISP تنها یک سال از FORTRAN جوان‌تر است  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  و آن را به یکی از زبان‌های «بزرگ‌بزرگ» این فهرست تبدیل کلاس برنامه نویسی در سمنان می‌کند. LISP از طراحی بسیاریک لاس برنامه نویسی در سمنان  از زبان‌های جوان‌تر در این فهرست الهام گرفته است، از جمله جاوا اسکریپت، اسکالا، پایتون و بسیاری دیگر.

 

یادگیری LISP خیلی آسان نیست و نحو بسیار پرمخاطبی دارد (اگر عاشق تایپ پرانتز هستید عالی است!). با این حال، LISP یکی دیگر از زبان‌های خاص است که به دلیل انفجار برنامه‌نویسی ML و AI، از تجدید حیات لذت می‌برد و برنامه‌نویسانی که تجربه ثابتی در LISP دارند، ناگهان در بالاترین سطح قرار می‌گیرند. این لزوماً به این معنی نیست که شروع به یادگیری آن به عنوان یک مبتدی در حال حاضر ایده خوبی است، اما LISP برای آموزش درک عمیق زبان‌هایی که بعد از آن آمدند نیز ارزشمند است.

 

طرفداران

درک LISP به سرعت بخشیدن به یادگیری زبان های نسل آن کمک می کند

منفی

احیای LISP برای برنامه های کاربردی هوش مصنوعی لزوما به معنای رشد آینده نیست

29. Visual FoxPro

زبان برنامه نویسی Visual Fox Pro

 

محبوبیت: طاقچه

انتظارات حقوق: معمولاً بین 58000 تا 79000 دلار در ایالات متحده آمریکا

سهولت یادگیری: متوسط

موارد استفاده: عمومی

Visual FoxPro یک زبان و محیط توسعه داده کلاس برنامه نویسی در سمنان   محور و شی گرا است که توسط مایکروسافت در سال 1992 ایجاد شد. این محیط برای ساخت برنامه های مبتنی بر پایگاه داده با پشتیبانی از پرس و جوهای SQL، دستکاری داده ها و تولید گزارش بهترین مناسب است.

 

محیط توسعه بصری طراحی و ساخت رابط های کاربری و اشکال زدایی و تست کد را آسان تر می کند.

 

طرفداران

برنامه های مایکروسافت را به راحتی و به سرعت بسازید.

منفی

بدون پشتیبانی داخلی از فناوری های وب مانند HTML، CSS و جاوا اسکریپت.

فقط با ویندوز سازگار است، بنابراین نمی توان از آن برای ساخت برنامه های چند پلتفرمی استفاده کرد.

دیگر به طور فعال توسط مایکروسافت کلاس برنامه نویسی در سمنان  توسعه یا پشتیبانی نمی شود.

30. آدا

Ada یک زبان برنامه نویسی محبوب است

 

محبوبیت: طاقچه

انتظارات حقوق: تقریبا به طور متوسط 89000 دلار آمریکا

سهولت یادگیری: متوسط

موارد استفاده: استفاده عمومی

آدا یک زبان میانسال است که برای اولین بار در سال 1980 معرفی شد. این زبان بیشترین ارتباط را با پاسکال دارد. Ada دارای بسیاری از ویژگی های معمولی زبان سطح بالا، از جمله تایپ استاتیک و شی گرایی است. این برنامه برای تشویق برنامه نویسی دقیق و ایمن طراحی شده است، به عنوان شاهدی از کلاس برنامه نویسی در سمنان  استفاده رایج آن در سیستم های دفاعی.

 

Ada یک زبان خاص با چند شغل در دسProgramming class in Semnan ترس است. بیشتر این کار احتمالاً تعمیر و نگهداری و انتقال به سیستم عامل های جدیدتر است.

بر

  • ۰۳/۰۱/۳۰
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی