یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

یاد بگیرید که به زبان های کامپیوتری  دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد مسلط شوید تا بتوانید در دنیای ما محتوای اینترنتی، ماشین های برنامه ریزی، هواپیماهای خلبان و غیره ایجاد کنید.

یاد بگیرید که فکر کنید، تفکر خود را ساختار دهید و تفکر انتقادی خود را توسعه دهید. (تفکر محاسباتی)

تسلط بر زبان های کامپیوتر را یاد بگیرید

چند نمونه از برنامه هایی که می توانند ب دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد رای توسعه تفکر محاسباتی استفاده شوند:

بنابراین، در دهه 1970، ما شاهد تولد پروژه LOGO بودیم (به صفحه ویکی‌پدیای پروژه نیز مراجعه کنید - دسترسی به 24 اکتبر 2023). لوگو یک زبان برنامه نویسی است که برای کمک دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد  به دانش آموزان در یادگیری مهارت های برنامه نویسی در حین تفریح ​​طراحی شده است. این برنامه که عمدتاً کودکان را هدف قرار می دهد، از نماد لاک پشت برای آموزش برنامه نویسی، هندسه و منطق به روشی سرگرم کننده استفاده می کند.

 

پیوند به وب سایت [MIT - The Logo Foundation]

 

MakeCode

 

MakeCode پلتفرمی است که توسط مایکروسافت برای یادگیری دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد  برنامه نویسی توسعه یافته است و بسیار شبیه به Scratch عمل می کند.

 

پیوند به وب سایت [MakeCode]

 

خراش

 

Scratch یک محیط و در عین حال یک زبان برنامه ن دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد ویسی گرافیکی است که از طریق آن کودکان می توانند برنامه نویسی را یاد بگیرند. محیط به آنها اجازه می دهد داستان ها و بازی های خود را بسازند. کار با اسکرچ به آنها اجازه می دهد تا مهارت های کار مشترک و تفکر سیستماتیک خود را توسعه دهند.

 

پیوند به وب سایت [Scratch]

 

خراش

نماد خراش

لاک پشت

 

TurtleStitch یک پلتفرم مبتنی بر زبان برنامه نویسی  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان آموزشی اسنپ است! و قابلیت تولید طرح برای ماشین های گلدوزی را دارد.

 

پیوند به وب سایت [TurtleStitch]

 

آموزش علوم کامپیوتر در مدرسه: جنبه های دیگر

(بند تکمیل شود)

 

تاریخچه و تعریف ICT

تاریخچه فناوری اطلاعات و ارتباطات به پس از اختراع دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد  نوشتن، به ویژه در قرن بیستم در طول توسعه صنعتی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بازمی‌گردد. اولین قدم‌ها به سوی جامعه رایانه‌ای با تلگراف الکتریکی، تلفن و تلفن رادیویی مشخص شد، در حالی که تلویزیون، اینترنت و سپس ارتباطات تلفن همراه و GPS تصویر را با متن و گفتار «بدون نخ» مرتبط کردند. بدین ترتیب اینترنت و تلویزیون از طریق تلفن همراه که یک دوربین نیز هست در دسترس قرار می گیرد.

 

نزدیک شدن محاسبات و ارتباطات از راه دور  دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد در دهه آخر قرن نوزدهم از کوچک‌سازی اجزایی که امکان تولید دستگاه‌های «چند کارکردی» با قیمت‌های مقرون به صرفه را فراهم می‌کرد، سود برد.

 

از دهه 2000، استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در حال گسترش است. این امر به ویژه در کشورهای ثروتمند احساس می شود و خطر تشدید شکاف دیجیتال و اجتماعی و همچنین شکاف بین نسل ها وجود دارد. فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه‌های متعددی مانند کشاورزی، تنوع زیستی، تجارت، پزشکی از راه دور، اطلاعات، مدیریت پایگاه‌های اطلاعاتی متعدد، روباتیک و کاربردهای نظامی کاربرد دارد.

 

اصطلاح ICT اختراع مهندسان شبکه است و فناوری اطلاعات و ارتباطات را مشخص می کند. آنها همچنین به عنوان "فناوری اطلاعات و ارتباطات جدید" (NICT) نامیده می شوند. فناوری دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد  اطلاعات و ارتباطات اساساً وسایلی هستند که در خدمت یادگیری هستند (Tardif, 1998). در آموزش، آنها بیشتر به فناوری اطلاعات و ارتباطات برای آموزش (ICT) اشاره می کنند. از نظر توسعه فناوری، ICT نتیجه همگرایی سه فناوری محاسباتی، مخابراتی و سمعی و بصری است. این سه ناحیه در کامپیوتر متصل هستند. اینترنت همگرایی فناوری اطلاعات و ارتباطات را به ثمر رسانده است. این همگرایی به شیوه جدیدی از ارتباط کمک می کند. برای یونسکو (2004:13) به نقل از چامنی: «ICT به عنوان ترکیبی از فناوری های محاسباتی با سایر فناوری های مرتبط، به ویژه فناوری های ارتباطی تعریف می شود. »

 

بنابراین، تعریف این اصطلاح به دلیل تکامل سریع  دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد  آن پیچیده است، که منابع جدیدی را فراهم می کند و در عین حال باعث ناپدید شدن دیگران می شود.

 

عوامل تمایز استفاده: سن، طبقه، جنسیت

تا آنجا که به جمعیت فرانسه مربوط می شود،دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد  استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات بسیار ناهمگون است و می توان آن را بر اساس سه عامل اصلی: سن، وضعیت اجتماعی-اقتصادی و جنسیت متمایز کرد[4]. اول، سن یک سوال جامعه شناختی را نشان می دهد که توسط متغیرهای مختلف تعیین می شود Free download computer training from zero to one hundred . اگر از یک سو شبکه های اجتماعی به طور گسترده توسط مخاطبان جوان تر استفاده می شود، از سوی دیگر تلویزیون کمتر مورد مصرف این گروه قرار می گیرد. با این حال، برای افراد مسن این ترجیحات معکوس است. در سطح نسلی، کاربرد را می توان در توضیح داد

  • ۰۳/۰۳/۰۲
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی